Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 dec 2020 08:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:/ , dat is dus wel heel erg sneu
Bericht Geplaatst op 03 dec 2020 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Trekdroppie schreef:
is het al geregeld? xd


Ik krijg geen reacties meer op mijn berichten... Vind het wel een beetje tragisch. Aangezien er een aantal hier al wel hun geld terug hebben namelijk. :/

Same. Zeer tragisch. Ook omdat mij inmiddels al meermaals beloofd is dat het geregeld zou worden.
Bericht Geplaatst op 03 dec 2020 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als Martin overal in betrokken wordt, maar niks kan regelen vind ik dat je hem wel mag ontzien. Dani zegt voor de zoveelste keer dat hij het oplost, maar je weet nu al dat dat gedoemd is om te mislukken. :lol: Soap deel 2 is begonnen
Bericht Geplaatst op 04 dec 2020 00:42 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha dit verhaal krijgt nog een veel mooiere wending jongens. stay tuned. :corn: :corn: :corn: :corn:
Bericht Geplaatst op 04 dec 2020 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hahaha dit verhaal krijgt nog een veel mooiere wending jongens. stay tuned. :corn: :corn: :corn: :corn:


Share the popcorn please >.<
Bericht Geplaatst op 04 dec 2020 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou ons op de hoogte :corn:
Bericht Geplaatst op 04 dec 2020 11:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hahaha dit verhaal krijgt nog een veel mooiere wending jongens. stay tuned. :corn: :corn: :corn: :corn:


Vertel, vertel, niet te snel
We schrijven mee! :list:
Bericht Geplaatst op 04 dec 2020 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hahaha dit verhaal krijgt nog een veel mooiere wending jongens. stay tuned. :corn: :corn: :corn: :corn:

You've heard it first in the Hardtraxx Whatsappgruppe!!
Bericht Geplaatst op 04 dec 2020 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Duurt lang
Bericht Geplaatst op 04 dec 2020 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Duurt lang
Bericht Geplaatst op 07 dec 2020 02:59 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Duurt lang

Dat zeggen de mensen die op geld wachten ook al maanden.
Bericht Geplaatst op 07 dec 2020 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 09 dec 2020 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:slow: :slow: :slow:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2020 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Duurt lang
Bericht Geplaatst op 15 dec 2020 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hahaha dit verhaal krijgt nog een veel mooiere wending jongens. stay tuned. :corn: :corn: :corn: :corn:


Vertel hier eens wat meer over dan. Als je A zegt, moet je ook B zeggen.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2020 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
RTM93 schreef:
Hahaha dit verhaal krijgt nog een veel mooiere wending jongens. stay tuned. :corn: :corn: :corn: :corn:


Vertel hier eens wat meer over dan. Als je A zegt, moet je ook B zeggen.


Kortom geld nog niet terug, aangezien 1 van de 2 organisators wat problemen heeft met het geld... Dus ik denk dat het nog wel even duurt voordat we het terug hebben :x
Bericht Geplaatst op 15 dec 2020 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:
RTM93 schreef:
Hahaha dit verhaal krijgt nog een veel mooiere wending jongens. stay tuned. :corn: :corn: :corn: :corn:


Vertel hier eens wat meer over dan. Als je A zegt, moet je ook B zeggen.


Kortom geld nog niet terug, aangezien 1 van de 2 organisators wat problemen heeft met het geld... Dus ik denk dat het nog wel even duurt voordat we het terug hebben :x


Uitgegeven aan kerstcadeau´s?
Bericht Geplaatst op 15 dec 2020 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:

Vertel hier eens wat meer over dan. Als je A zegt, moet je ook B zeggen.


Kortom geld nog niet terug, aangezien 1 van de 2 organisators wat problemen heeft met het geld... Dus ik denk dat het nog wel even duurt voordat we het terug hebben :x


Uitgegeven aan kerstcadeau´s?


Vast een witte kerst in z'n neus.

Wie gaat er gerechtelijke stappen ondernemen naar hun? :corn:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2020 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan ook geen enkele keer dit topic openen zonder dat rakkietakkie heeft gereageerd.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2020 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan ook geen enkele keer dit topic openen zonder dat patrikjeb slecht is gegaan op rakkietakkie
Bericht Geplaatst op 15 dec 2020 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hap, maar dit is de 2e keer dat ik er iets over zeg :D
Bericht Geplaatst op 15 dec 2020 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ga dan aub NU juridisch verder i.p.v. er telkens mee te dreigen. Anders is de kous in 2021 nog niet af. :P


Dit dus.

Veel woorden, weinig daden in dit topic.
Ik ruim de popcorn op en ga weer verder waar ik mee bezig was
Bericht Geplaatst op 15 dec 2020 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

^ doe dat, ouwe sensatiezoekers. :yawn:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2020 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hup Dani en Martin :clap:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2020 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meld je aan bij SBS6 Mr Frank Visser wordt u al geholpen.
Leuk met je bakkes op TV
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten