Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Whahah xd Rare lui daar ook.

echt hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Is er eigenlijk een groepsfoto gemaakt? Ben zo vaak met veel mensen op de foto geweest. Ik weet t niet meer xd .

Of ik heb m, of John... ik ga de foto's morgen bekijken, dit typen kost me alleen al teveel kracht haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand trouwens die nog filmpjes heeft om online te gooien? Had naar die van mezelf gekeken, maar het geluid is echt ruk, veel ruis...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 01:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas de meeting gemist, had het veel te gezellig samen met mijn vrienden, wat een geweldig feest. Ik heb een stuk of 10 korte filmpjes dacht ik, zal die binnenkort wel op Joetoep gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Iemand trouwens die nog filmpjes heeft om online te gooien? Had naar die van mezelf gekeken, maar het geluid is echt ruk, veel ruis...

Vanaf vanmiddag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

www.youtube.com/emthorsen

Stuk of 13 filmpjes :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Steffnov schreef:
Iemand trouwens die nog filmpjes heeft om online te gooien? Had naar die van mezelf gekeken, maar het geluid is echt ruk, veel ruis...

Vanaf vanmiddag :)

Jij hebt er ook genoeg gemaakt ja :p volgens mij stond je dehelft van de avond wel met een camera in je klauwen. Was het niet je eigen, dan wel die van die 2 chickies :p (of was dat ook die van jou?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha dit nummer slaat alles!

http://www.youtube.com/watch?v=O2t3F56y ... IYCSnBk_vy


Edit: Hoe werkt dat laten zien van youtube filmpjes hier? Zo is het ook maar lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 16:27 
 



:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat was wel zo vet he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt, maar ik haat GVD trance was ook dik :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja sowieso xd ik vond sowieso de muziek pas echt dik vanaf het industriele takkeherrie xd

al hoor ik alleen een snare, clap en dikke kick xd geweldig haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf AOF vind ik het echt dik. Oh my sun klapte er zo hard op. Om nog maar te zwijgen over Fuck the system en Life blood pain death (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toen was ik ff afwezig :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Juggernaut schreef:
Vanaf AOF vind ik het echt dik. Oh my sun klapte er zo hard op. Om nog maar te zwijgen over Fuck the system en Life blood pain death (L)



Toen stond ik weer als een heuze opera zanger mee te zingen... Toverde best een mooie lach op een hoop mensen hun gezicht... Episch nummer is het :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Juggernaut schreef:
Vanaf AOF vind ik het echt dik. Oh my sun klapte er zo hard op. Om nog maar te zwijgen over Fuck the system en Life blood pain death (L)



Toen stond ik weer als een heuze opera zanger mee te zingen... Toverde best een mooie lach op een hoop mensen hun gezicht... Episch nummer is het :worship:


Whaha dat weet ik nog wel xd Ik probeerde het ook.. Maar kwam meer uit van "'bsdkfargfuiaerhgegearg'
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jeff3rd schreef:
Juggernaut schreef:
Vanaf AOF vind ik het echt dik. Oh my sun klapte er zo hard op. Om nog maar te zwijgen over Fuck the system en Life blood pain death (L)



Toen stond ik weer als een heuze opera zanger mee te zingen... Toverde best een mooie lach op een hoop mensen hun gezicht... Episch nummer is het :worship:


Whaha dat weet ik nog wel xd Ik probeerde het ook.. Maar kwam meer uit van "'bsdkfargfuiaerhgegearg'

Niks kande :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jeff3rd schreef:
Juggernaut schreef:
Vanaf AOF vind ik het echt dik. Oh my sun klapte er zo hard op. Om nog maar te zwijgen over Fuck the system en Life blood pain death (L)



Toen stond ik weer als een heuze opera zanger mee te zingen... Toverde best een mooie lach op een hoop mensen hun gezicht... Episch nummer is het :worship:


Whaha dat weet ik nog wel xd Ik probeerde het ook.. Maar kwam meer uit van "'bsdkfargfuiaerhgegearg'


Dat jij je uberhaupt nog wat herinnert van de nacht xd


Na het mooie stukje opera keihard los gaan... Prachtig hoe je dan mensen naar je ziet kijken van : Wtf.. Kiek em goan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jah weet best veel nog :D Kan denk ik wel 15 minuten over de hele nacht verspreidt terug halen xd

Was geweldig dus :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahahah! Ik herinner me het hele feest nog... Heerlijk! En toch gewoon als een bezetene los gegaan... Woejjjjjjj!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Juggernaut schreef:
Vanaf AOF vind ik het echt dik. Oh my sun klapte er zo hard op. Om nog maar te zwijgen over Fuck the system en Life blood pain death (L)



Toen stond ik weer als een heuze opera zanger mee te zingen... Toverde best een mooie lach op een hoop mensen hun gezicht... Episch nummer is het :worship:

Je was niet de enige ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik betrap me er zelf ook op als ik goed naar mijn filmpjes luister. Altijd volop meezingen, lijkt wel alsof ik dan nog harder kan rammen als de bass er in klapt haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jeff3rd schreef:
Juggernaut schreef:
Vanaf AOF vind ik het echt dik. Oh my sun klapte er zo hard op. Om nog maar te zwijgen over Fuck the system en Life blood pain death (L)



Toen stond ik weer als een heuze opera zanger mee te zingen... Toverde best een mooie lach op een hoop mensen hun gezicht... Episch nummer is het :worship:

Je was niet de enige ;)


volgens mij deed iedereen in de groep aardig zn best :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten