Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

2 jaar geleden :cool:
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Piaa! Waarom ga jij niet meteen los!
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel all the way hier :P
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 of andere lapswanz die ik niet kende stond non stop tegen me te lullen.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Kippenvel all the way hier :P


Hier ook :P

Dik feestje was dat ook toen, geweldig.
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk dat het weer tijd is voor de filmpjes van vorig jaar :D
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Denk dat het weer tijd is voor de filmpjes van vorig jaar :D

Zou het nodig zijn?
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 11:09 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
was 1 van men beste festivals 2 jaar geleden, ook vreselijk hard gegaan toen :cool:

Ah, was jij dat :P
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 11:11 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Super al die reacties over de lineup! Kunnen we zeker iets mee :)
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
Piaaa schreef:
was 1 van men beste festivals 2 jaar geleden, ook vreselijk hard gegaan toen :cool:

Ah, was jij dat :P

Wat wie waar?
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohhh dit was vet toen :beer:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Voor het betere beukwerk; 3.50
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:


Voor het betere beukwerk; 3.50


Ah dat was zo kut, toen zat ik bij jou zo'n stomme quiz in te vullen en toen werd The Sexuall Thrill gedraaid :(
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha vertel mij wat, ik heb de helft van het feest gewerkt :D
Bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geeft wel een goede sfeer impressie weer van toen, god wat was dat heerlijk feesten zeg!
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 23:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bump: Tiifa mag ook wel komen draaien :drool:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou een perfect feest zijn om Phrantic een keer te boeken :)
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:30 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Bump: Tiifa mag ook wel komen draaien :drool:

Goeie muziek bedoel je? :)
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Goeie set(s):
hardtrance/tiifa-theracords-radio-show-161-t22918.html
^^
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze blijft me bij! Wat een gezelligheid :D Ontspannen sfeertje

Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:12 
 
Hardtraxx Newbie

AVIO Live zou geweldig zijn! :clap:

The Pitcher vond ik in 2010 ook erg goed op Hysteria :)
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:53 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Lyst schreef:

Hele lekker set idd, klapt er aardig op aan t einde ^^

Foxbuster schreef:
Deze blijft me bij! Wat een gezelligheid :D Ontspannen sfeertje


Lekker hoor!! Jammer dat de gemeente heel de dag op onze nek zat, we hebben zelf bijna niet mee kunnen feesten :cry:

:P
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je hebt toch hekken eromheen staan :P
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe die nieuwe locatie maar in Valkenswaard :P
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 01:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of gewoon in Friesland, makkelijk bereikbaar met ov ideaal! :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten