Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Of gewoon in Friesland, makkelijk bereikbaar met ov ideaal! :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zr zijn erg druk met de line up @ facebook !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Zr zijn erg druk met de line up @ facebook !

En die gaat zeker goed komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is hier al iets meer over bekend? Aan de titel te zien is het al bijna :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

WTF idd, was deze al helemaal vergeten. Hopelijk dat er heel snel wat bekend over wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat niet meer door, zie fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 20:35 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Gaat idd niet door. Lang verhaal kort: De gemeente wilde geen vergunning verlenen omdat (zeiden ze) er al drie evenementen georganiseerd werden, dus genoeg (vonden ze). Een procedure had weinig kans. Alternatieve locatie niet zomaar beschikbaar. Dus stekker eruit :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 20:53 
 

Wat een domper, erg jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
Gaat idd niet door. Lang verhaal kort: De gemeente wilde geen vergunning verlenen omdat (zeiden ze) er al drie evenementen georganiseerd werden, dus genoeg (vonden ze). Een procedure had weinig kans. Alternatieve locatie niet zomaar beschikbaar. Dus stekker eruit :mad:

Zonde! Topic kan dan in ieder geval wel dicht.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten