Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lol Dark Pact, er is 1 mixcut van hem bekend. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Goeie verhalen over gehoord, optie dus. Denk dat het een week na Q-Base is.

The Machine & Wavolizer zouden idd heel vet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine wordt veel te weinig geboekt heb ik het idee, zou wel vet zijn als die weer eens een boeking krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:14 
 
Hardtraxxer

AVIO mag van mij zeker ook weer langskomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mark EG is een perfecte mascotte voor Hysteria xd
De locatie maakt mij niet heel erg uit, maar ergens centraal in Nederland is het best voor iedereen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon gezellig in het zuiden :P .
Genoeg leuke locaties te vinden hier om een outdoor feestje te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mark EG is een perfecte mascotte voor Hysteria xd
De locatie maakt mij niet heel erg uit, maar ergens centraal in Nederland is het best voor iedereen denk ik.

Er zijn sws veel te weinig festivals in centraal Nederland, ik moet elke keer helemaal naar Brabant ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als het dan echt origineel moet zou ik er ook wel wat euforischere namen bij zetten. Josh & Wesz, Juized en dan via The Pitcher een overbrugging maken naar het hardere werk. Ik snap dat mijn inbreng in deze niet veel invloed zal hebben maar toch, er zijn ook nog mensen die niet alleen maar op Raw/industriëel afkomen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Als het dan echt origineel moet zou ik er ook wel wat euforischere namen bij zetten. Josh & Wesz, Juized en dan via The Pitcher een overbrugging maken naar het hardere werk. Ik snap dat mijn inbreng in deze niet veel invloed zal hebben maar toch, er zijn ook nog mensen die niet alleen maar op Raw/industriëel afkomen.. :P


+1.. Hele dag raw, wordt ook zo eentonig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
lol Dark Pact, er is 1 mixcut van hem bekend. :P

Lijkt mij wel leuk als hij de kans krijgt, blijft een Hardtraxxer hé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Rampestamper schreef:
Als het dan echt origineel moet zou ik er ook wel wat euforischere namen bij zetten. Josh & Wesz, Juized en dan via The Pitcher een overbrugging maken naar het hardere werk. Ik snap dat mijn inbreng in deze niet veel invloed zal hebben maar toch, er zijn ook nog mensen die niet alleen maar op Raw/industriëel afkomen.. :P


+1.. Hele dag raw, wordt ook zo eentonig ^^

12:00-13:00 Drivium
13:00-14:00 Geck-O
14:00-15:30 Tuneboy
15:30-17.00 B-Front
17:00-18:00 The R3belz

Dan begin je met Hardtrance, vervolgens 2,5 uur mainstream, en dan pas over naar de hardere shit. Aangezien B-Front ook niet vaak snoeihard begint, zou je het eerste half uur á eerste 3 kwartier ook nog wel mainstream kunnen noemen. En The R3belz draait nou ook niet bepaald heel 'raw'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Rampestamper schreef:
Als het dan echt origineel moet zou ik er ook wel wat euforischere namen bij zetten. Josh & Wesz, Juized en dan via The Pitcher een overbrugging maken naar het hardere werk. Ik snap dat mijn inbreng in deze niet veel invloed zal hebben maar toch, er zijn ook nog mensen die niet alleen maar op Raw/industriëel afkomen.. :P


+1.. Hele dag raw, wordt ook zo eentonig ^^

2011 heeft voor mij compleet uit RAW bestaan, ben nu wel toe aan afwisseling. XXlerator RAW wordt de laatste, daarna ga ik is even wat andere muzieksoorten opzoeken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou in ieder geval graag The Machine, Phrantic, Solutio & The I's en Prefix & Density willen zien. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Phrantic

Helemaal vergeten idd, nog nooit live meegemaakt! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12.00-14.00: DBSTF vs Showtek
14.00-14.30: A-Lusion Out in the open album showcase
14.30-16:00 Wasted Penguinz RAW set
16.00-17:00 Pitbull vs. David Guetta
17.00-18:00 Gratis entree voor de draaimolen en het schommelschip
18:00: Doors closed, op tijd naar huis, mama heeft gekookt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meen je dat, gangsterdwerg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahahaha gangsterdwerg :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
12.00-14.00: DBSTF vs Showtek
14.00-14.30: A-Lusion Out in the open album showcase
14.30-16:00 Wasted Penguinz RAW set
16.00-17:00 Pitbull vs. David Guetta
17.00-18:00 Gratis entree voor de draaimolen en het schommelschip
18:00: Doors closed, op tijd naar huis, mama heeft gekookt.

:drool:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zoiets lijkt mij geweldig:

Hardstyle Area
12:00-13:00 Drivium
13:00-14:00 Geck-O
14:00-15:30 Tuneboy
15:30-17.00 B-Front
17:00-18:00 The R3belz
18:00-19:00 The Machine
19:00-20.00 Arboza
20:00-20:30 Chris One live
20:30-21:30 Thera
21:30-23:00 Wavolizer

Talenten stage:
12:00- 13:30 Festuca
13:30- 15:00 Mind.Illusion & San Miquel
15:00- 16:30 Aconite
16:30- 18:00 Duruz
18:00- 19:30 Dark Pact
19:30- 21:00 The Geminizers


als Area 1 zn line-up heeft zou echt geweldig zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
12.00-14.00: DBSTF vs Showtek
14.00-14.30: A-Lusion Out in the open album showcase
14.30-16:00 Wasted Penguinz RAW set
16.00-17:00 Pitbull vs. David Guetta
17.00-18:00 Gratis entree voor de draaimolen en het schommelschip
18:00: Doors closed, op tijd naar huis, mama heeft gekookt.



pitbull vs. guetta lijkt me dan nog wel vet te gaan worden ook :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
pitbull


'Mister world wide'... Irriteer me echt dood aan die gast :x .

Ik ga er vanuit dat er wel een aantal theracords artiesten geboekt zullen staan.
En verder zou The Machine wel echt gruwelijk zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik zou in ieder geval graag The Machine, Phrantic, Solutio & The I's en Prefix & Density willen zien. :)


Eens ! en ik doe zeker mee met het contest !

En Arboza !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:33 
 
Hardtraxxer

Optie! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Nando schreef:
Ik zou in ieder geval graag The Machine, Phrantic, Solutio & The I's en Prefix & Density willen zien. :)


Eens ! en ik doe zeker mee met het contest !

En Arboza !

Als ze met zo'n line up komen aanzetten, ben ik voor 100% aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid zou ook tof zijn!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten