Past

Intents Festival

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Fuzzylogic wrote:Snap ook niet waarom Radical zich daar niet even aan aanpast... Titan kan zich ook prima aanpassen en wat gevoel in een anthem proberen te leggen (The Code Of Life), zou Radical toch ook moeten kunnen.
Dat krijg je als eigenlijk al zijn tracks het zelfde klinken.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Fuzzylogic wrote:Snap ook niet waarom Radical zich daar niet even aan aanpast... Titan kan zich ook prima aanpassen en wat gevoel in een anthem proberen te leggen (The Code Of Life), zou Radical toch ook moeten kunnen.
Kijk ff naar de lineup van z'n stage. Dat wordt gassen geblazen met het liefst zo min mogelijk melo. Hadden er misschien slim aan gedaan twee anthems te laten maken. Ander door Noisecult.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Miwer wrote: Dat krijg je als eigenlijk al zijn tracks het zelfde klinken.
Oneens. Als jij het verschil tussen tracks als Frontliner & Radical Redemption, Accumulated Filth, Watch Yourself, Condemned, Annihilate, Cross of Blood, Suicide Bassline en een Brutal 3.0 niet kunt horen, ligt dat echt aan jou. Bovendien was Secret Syndicates ook heel anders als Civil Disobedience.

Ik ben het er wel mee eens dat de keuze voor twee anthems een betere zou zijn geweest.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
RadicelArmy wrote:
Oneens. Als jij het verschil tussen tracks als Frontliner & Radical Redemption, Accumulated Filth, Watch Yourself, Condemned, Annihilate, Cross of Blood, Suicide Bassline en een Brutal 3.0 niet kunt horen, ligt dat echt aan jou. Bovendien was Secret Syndicates ook heel anders als Civil Disobedience.

Ik ben het er wel mee eens dat de keuze voor twee anthems een betere zou zijn geweest.
(bijna) altijd de zelfde kick, verder klinkt 70% van alle raw gewoon het zelfde in mijn oren. Niet dat ik iets tegen raw heb verder.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
RadicelArmy wrote:

(bijna) altijd de zelfde kick, verder klinkt 70% van alle raw gewoon het zelfde in mijn oren. Niet dat ik iets tegen raw heb verder.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
TiMOTHYb wrote:
Kijk ff naar de lineup van z'n stage.
Maar hij maakt een anthem voor het feest, niet voor zijn stage. Daar had hij best rekening mee kunnen houden.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hij wel, maar ik vraag me af of er veel Warface fans rekening mee houden dat een anthem voor een heel feest is.
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2015
last seen Jan 2017
Dynamite timetable is bekend

Dynamite presents Partyraiser:
12:00 – 13:00 DJ Contest winner
13:00 – 14:00 Diablo project
14:00 – 15:00 Re-Style
15.00 – 16:30 Evil Activities
16:30 – 18:30 Nosferatu vs Amada
18:30 – 19:00 Art of Fighters live
19:00 – 19:30 Partyraiser (warm up mainstream mix)
19:30 – 20:30 Partyraiser vs Angerfist
20:30 – 21:30 Partyraiser vs Aggressive vs F. Noize
21:30 – 22:30 Partyraiser vs Destructive Tendencies
22:30 – 23:00 Partyraiser (stylo mix)
23:00 – 00:00 Partyraiser vs Drokz
Hosted by: Mc Syco
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Vanaf 19:30 in de Partyraiser tent te vinden waarschijnlijk :thumbsup: Hooguit een uitstapje naar B-Front, Delete of Degos & Re-Done.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Fuzzylogic wrote:Vanaf 19:30 in de Partyraiser tent te vinden waarschijnlijk :thumbsup: Hooguit een uitstapje naar B-Front, Delete of Degos & Re-Done.
Hier dan wel even meeten?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Richardd wrote:
Fuzzylogic wrote:Vanaf 19:30 in de Partyraiser tent te vinden waarschijnlijk :thumbsup: Hooguit een uitstapje naar B-Front, Delete of Degos & Re-Done.
Hier dan wel even meeten?
Haha poging twee, komt goed!
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
F. Noize erbij, leuk :D
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Yvanael wrote: 12:00 – 13:00 DJ Contest winner
Mooi een poging wagen :D
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 28 days ago
Heeft iemand toevallig nog een zaterdagticket te koop?
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
Pept oe eigen
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
johnnie wrote:Pept oe eigen
wat probeer je te zeggen? xD
S
Miwer wrote:
johnnie wrote:Pept oe eigen
wat probeer je te zeggen? xD
Dat je je eigen moet pijpen.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Miwer wrote:http://www.intentsfestival.nl/news/selfie-sticks-niet-toegestaan.html

ik zeg top :D
Zouden meer organisaties moeten doen
Y
Hardtraxxer
69 posts member since 2012
last seen May 2015
Ik ben nog op zoek achter 2 kaartjes voor de zaterdag. Iemand die me kan helpen?
H
1 posts member since 2015
last seen May 2015
Weet iemand of er drugshonden rondlopen bij het binnenkomen op de eerste dag van de camping van intents? of bij het terrein? want de een zegt van wel en de ander weer van niet.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Ja, die zullen er het hele weekend zijn. Daarnaast zal de security regelmatig over de camping lopen en steekproefsgewijs tenten binnenvallen ter controle. Ook 's nachts.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
pecola-tje wrote:Ja, die zullen er het hele weekend zijn. Daarnaast zal de security regelmatig over de camping lopen en steekproefsgewijs tenten binnenvallen ter controle. Ook 's nachts.
Vergeet de controle bij de WC's en douches niet
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Basshunterzz wrote:
pecola-tje wrote:Ja, die zullen er het hele weekend zijn. Daarnaast zal de security regelmatig over de camping lopen en steekproefsgewijs tenten binnenvallen ter controle. Ook 's nachts.
Vergeet de controle bij de WC's en douches niet
Jullie lopen nu wel te grappen maar heb in ieder geval in 2012 een hond op het festival gezien en bij de wv werd een vriend van me gecontroleerd op drugs :P
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik maak geen grappen hoor.
En die hond heb ik toen ook gezien, toen is ook iemand van t barpersoneel gepakt met drugs op zak als t goed is :P

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators