Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 mei 2015 20:25 

Hardtraxxer

Vorig jaar op de camping gingen ook al de geruchten dat ze overdag met een hond tussen de tenten gingen lopen. Ik kan het noch bevestigen, noch weerleggen aangezien ik op het festivalterrein was en het zekere voor het onzekere had genomen
Bericht Geplaatst op 25 mei 2015 20:43 

In 2012 is er inderdaad flink wat vangst gemaakt door een drugsdoggie.
Bericht Geplaatst op 26 mei 2015 17:58 

Hardtraxxer

Timetable zondag...

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 mei 2015 18:48 

Hardtraxx Elite

Na 3 jaar op zondag geweest te zijn, skip ik dit jaar wegens examens. Zondag hangt er altijd een top sfeer iig!
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 21:35 

Hardtraxx Veteran

Perfecte timetable! 1,5 dblock :love:
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 18:42 

Hardtraxx Newbie

Er zal dus ID controle zijn, is deze streng? En door wie gebeurd deze? Wordt er op uiterlijk gecontroleerd?
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 18:49 

Hardtraxx Addict

dannydn schreef:
Er zal dus ID controle zijn, is deze streng? En door wie gebeurd deze? Wordt er op uiterlijk gecontroleerd?

iedereen word gewoon gecontroleerd omdat het 17+ is (of te wel of je wel of geen drank bandje mag) de kloontjes kennende is deze controle streng.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 18:56 

Hardtraxx Newbie

Miwer schreef:
dannydn schreef:

iedereen word gewoon gecontroleerd omdat het 17+ is (of te wel of je wel of geen drank bandje mag) de kloontjes kennende is deze controle streng.

Dus met ID van iemand anders zou je weinig kans hebben of valt dit mee?
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 19:05 

Hardtraxx Addict

dannydn schreef:
Miwer schreef:
dannydn schreef:

Jup. Als je geen 17 bent, lekker wat anders gaan doen.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 20:30 

Hardtraxx Veteran

Sowieso moet iedereen zich legitimeren bij binnenkomst, dus dan zou je een ID van iemand mee moeten nemen die zelf niet gaat. En dan moet je nog maar het geluk hebben dat je er door komt, wat al een hele klus op zich is.

Als ze je pakken pleeg je identiteitsfraude, en dan word je overgedragen aan oom agent en ben je nog veel meer de sjaak :P
Dus van mij hetzelfde advies: lekker iets anders gaan doen als je nog geen 17 bent
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 21:07 

Hardtraxx Elite

Als je lengte een beetje overeenkomt en je een klein beetje op die persoon lijkt (vaak al oudere foto) zal het toch niet zo'n probleem zijn?
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 21:34 

Hardtraxx Veteran

Tja, ieder z'n eigen keuze natuurlijk om die gok te wagen of niet. Als ze twijfelen kunnen ze altijd vragen om je bankpasje of rijbewijs om de namen te vergelijken, wat dan..? Het is niet dat je dan alleen geweigerd wordt bij de ingang dan, je wordt ook meteen opgehaald door oom agent omdat het gewoon strafbaar is.

Ik zou het risico gewoon niet nemen, wetende dat ze bij het binnenkomen 100% zeker je identiteitsbewijs bekijken voor de bandjes ;)
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 21:44 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Tja, ieder z'n eigen keuze natuurlijk om die gok te wagen of niet. Als ze twijfelen kunnen ze altijd vragen om je bankpasje of rijbewijs om de namen te vergelijken, wat dan..? Het is niet dat je dan alleen geweigerd wordt bij de ingang dan, je wordt ook meteen opgehaald door oom agent omdat het gewoon strafbaar is.

Ik zou het risico gewoon niet nemen, wetende dat ze bij het binnenkomen 100% zeker je identiteitsbewijs bekijken voor de bandjes ;)

Name door de 17 en 18+ bandjes zullen ze bij Intents vaak kijken hoe oud je bent via ID.
Dus hier is het nogal een opgave om als 16-jarige binnen te komen.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 22:21 

Hardtraxx Elite

dannydn schreef:
Wordt er op uiterlijk gecontroleerd?

Nee op schoenmaat.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 22:48 

tacoboy26 schreef:
dannydn schreef:
Wordt er op uiterlijk gecontroleerd?

Nee op schoenmaat.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 23:21 

Hardtraxx Addict

dannydn schreef:
Miwer schreef:
dannydn schreef:

Zorg dat je genoeg op die persoon lijkt die op dat ID staat en je bent binnen.

Je gaat niet met het vliegtuig of iets. Stelt allemaal geen zak voor.
Bericht Geplaatst op 29 mei 2015 00:34 

Hardtraxx Veteran

Zondag nog aanwezig en waarschijnlijk de hele dag op de Relive stage te vinden. Iemand die weet of de Relive stage in de openlucht is of in een tent?
Bericht Geplaatst op 29 mei 2015 03:22 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Zondag nog aanwezig en waarschijnlijk de hele dag op de Relive stage te vinden. Iemand die weet of de Relive stage in de openlucht is of in een tent?

Ik gok dat dit de Theracords/TMS stage vervangt en dan zal het dus wel openlucht zijn. Waarschijnlijk op beide dagen aanwezig trouwens.
Bericht Geplaatst op 29 mei 2015 03:28 

Hardtraxx Addict

Basxt schreef:

Je gaat niet met het vliegtuig of iets. Stelt allemaal geen zak voor.

Voor een festival zijn ze hier best streng. Geen 17 is in 99% van de gevallen geen entree
Bericht Geplaatst op 29 mei 2015 09:10 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk toch ff een kijkje nemen hier op de zaterdag
Bericht Geplaatst op 29 mei 2015 10:16 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat de Champions league finale tijdens Intents is :(
Bericht Geplaatst op 29 mei 2015 12:30 

Hardtraxxer

Afbeelding

WEERTJE :love:

- Edit

Nondeju kleine foto, ff klikken
Bericht Geplaatst op 29 mei 2015 12:34 

Hardtraxx Veteran

dylanleijten schreef:
Afbeelding

WEERTJE :love:

- Edit

Nondeju kleine foto, ff klikken

Ik vertrouw zulke dingen pas volgende week. Heb nu al drie verschillende dingen voorbij zien komen.
Bericht Geplaatst op 29 mei 2015 12:41 

Hardtraxx Addict

Het is nederland. Ze kunnen nog geen dag vooruit voorspellen hier (27 graden is me te warm dus mag hopen dat dit niet klopt)
Bericht Geplaatst op 29 mei 2015 12:41 

Hardtraxx Addict

Het is nederland. Ze kunnen nog geen dag vooruit voorspellen hier (27 graden is me te warm dus mag hopen dat dit niet klopt)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten