Maat van me gaat dus niet meer mee:
1x Thunderdome Ticket -Verkocht-
1x Thunderdome Ticket -Verkocht-
Dat hebben we gezien op Syndicatewrote:Maar ik ga voorlopig geen dieren of luidsprekers meer opeten, dus dat zal niet door gaan. En Pieter > HC anytime!wrote:Ik heb van Pieter vernomen dat er nog heel wat leuke dingen op het programma staan.
Dus ik ga dit weekend weer eens ouderwets HAKKUH en ZAGUH.. Zoals we dat toen deden op Syndicate.. Weetjenog.. Waar jij samen met mij keihard uit je stekkertje ging en de Olifanten in het rond vlogen..
Ik kom wel even langs in de ochtend, ik moet namelijk even mijn uitkering aanvragen, want na afgelopen weekend word ik toch nergens meer aangenomen.wrote:Dat hebben we gezien op Syndicatewrote:Maar ik ga voorlopig geen dieren of luidsprekers meer opeten, dus dat zal niet door gaan. En Pieter > HC anytime!wrote:Ik heb van Pieter vernomen dat er nog heel wat leuke dingen op het programma staan.
Dus ik ga dit weekend weer eens ouderwets HAKKUH en ZAGUH.. Zoals we dat toen deden op Syndicate.. Weetjenog.. Waar jij samen met mij keihard uit je stekkertje ging en de Olifanten in het rond vlogen..We waren niet vooruit te branden
.
Ik eet voorlopig ook geen dieren of luidsprekers hoor... Ik ga andere dingen nuttigen...
Trouwens.. Vergeet je mn shirts morgen niet op de post te doen!
Nou, gezien het feit dat zo langzamerhand de verhalen van afgelopen weekend naarboven komen, moet ik me denk ik diep schamen hahawrote:Wtf? What did i miss? Hahah! xD
Is goed man, laat maar weten hoe laat je er bent. Komt guuuut!
wrote:De Jezusbus.. Die gaan we weer mooi fucken denk ik zo!
Trouwens, Kasper, Robert, Ruben, DarkBeatz... Hoe laat spreken we af op Utrecht Centraal?
10 uur pas?wrote:wrote:De Jezusbus.. Die gaan we weer mooi fucken denk ik zo!
Trouwens, Kasper, Robert, Ruben, DarkBeatz... Hoe laat spreken we af op Utrecht Centraal?
ik zeg +- 22:00 boven bij de Burger King daar? dan kunnen we voordat we gaan even snel een burgert in ons hoofdje duwen, en dan stuiterend naar de jaarbeurshal?
ik gok van niet, was vorig jaar ook nietwrote:Half 10 binnen is wel heel vroeg hoor!
En wanneer komt de TT online?
Wut se fuck did you do?wrote:Nou, gezien het feit dat zo langzamerhand de verhalen van afgelopen weekend naarboven komen, moet ik me denk ik diep schamen hahawrote:Wtf? What did i miss? Hahah! xD
Is goed man, laat maar weten hoe laat je er bent. Komt guuuut!M'n lichaam is het hiermee eens overigens
Had je er maar bij moeten zijnwrote:Wut se fuck did you do?wrote:Nou, gezien het feit dat zo langzamerhand de verhalen van afgelopen weekend naarboven komen, moet ik me denk ik diep schamen hahawrote:Wtf? What did i miss? Hahah! xD
Is goed man, laat maar weten hoe laat je er bent. Komt guuuut!M'n lichaam is het hiermee eens overigens
LOLwrote: Had je er maar bij moeten zijn
Brainzaps in de trein en op straat zijn kut btw
Haha, zien welwrote:Tijdens Korsakoff lijkt met wel een mooi tijdstip om de meeting te houden.
om 00:30
Wie kent de Jaarbeurs en weet een beetje een goede plek?
Anders maar linksvoor bij de barzal dr daar vast wel een zijn
de meeting begint al op utrecht centraalwrote:Ben ook op Thunderdome! Wil de mensen van HT ook wel eens zien, kijken of dat een succes is voor aankomende feesten. Waar is de meeting nou precies? Dan kom ik misschien ook nog wel even langs.
ik meet jullie daar wel want ik ga met de auto!wrote:de meeting begint al op utrecht centraalwrote:Ben ook op Thunderdome! Wil de mensen van HT ook wel eens zien, kijken of dat een succes is voor aankomende feesten. Waar is de meeting nou precies? Dan kom ik misschien ook nog wel even langs.
wij verzamelen daar zo rond 22:00 volgens mij haha! ik weet het ook nog niet zeker!