roberttt schreef:
Rampestamper schreef:
Als het dan echt origineel moet zou ik er ook wel wat euforischere namen bij zetten. Josh & Wesz, Juized en dan via The Pitcher een overbrugging maken naar het hardere werk. Ik snap dat mijn inbreng in deze niet veel invloed zal hebben maar toch, er zijn ook nog mensen die niet alleen maar op Raw/industriëel afkomen..

+1.. Hele dag raw, wordt ook zo eentonig

12:00-13:00 Drivium
13:00-14:00 Geck-O
14:00-15:30 Tuneboy
15:30-17.00 B-Front
17:00-18:00 The R3belz
Dan begin je met Hardtrance, vervolgens 2,5 uur mainstream, en dan pas over naar de hardere shit. Aangezien B-Front ook niet vaak snoeihard begint, zou je het eerste half uur á eerste 3 kwartier ook nog wel mainstream kunnen noemen. En The R3belz draait nou ook niet bepaald heel 'raw'.