Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Steffnov wrote: Ahzo, op die manier :p ging ff vanuit dat je weer een hardstyle zeikertje was die boven de 160 als te snel beschouwd :p blijft je reactie wel vaag, Industrial is trager, maar ik snap wat je bedoeld ;) ach ja, 2e helft van de avond zal jij ook smullen hoor ;) dus kom gewoon lekker naar TD
Haha, nee hoor, ik luisterde vroeger meer hardcore dan hardstyle :)
Op Nightmare was de sfeer ook niet geweldig, helaas..

Industrial klinkt wel veel vetter dan de standaard hardcore naar mijn mening :)
Nee, denk het niet, ik schrijf mij denk in voor Project Hardcore, want daar staat lekker veel industrial en terror in een zo'n zaal, iets waarvan ik zeker weet dat ik mijn avond niet voor mijn gevoel verpest :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Dan moet je eens een PRSPCT XL feestje pakken, ligt je misschien meer ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Steffnov wrote:Dan moet je eens een PRSPCT XL feestje pakken, ligt je misschien meer ;)
Dat is ook mijn plan :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Olijfboompje wrote:
Steffnov wrote:Dan moet je eens een PRSPCT XL feestje pakken, ligt je misschien meer ;)
Welke dan, die van de 24e, of een latere? Deze pak ik niet mee, nummertje 15 misschien wel ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Steffnov wrote:
Olijfboompje wrote:
Welke dan, die van de 24e, of een latere? Deze pak ik niet mee, nummertje 15 misschien wel ;)
Een latere, ik ga met kerst niet naar feestjes :P
Dan moet ik naar de kerk!

Haha, nee, ik ben dan kerst vieren bij mijn vriendin :P
G
Olijfboompje wrote:Hardcore op 160 is kut, op 170 ook, 180 vind ik net gaan en er boven vind ik het heerlijk worden.
meestal wel idd boven de 160 is beter :D anders is het gewoon net te langzaam xd
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
KSwoosh wrote:
Olijfboompje wrote:Hardcore op 160 is kut, op 170 ook, 180 vind ik net gaan en er boven vind ik het heerlijk worden.
meestal wel idd boven de 160 is beter :D anders is het gewoon net te langzaam xd
Voor mij begint het ook pas op 170 hoor :P maar officieel begint het op 160, daarom noemde ik het :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Project 141 wrote:Ook goede nummers op 160 hoor (Amnesys - Worldwide Crisis, Cold as Ice (Tha Playah Remix) om er 2 te noemen.)
Er zijn altijd uitzonderingen ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Project 141 wrote:
Steffnov wrote:
Project 141 wrote:Ook goede nummers op 160 hoor (Amnesys - Worldwide Crisis, Cold as Ice (Tha Playah Remix) om er 2 te noemen.)
Er zijn altijd uitzonderingen ;)
Dus dan hoeft hardcore voor jou ook niet op 170 te beginnen ;)
Mijn FtN setjes beginnen ook op 150 of lager :P verschilt ook per avondje natuurlijk. Maar strikt genomen heb je gelijk :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Project 141 wrote:Maar wat heeft dit allemaal met een meeting op Thunderdome te maken :P Ik trek mij terug uit dit topic!
Jij trekt je helemaal niet terug, jij gaat gewoon ook zaterdag ;)
G
Steffnov wrote:
Project 141 wrote:Maar wat heeft dit allemaal met een meeting op Thunderdome te maken :P Ik trek mij terug uit dit topic!
Jij trekt je helemaal niet terug, jij gaat gewoon ook zaterdag ;)
Inderdaad! gewoon komen jij!
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
hier heb ik eigenlijk toch best ongelooflijk teringpleurisveel zin in!! mn 1e hardcore party :bomb:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Gaat episch worden maat! (L)
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Project 141 wrote:heb nog geen kaartje
Nog te koop :thumbup:
Project 141 wrote:of vervoer
Eventravel :thumbup:
Project 141 wrote:of anderen die gaan :/
HT groep :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Project 141 wrote:Tsja heb opzich wel zin om te gaan, voor de rest toch niet echt veel feestjes komende tijd..
1+1=?

:whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
That's more like it ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Leuke vermelding nog voor het slapengaan: de Jezusbus staat er weer! Misschien na de tijd daar meeten? Lekker met die lui kutten
Hardtraxx Elite
De Jezusbus.. Die gaan we weer mooi fucken denk ik zo!

Trouwens, Kasper, Robert, Ruben, DarkBeatz... Hoe laat spreken we af op Utrecht Centraal? :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Thunderdome wordt waarschijnlijk gewoon weer Blunderdome. Gewoon naar Fusion of Dance gaan, daar kun je tenminste hakken op echte hardcore met De Weg Kwijt en Nobody Said It Was Easy! :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Chukkels wrote:echte hardcore met De Weg Kwijt en Nobody Said It Was Easy! :yay:
:lol:

En afsluiten met EA ja :lol:
Hardtraxx Elite
Chukkels wrote:Thunderdome wordt waarschijnlijk gewoon weer Blunderdome. Gewoon naar Fusion of Dance gaan, daar kun je tenminste hakken op echte hardcore met De Weg Kwijt en Nobody Said It Was Easy! :yay:
Ga jij maar lekker naar Evil Activity's :lol:

Was jij niet diegene die mij voor gek verklaarde dat ik naar FoD wou...
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Jeff3rd wrote:
Chukkels wrote:Thunderdome wordt waarschijnlijk gewoon weer Blunderdome. Gewoon naar Fusion of Dance gaan, daar kun je tenminste hakken op echte hardcore met De Weg Kwijt en Nobody Said It Was Easy! :yay:

Hij baalt er gewoon van dat hij naar geen van beide kan :')
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:

Ik verklaarde jou voor gek dat je €42,50 ervoor over had om naar FoD te gaan. En nu verklaar ik je weer voor gek dat je liever naar Blunderdome gaat dan het jaar uit gaat stampen met Pieter. ^^
Hardtraxx Elite
Ik heb van Pieter vernomen dat er nog heel wat leuke dingen op het programma staan.
Dus ik ga dit weekend weer eens ouderwets HAKKUH en ZAGUH.. Zoals we dat toen deden op Syndicate.. Weetjenog.. Waar jij samen met mij keihard uit je stekkertje ging en de Olifanten in het rond vlogen..
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:Ik heb van Pieter vernomen dat er nog heel wat leuke dingen op het programma staan.
Dus ik ga dit weekend weer eens ouderwets HAKKUH en ZAGUH.. Zoals we dat toen deden op Syndicate.. Weetjenog.. Waar jij samen met mij keihard uit je stekkertje ging en de Olifanten in het rond vlogen..
Maar ik ga voorlopig geen dieren of luidsprekers meer opeten, dus dat zal niet door gaan. En Pieter > HC anytime!