Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende

Waar meeten we en hoe laat?
Poll eindigt op 29 okt 2010 11:35
Acherin de zaal van NC, tijdens de Pitcher rond 00.00 uur 64%  64%  [ 7 ]
In de Foodcorner bij de Loempia-kraam om 00.10 uur! 36%  36%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:
Liefst gewoon achterin de zaal van The Pitcher. Zo kun je de muziek nog horen en zo druk is het niet dat je elkaar dan niet vindt hoor, want die zaal is echt niet vol ;)

Trust me, 't hele zootje staat zo bij elkaar.
Als de NC area op dezelfde plek is als DBSTF vorig jaar dan kunnen we makkelijk achterin meeten.
Het lijkt me dan alleen wel handig om IETS specifieker af te spreken, want achterin is een redelijk ruim begrip.
Ik las iets over een bordje ofzo? Slim idee, had van mij kunnen zijn haha


Ik neem inderdaad een blaadje mee, zodat jullie ons kunnen vinden:

Afbeelding

Of misschien weer deze, aangezien die wel bekend is na Fusion:

Afbeelding

Hopelijk wordt het blaadje deze keer niet nat, want dat was de vorige keer wel het geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

laat ik een keer ook aanwezig zijn lijk me wel leuk tot Zondag ochtend ! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met kleurtjes is wel veel duidelijker :thumbsup: Ik zal tegen volgend jaar nog eens aan de lsd gaan en dan mijn vingerverf erbij halen en een ubercoole hardtraxx meet prent maken op A3 haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, dat is inderdaad geniaal. Hoe zou een 3D film zijn met LSD op? :P

Maar ik denk inderdaad dat ik de kleurenversie meeneem. Of misschien wel alle 2. Dan sta jij aan de ene kant van de zaal en ik aan de andere zaal, en dan krijgen we de groep wel bij elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hoe zou een 3D film zijn met LSD op? :P


Net zo interessant als het plafond.
Ikzelf heb ook van alles geprobeerd onder invloed van LSD.
De 2 leukste/vetste dingen waren naar de wolken kijken in de nacht en een frisbee maken van glowsticks en die vervolgens om het hoofd van je medetripper gooien die aan de andere kant van de donkere kamer staat xd
UREN lang keihard in een deuk gelegen daardoor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Chukkels schreef:
Hoe zou een 3D film zijn met LSD op? :P


Net zo interessant als het plafond.
Ikzelf heb ook van alles geprobeerd onder invloed van LSD.
De 2 leukste/vetste dingen waren naar de wolken kijken in de nacht en een frisbee maken van glowsticks en die vervolgens om het hoofd van je medetripper gooien die aan de andere kant van de donkere kamer staat xd
UREN lang keihard in een deuk gelegen daardoor :love:


pepepe je maakt me steeds nieuwsgieriger naar LSD :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeone schreef:
pepepe je maakt me steeds nieuwsgieriger naar LSD :P


Jaa, mocht je er in geinteresseerd zijn kan ik je zeker aanraden om het te doen!
Lees je alleen wel heeel erg goed in, want het is toch wel 1 van de heftigste drugs die ik gebruikt heb.
Maar let's continue this conversation in het drugstopic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
jeone schreef:
pepepe je maakt me steeds nieuwsgieriger naar LSD :P


Jaa, mocht je er in geinteresseerd zijn kan ik je zeker aanraden om het te doen!
Lees je alleen wel heeel erg goed in, want het is toch wel 1 van de heftigste drugs die ik gebruikt heb.
Maar let's continue this conversation in het drugstopic ;)


haha ik dacht dat ik daar al zat na deze posts..

gvd wat heb ik zin in dit feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:53 
 
Hardtraxxer

ahahahahahahahahahaha wat een trollen hiero :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik neem inderdaad een blaadje mee, zodat jullie ons kunnen vinden:

-plaatje-

Of misschien weer deze, aangezien die wel bekend is na Fusion:

-plaatje-

Hopelijk wordt het blaadje deze keer niet nat, want dat was de vorige keer wel het geval :P


hahahah meen je dit nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik meen dat echt, zo werden op Heraklion ook opgehaald door zo'n travel agency-bitch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dus waar is het nu? want misschien kom ik wel effe buurten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thrillogy wordt in de Branbanthallen gehouden. Daar is het. Ergens. In een zaal. Die niemand zal vinden. Achter een bordje wat niemand zal zien. Op een tijd die niemand meer zal weten.

Ik heb der zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Thrillogy wordt in de Branbanthallen gehouden. Daar is het. Ergens. In een zaal. Die niemand zal vinden. Achter een bordje wat niemand zal zien. Op een tijd die niemand meer zal weten.

Ik heb der zin in!


Nc-zaal
00.00
achterin (waar achterin weet ik ook niet :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Nc-zaal
00.00
achterin (waar achterin weet ik ook niet :P)

Dat bedoel ik maar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
NaarDeQlote schreef:
Nc-zaal
00.00
achterin (waar achterin weet ik ook niet :P)

Dat bedoel ik maar...


bij het blaadje met de pijl natuurlijk! dom van me..
nee weet niet, zeg maar een plek? links, rechts, midden?
of miss is het handiger om bij een bar te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
maarten1410 schreef:
NaarDeQlote schreef:
Nc-zaal
00.00
achterin (waar achterin weet ik ook niet :P)

Dat bedoel ik maar...


bij het blaadje met de pijl natuurlijk! dom van me..
nee weet niet, zeg maar een plek? links, rechts, midden?
of miss is het handiger om bij een bar te doen?

Doe dan bij de bar. Die er waarschijnlijk niet zit. Maar zonder grappen: waarom niet in die meet&vreet zaal?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

omdat de poll zegt 7 bij nc in de zaal en 4 in de vreetschuur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterf haha.

Goed dan wordt het dus:

NC-zaal
0000 uur
Links achterin, met je neus naar de dj-booth
Hardtraxx meeting blaadje


Zo, nog duidelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oke :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:38 
 

maarten1410 schreef:
Sterf haha.

Goed dan wordt het dus:

NC-zaal
0000 uur
Links achterin, met je neus naar de dj-booth
Hardtraxx meeting blaadje


Zo, nog duidelijker.

BEDANKT
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk eens wat ik net vond en even onder de scanner heb gelegd? De plattegrond van vorig jaar! Of het weer zo ingedeeld is, is nog maar de vraag maar dan heb je een idee.

Gokje qua stages:
1. Noisecontrollers
2. Isaac
3. Nosferatu

Afbeelding

Heb er voor het gemak even de meetingplek opgekwakt. Als het er zo tenminste weer uit ziet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch erbij! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 10:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Toch erbij! :yay:

Beter :D :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:24 
 

maarten1410 schreef:
Kijk eens wat ik net vond en even onder de scanner heb gelegd? De plattegrond van vorig jaar! Of het weer zo ingedeeld is, is nog maar de vraag maar dan heb je een idee.

bewaar je die altijd? :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten