Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 20:44 
 
Hardtraxx Newbie

HoekatSea schreef:
Als je mijn bovenstaande bericht goed hebt gelezen zeg ik toch helemaal niet dat je het niet terug krijg.


Maar waarom duurt het dan zo lang? We zijn al maanden verder.
Laat ik het anders vragen: hebben jullie het geld wel, of is het uitgegeven aan de 2 andere feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja of aan drugs ofzo????
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 08:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
zouden willen hadden


Lekker Nederlands pik :lol:

Dani zit met vol gesnoven neus te genieten van z'n money stack op tafel... Allemaal gekregen van die mensen die naar hun feestjes wilden en Martin stond erbij en keek er naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sebas_ schreef:
HoekatSea schreef:
Als je mijn bovenstaande bericht goed hebt gelezen zeg ik toch helemaal niet dat je het niet terug krijg.


Maar waarom duurt het dan zo lang? We zijn al maanden verder.
Laat ik het anders vragen: hebben jullie het geld wel, of is het uitgegeven aan de 2 andere feesten?


Ja, da's ook een mooie. Volgens Martin is er geen geld, volgens Dani wel. Dani beheert het geld en Martin krijgt geen inzicht. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ja, da's ook een mooie. Volgens Martin is er geen geld, volgens Dani wel. Dani beheert het geld en Martin krijgt geen inzicht. :lol:


Martin zat zelfs nog te twijfelen om aangifte te doen tegen Dani... lekkere collega's ben je dan van elkaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een dag dit topic niet bekeken is een dag niet geleeft

Nog 19 dagen te gaan :corn:
(Ondertussen al beste bakken popcorn weggewerkt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UPDATE

De laatste dagen heb ik wat beter contact gehad met de jongens. We hebben een fatsoenlijk gesprek gehad en me is wat dingen uitgelegd. Dani zou er écht werk van maken en heeft me ook laten zien dat hij hier mee bezig was. Gisteren gaf hij aan dat het onderweg was en dat het vandaag of maandag binnen zou zijn. En jawel: mijn 5 tickets zijn netjes terug betaald.

Ik had hem beloofd dat ik de eerste zou zijn die het zou laten weten als het netjes afgehandeld is, dus bij deze. Ik geloof oprecht dat deze jongens niks kwaads in de zin hadden maar ze hebben dingen gewoon niet handig aangepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk komt Rakkietakkie deze zware klap snel te boven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chill Remi! Ik heb naar aanleiding van jouw succesverhaal (:p) ook nog maar een berichtje gedaan maar krijg net terug dat het lastig is iedereen tegelijk terug te betalen maar dat ze hopen dat ze eind deze maand iedereen terug betaald te hebben. Misschien moet ik toch ook maar voor de meer dreigendere aanpak gaan. Anderzijds is eind van de maand ook dikke prima voor mij, dus ah well.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hopelijk komt Rakkietakkie deze zware klap snel te boven!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 16:21 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
UPDATE

De laatste dagen heb ik wat beter contact gehad met de jongens. We hebben een fatsoenlijk gesprek gehad en me is wat dingen uitgelegd. Dani zou er écht werk van maken en heeft me ook laten zien dat hij hier mee bezig was. Gisteren gaf hij aan dat het onderweg was en dat het vandaag of maandag binnen zou zijn. En jawel: mijn 5 tickets zijn netjes terug betaald.

Ik had hem beloofd dat ik de eerste zou zijn die het zou laten weten als het netjes afgehandeld is, dus bij deze. Ik geloof oprecht dat deze jongens niks kwaads in de zin hadden maar ze hebben dingen gewoon niet handig aangepakt.


Dit is volledig correct!
Wij hebben dingen niet handig aangepakt en hadden dit slimmer moeten oplossen. Maar goed zoals beloofd gaan wij proberen iedereen eind van de maand terug te betalen. Wel wil ik wel even wat kwijt over de dingen die hier gezegd zijn over een aangifte van martin tegen Dani dit was die niet van plan en wij zijn nu ook weer goed samen. Vervolgens over de drugs gerelateerde dingen ga niet iemand met drugs associëren als je diegene niet persoonlijk kent. Wij hadden alles tot aan de puntjes voor het feest uitbetaald dat geld zien wij helaas ook niet terug overigens is dat voor ons nou niet zo erg omdat het volgend jaar toch doorgaat! Wij doen ons best om iedereen eind van deze maand terug te betalen! En wat remi zegt wij hadden geen kwaads in de zin. Wij wouden jullie eigenlijk alleen maar iets leuks geven in deze bizarre tijd. Geld speelt in deze niet eens een rol.
Op de vraag waarom het dan zo lang moest duren? Prive liep het niet echt lekker hier gaan wij verder ook niet op in.
Dit is wat wij ook met remi besproken hebben
Verder zijn wij bezig met nieuwe datums voor alle 3 de feesten deze zijn alleen nog niet officieel vastgesteld.

Met dit bericht hoop ik ook alle dingen die hier gezegd en geschreven achter mij te laten want de laatste tijd hebben ons ook veel stress gegeven.

Hopelijk toch tot snel iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hopelijk komt Rakkietakkie deze zware klap snel te boven!


He godver, nou het gehaat gaat weer even de opslag in... Tot de volgende keer HoekatSea... ik verwacht een 2e seizoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
UPDATE

De laatste dagen heb ik wat beter contact gehad met de jongens. We hebben een fatsoenlijk gesprek gehad en me is wat dingen uitgelegd. Dani zou er écht werk van maken en heeft me ook laten zien dat hij hier mee bezig was. Gisteren gaf hij aan dat het onderweg was en dat het vandaag of maandag binnen zou zijn. En jawel: mijn 5 tickets zijn netjes terug betaald.

Ik had hem beloofd dat ik de eerste zou zijn die het zou laten weten als het netjes afgehandeld is, dus bij deze. Ik geloof oprecht dat deze jongens niks kwaads in de zin hadden maar ze hebben dingen gewoon niet handig aangepakt.


Je vergeet #AD, dat is verplicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 16:50 
 
Hardtraxx Newbie

rakkietakkie schreef:
Indy schreef:
Hopelijk komt Rakkietakkie deze zware klap snel te boven!


He godver, nou het gehaat gaat weer even de opslag in... Tot de volgende keer HoekatSea... ik verwacht een 2e seizoen

Seizoen 1 moet nog beginnen en begint in april! Dit was de voorbeschouwing :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is de stand van zaken hierin? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wanneer komt de tweede golf? Beetje surfen jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Moeten we de hardtraxx knokploeg al mobiliseren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Moeten we de hardtraxx knokploeg al mobiliseren?


Hekzitter schreef:
Die 1 december regel hou ik ook aan.


Hell yeah, het is zover
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb geen eens een kaartje gekocht dus het boeit mij verder niet. maar ik heb gewoon zin om 9 maanden corona stress op iemand te botvieren :evil: :lol:

Mijn vriendin heeft al genoeg blauwe plekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Mijn vriendin heeft al genoeg blauwe plekken.

Een arrestatieteam is onderweg naar uw locatie. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O ja, die deadline, hehe. :lol:
Succes allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 09:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
O ja, die deadline, hehe. :lol:
Succes allemaal!


Checking in :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 16:27 
 
Hardtraxxer

is het al geregeld? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Leedvermaak is 1 van de leukste soorten vermaak zegt men maar dit wordt gewoon zielig heren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
is het al geregeld? xd


Ik krijg geen reacties meer op mijn berichten... Vind het wel een beetje tragisch. Aangezien er een aantal hier al wel hun geld terug hebben namelijk. :/
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten