Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kom op jongens meer support voor Mark EG :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark EG is zeker vet ja, draaide een hele dikke set op Ground Zero, maar zelfs als je doof bent is die vent vermakelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb nog nooit zo'n grote mafkees gezien als hij, hahah wat een vent. En draaide inderdaad een superdikke set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit gezien, ken volgens mij ook geen platen van hem.
Lijkt me wel lachen om hem te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij maar Clock Kid, Solutio & The I's, Tuneboy/TnT, B-Front, Deepack en The Beholder
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dan komt er natuurlijk het feit of je dan het feest ook uitverkoopt. Dat lijkt me nog best lastig. Een Theracords line-up is inderdaad enorm uniek qua muziek en trekt altijd wel wat mensen, maar ik vrees dat je dan ook geen volle zalen trekt (niet lelijk bedoeld overigens).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Maar dan komt er natuurlijk het feit of je dan het feest ook uitverkoopt. Dat lijkt me nog best lastig. Een Theracords line-up is inderdaad enorm uniek qua muziek en trekt altijd wel wat mensen, maar ik vrees dat je dan ook geen volle zalen trekt (niet lelijk bedoeld overigens).

Paar bekende Fusion, TiLLT en MiM artiesten erbij en klaar ben je. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het hoeft toch ook geen grootschalig feest te worden? Ik weet natuurlijk niet wat de organisatie wil, maar als zo'n line-up neerzet, kun je echt wel een opkomst in vergelijking met een Bass Academy of de Theracords area op Ground Zero verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Donkey Rollers heb ik ook alweer een tijdje niet meer gezien.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Khadber schreef:
Maar dan komt er natuurlijk het feit of je dan het feest ook uitverkoopt. Dat lijkt me nog best lastig. Een Theracords line-up is inderdaad enorm uniek qua muziek en trekt altijd wel wat mensen, maar ik vrees dat je dan ook geen volle zalen trekt (niet lelijk bedoeld overigens).

Paar bekende Fusion, TiLLT en MiM artiesten erbij en klaar ben je. ;)

Ja, dat kan zeker. Ik neem aan dat Digital Attack er goed over nadenkt. Zal echt allemaal zijn gangetje wel gaan. Hard Nation was in ieder geval erg goed geslaagd qua productie (opkomst kon helaas beter), dus ik weet zeker dat ze dit ook wel voor elkaar krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er waren inderdaad weinig bezoekers op Hard Nation, wat ik toch best apart vind. Met namen als Frontliner, Digital Punk, Jack of Sound en ook Thera zou ik toch wel wat meer bezoekers verwachten, helemaal met de acties die ze hadden gehouden. Ach ja, we zullen zien. Ik denk dat een gevarieerde line-up met Theracords artiesten en bv een B-Front, Zany, Crypsis etc. wel wat volk zal trekken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bereikbaarheid en Tijden zijn ook grote factoren om het tot een succes te brengen.

Kijk naar Hardnation, met OV kan je er niet heen omdat het maar tot 04:00 duurt. Kom je niet meer thuis, daar moet ook bij stil gestaan worden.
Wil je mensen trekken die verder in het land wonen, of in het buitenland zoals ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, vond dat toen met Hardnation ook.
Best leuke line-up maar als het maar tot 4 uur duurt houdt het op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Bereikbaarheid en Tijden zijn ook grote factoren om het tot een succes te brengen.

Kijk naar Hardnation, met OV kan je er niet heen omdat het maar tot 04:00 duurt. Kom je niet meer thuis, daar moet ook bij stil gestaan worden.
Wil je mensen trekken die verder in het land wonen, of in het buitenland zoals ik.

Daar heb je een punt! Het is dat ik met de auto erheen ging, anders was ik waarschijnlijk ook niet gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is zo te zien outdoor, dus ook overdag/avond. Misschien dat het mensen op de been trekt. Ik weet alleen niet in hoeverre je de tent gevuld krijgt met een Crypsis etc. Misschien moet je dan ook wel kijken naar wat grotere namen.. Maar goed, dat hangt ook van je grootte van je feestje af. Ik vond Hard Nation in ieder geval erg geslaagd, zeker voor de lage entreeprijs! De vorige Hysteria Outdoor ben ik niet geweest, dus kan ik niet over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was een vet feest. Maar je kon wel merken dat de organisatie nog niet zoveel ervaring had ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Er waren inderdaad weinig bezoekers op Hard Nation, wat ik toch best apart vind. Met namen als Frontliner, Digital Punk, Jack of Sound en ook Thera zou ik toch wel wat meer bezoekers verwachten, helemaal met de acties die ze hadden gehouden. Ach ja, we zullen zien. Ik denk dat een gevarieerde line-up met Theracords artiesten en bv een B-Front, Zany, Crypsis etc. wel wat volk zal trekken. :)


Tijdens Hard Nation was er ook Kings Of Hardstyle in het beursgebouw, waar veel dagjesmensen heen gingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecult, Clock Kid, Thera, Degos & Re-Done, Crypsis vs Radical Redemption, Chris One, Solutio & The I's, The Pitcher, AVIO/Alphaverb, Zany/Donkey Rollers, B-front, Headhunterz

Zet er nog iets van Wildstylez, Noisecontrollers, Zatox, Ran-D of Coone bij en je hebt een lekkere line up lijkt mij zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Geminizers wil ik ook nog wel is een keer meemaken.
Op The Qontinent vond ik hen geweldig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar enorm genoten met echte partypeople. Dit jaar zeker weer! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Nando schreef:
Ik zou in ieder geval graag The Machine, Phrantic, Solutio & The I's en Prefix & Density willen zien. :)


Eens ! en ik doe zeker mee met het contest !

En Arboza !

waar kan ik die contest vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Vorig jaar enorm genoten met echte partypeople. Dit jaar zeker weer! :clap:

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
[Noisecult, Clock Kid, Thera, Degos & Re-Done, Crypsis vs Radical Redemption, Chris One, Solutio & The I's, The Pitcher, AVIO/Alphaverb, Zany/Donkey Rollers, B-front, Headhunterz

Zet er nog iets van Wildstylez, Noisecontrollers, Zatox, Ran-D of Coone bij en je hebt een lekkere line up lijkt mij zo :D

Noisecult zeker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Mol schreef:
Vorig jaar enorm genoten met echte partypeople. Dit jaar zeker weer! :clap:

:yay:

Als jullie er zijn wil ik ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Piaaa schreef:
Mol schreef:
Vorig jaar enorm genoten met echte partypeople. Dit jaar zeker weer! :clap:

:yay:

Als jullie er zijn wil ik ook :P

Grote kans, dit was 1 van men beste festivals 2 jaar geleden, ook vreselijk hard gegaan toen :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten