pepepe schreef:
KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:
Liefst gewoon achterin de zaal van The Pitcher. Zo kun je de muziek nog horen en zo druk is het niet dat je elkaar dan niet vindt hoor, want die zaal is echt niet vol

Trust me, 't hele zootje staat zo bij elkaar.
Als de NC area op dezelfde plek is als DBSTF vorig jaar dan kunnen we makkelijk achterin meeten.
Het lijkt me dan alleen wel handig om IETS specifieker af te spreken, want achterin is een redelijk ruim begrip.
Ik las iets over een bordje ofzo? Slim idee, had van mij kunnen zijn haha
Ik neem inderdaad een blaadje mee, zodat jullie ons kunnen vinden:

Of misschien weer deze, aangezien die wel bekend is na Fusion:

Hopelijk wordt het blaadje deze keer niet nat, want dat was de vorige keer wel het geval
