Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende

Waar meeten we en hoe laat?
Poll eindigt op 29 okt 2010 11:35
Acherin de zaal van NC, tijdens de Pitcher rond 00.00 uur 64%  64%  [ 7 ]
In de Foodcorner bij de Loempia-kraam om 00.10 uur! 36%  36%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 11
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Dat wel xd En me vriendinnetje doet dat sowieso dus dan waggel ik wel vrolijk mee.


Dat las ik inderdaad, heb je wat uit te leggen? ^^
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 15:09 
 

roberttt schreef:
haha :P maar zullen we de meeting maar tijdens The Pitcher om 00:00 linksachter in de zaal doen?

perfect!
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is linksachter niet een wat VEEL te ruim begrip. Als er iemand bekend is met de Brabanthallen dan aub een duidelijke precieze omschrijving, anders gaat het toch weer mislopen. Is het trouwens niet veel praktischer in bijvoorbeeld de foodcorner? Waar het tenminste niet erg druk zou horen te zijn? Zo deden we het alleszins op Black met een zooi van partyflock, dat liep altijd perfect :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
maarten1410 schreef:
Dat wel xd En me vriendinnetje doet dat sowieso dus dan waggel ik wel vrolijk mee.


Dat las ik inderdaad, heb je wat uit te leggen? ^^

^^ Belgische schone aan de haak geslagen!

DarkBeatz schreef:
Is linksachter niet een wat VEEL te ruim begrip. Als er iemand bekend is met de Brabanthallen dan aub een duidelijke precieze omschrijving, anders gaat het toch weer mislopen. Is het trouwens niet veel praktischer in bijvoorbeeld de foodcorner? Waar het tenminste niet erg druk zou horen te zijn? Zo deden we het alleszins op Black met een zooi van partyflock, dat liep altijd perfect :thumbsup:

Die foodzaal is wel een heel goed idee MAAR ik dacht dus: daar komen veel te weinig mensen op af omdat je dan staat te wachten zonder muziek. Het is echter wel de makkelijkste plaats om af te spreken!!

Het is moeilijk uitleggen hoe de zalen in elkaar zitten. Sommige zijn aan de zijkant open, andere weer aan de achterkant, sommige kun je schuin door heen... en elk jaar is het anders! Dus doe gewoon zie foodzaal.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah leuk Maarten :thumbup: Belgische bonbons/pralines :loving:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Dus doe gewoon zie foodzaal.


Echt he, wat maakt dat kwartiertje op een hele nacht nu uit om van een dj te missen... -.-
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Kepro schreef:

Dat las ik inderdaad, heb je wat uit te leggen? ^^

^^ Belgische schone aan de haak geslagen!


Ik zie op je partyflock wie het is

Die ken ik gewoon :') :lol:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah ik zie het, een echte raveteef.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
maarten1410 schreef:
Kepro schreef:

Dat las ik inderdaad, heb je wat uit te leggen? ^^

^^ Belgische schone aan de haak geslagen!


Ik zie op je partyflock wie het is

Die ken ik gewoon :') :lol:

Heb je goed gezien wie het is, aangezien ze een paddestoel als foto heeft xd Maar dat zegt meer over jou haha, wie ken jij nou niet xd

Maar nu is de vraag natuurlijk of dit positief of negatief is dat je haar kent :whistle:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Heb je goed gezien wie het is, aangezien ze een paddestoel als foto heeft xd Maar dat zegt meer over jou haha, wie ken jij nou niet xd

Maar nu is de vraag natuurlijk of dit positief of negatief is dat je haar kent :whistle:


Ik heb haar in mijn vriendenlijst + Kan in album kijken ;)
Ik ken alleen gezellige mensen dus natuurlijk is dat positief!
Doe maar de groetjes van mij :)
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik zag het ja, hartje bij jou naam in haar vrienden lijst jeuh. Doe morgen meteen de groeten!
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 09:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dus waar is de meeting nou ? in de zaal waar je kan eten ? want het is over 2 dagen al :yay:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ik vind waar je kan eten ook het best.Daar kan je elkaar tenminste vinden.Als iedereen der is kunnen we alsnog ff gaan stampen in de zaal toch?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 13:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ja daarom :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liefst gewoon achterin de zaal van The Pitcher. Zo kun je de muziek nog horen en zo druk is het niet dat je elkaar dan niet vindt hoor, want die zaal is echt niet vol ;)
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

POL GEWIJZIGD, BESLIS SNEL!
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
POL GEWIJZIGD, BESLIS SNEL!

Het is 'poll'
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb op de loepiakraam gestemd omdat achterin de zaal van NC echt een te domme en moeilijke plek is. Maar sowieso slaat 0.10 uur nergens op, dan zijn de meesten niet binnen.

Ik zie wel wat het wordt en of ik er dan bij ben.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12 uur nog niet binnen? Hoe laat waren mensen van plan om te komen dan, haha? We kunnen ook wat later doen, 1 uur ofzo. Maar tegen die tijd is iedereen wel hartstikke wousie neem ik aan xd
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

is toch niet erg, maar idd tegen 00.00 is iedereen er toch wel zon beetje?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Denk wel aanwezig, ligt eraan of Axe en Anihoer het wille



zal k jou voortaan rooiehoer noeme
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:
Denk wel aanwezig, ligt eraan of Axe en Anihoer het wille



zal k jou voortaan rooiehoer noeme

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 22:00 
 

PNXRMX schreef:
Liefst gewoon achterin de zaal van The Pitcher. Zo kun je de muziek nog horen en zo druk is het niet dat je elkaar dan niet vindt hoor, want die zaal is echt niet vol ;)
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:
Liefst gewoon achterin de zaal van The Pitcher. Zo kun je de muziek nog horen en zo druk is het niet dat je elkaar dan niet vindt hoor, want die zaal is echt niet vol ;)

Trust me, 't hele zootje staat zo bij elkaar.
Als de NC area op dezelfde plek is als DBSTF vorig jaar dan kunnen we makkelijk achterin meeten.
Het lijkt me dan alleen wel handig om IETS specifieker af te spreken, want achterin is een redelijk ruim begrip.
Ik las iets over een bordje ofzo? Slim idee, had van mij kunnen zijn haha
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We moeten dus wel snel beslissen, aangezien de meeting over minder dan 48 uur is xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten