Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na het succes van Hysteria Outdoor 2010 kan een vervolg natuurlijk niet uitblijven: Hysteria Outdoor 2012 komt er aan! 3 area's pure hardcore en hardstyle. Hard zoals het hoort te zijn en zoals je het hoort te voelen. Verder verklappen we nog niets. De locatie? Die houden we ook nog even geheim :-)

Nog even genieten van Hysteria Outdoor 2010? Check: http://goo.gl/68zsO / http://goo.gl/jisZC


HYSTERIA OUTDOOR 2012:

DATUM/TIJD:
Zaterdag 22 september 2012
12.00 - 23.00

LOCATIE:
TBA

LINE UP:

AREA 01 (Hardstyle):
TBA

AREA 02 (Hardcore):
TBA

AREA 03 (Upcoming Hardstyle/Hardcore artists):
TBA

TICKETS:
TBA

INTERNET:
http://www.facebook.com/​hysteriaoutdoor
http://twitter.com/​hysteriaoutdoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet niet of dit een topic waard is (wegens gebrek aan informatie), anders kan er een slotje op.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hele goeie reacties gehoord van de vorige keer, wil hier wel proberen aanwezig te zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat mee als optie :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vorig jaar jammer genoeg niet geweest maar dit jaar erbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is vet :) . Vorig jaar was echt een heel gezellig feestje :) ! Optie dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoop dat het nu op een betere locatie is (haalbaar kwa reistijd) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik stuur zeker een demo in als het contest is begonnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik las al iets over de terugkomst van Hysteria op facebook. Leuk dat het dan ook echt zo ver is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Stond al in mijn agenda, nu nog hopen op net zo'n originele lineup als 2 jaar terug. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was toen best een gaaf feestje!
Als het een beetje in de buurt is, dan is de kans groot dat ik wederom aanwezig ben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb die beelden van dat feest echt vaak gezien volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke optie, line-up van 2010 was best dik! Nog even zien of het wat meer in de buurt is dit keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 14:04 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
nu nog hopen op net zo'n originele lineup als 2 jaar terug

Hoe ziet een originele lineup er volgens jullie op dit moment uit dan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizer zou vet zijn, die zie je amper ergens draaien.
Verder; Thera/ Tuneboy/ Zany/ The Machine/ Sasha F/ Prefix & Density/ The Geminizers. Zoiets zou wel supertof zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
Lyst schreef:
nu nog hopen op net zo'n originele lineup als 2 jaar terug

Hoe ziet een originele lineup er volgens jullie op dit moment uit dan? :)


The Machine/Degos & Re-Done/Wavolizer/Thera/Prefix & Density/Arboza

Als het dan ook nog eens weer in Rotterdam is dan is het helemaal goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 14:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
digitalattack schreef:
Lyst schreef:
nu nog hopen op net zo'n originele lineup als 2 jaar terug

Hoe ziet een originele lineup er volgens jullie op dit moment uit dan? :)


The Machine/Degos & Re-Done/Wavolizer/Thera/Prefix & Density/Arboza

Als het dan ook nog eens weer in Rotterdam is dan is het helemaal goud.

Hoop het eigenlijk niet. Leuk in de buurt natuurlijk, maar gezien alle strenge restricties in onze regio hoop ik liever op een andere locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wavolizer / Thera / Tuneboy / Zany & Titan / The Machine / Prefix & Density / The Geminizers

Solutio & The I's / Degos & Re-Done / Radical Redemption

Dione/ Promo/ Tymon/ Mad Dog/ The Outside Agency
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vorige keer was het 1 area toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
AREA 02 (Hardcore):
TBA


Jawel.

Geef mij een line-up met mensen als Promo, Negative A, Tommyknocker, D-Passion, Meccano Twins en evt wat meer mainstream-gerichten namen zoals Neophyte of Art Of Fighters en ik ben de meest gelukkige man op aarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hardstyle Area
12:00-13:30 Geck-e
13:30-15:00 Sinith
15:00-15:30 Überdruck LIVE
15:30-17:00 B-Front
17:00-18:30 The Machine
18:30-20:00 Mark EG
20:00-21:30 Trance Generator (Early)
21:30-23:00 Wavolizer

Talent Stage
Ruff J
Silvio Aquila
Luka (Piaaa)
Mani
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Daveytl schreef:
Wavolizer / Thera / Tuneboy / Zany & Titan / The Machine / Prefix & Density / The Geminizers

Solutio & The I's / Degos & Re-Done / Radical Redemption

Dione/ Promo/ Tymon/ Mad Dog/ The Outside Agency

Alsjeblieft niet dan moet ik gaan kiezen! Dat zou jammer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Switch Technique in de hardcore. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoiets lijkt mij geweldig:

Hardstyle Area
12:00-13:00 Drivium
13:00-14:00 Geck-O
14:00-15:30 Tuneboy
15:30-17.00 B-Front
17:00-18:00 The R3belz
18:00-19:00 The Machine
19:00-20.00 Arboza
20:00-20:30 Chris One live
20:30-21:30 Thera
21:30-23:00 Wavolizer

Talenten stage:
12:00- 13:30 Festuca
13:30- 15:00 Mind.Illusion & San Miquel
15:00- 16:30 Aconite
16:30- 18:00 Duruz
18:00- 19:30 Dark Pact
19:30- 21:00 The Geminizers
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten