Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Waar meeten we en hoe laat?
Poll eindigt op 29 okt 2010 11:35
Acherin de zaal van NC, tijdens de Pitcher rond 00.00 uur 64%  64%  [ 7 ]
In de Foodcorner bij de Loempia-kraam om 00.10 uur! 36%  36%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaja, het is bijna zover: Thrillogy staat voor de deur. Na een geweldige Hardtraxx meeting op Q-Dance Presents: Fusion, willen we dat natuurlijk eventjes haarfijn overdoen. Het zou geweldig zijn als de opkomst al half zo veel was als op Fusion, maar we gaan er natuurlijk van uit dat gewoon iedereen komt.

Het is helaas wel zo dat we dit keer wel verder uiteenlopende zalen hebben, dus zal het ook lastig zijn om tot een bepaald punt te komen. Maar we hebben genoeg tijd om daarover te discuseren. Dus als iemand een idee heeft van hoe het eruit gaat zien in de Brabanthallen en wat een handige meetingplek is, geef de suggestie maar door! Definitieve plek van meeting en tijd wordt bekent gemaakt als de timetable er is.

Feest: Thrillogy
Datum: 30-10-2010
Area: Noisecontrollers Zaal
Tijd: 00.01
DJ: The Pitcher
Plek: Links achterin de zaal (met gezicht naar DJ Booth)
Let op het plaatje:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

waarschijnlijk wel weer aanwezig :thumbsup: als ik het niet vergeet daar:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
maar we gaan er natuurlijk van uit dat gewoon iedereen komt.

Betaal jij m'n kaartje dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop deze keer wel bij de meeting te wezen. Ik beloof niks :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig, ligt eraan of Axe en Anihoer het wille
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik kom ook wel even langs xD
Loop bijna elke keer GILL of khadber of pnxrmx wel tegen t lijf ;p


suggestie (ben nog nooit in de brabanthallen geweest)
Maar in de main linkvooraan goed ;p ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
ik kom ook wel even langs xD
Loop bijna elke keer GILL of khadber of pnxrmx wel tegen t lijf ;p


suggestie (ben nog nooit in de brabanthallen geweest)
Maar in de main linkvooraan goed ;p ?


Nee, ik ook niet. Misschien kan PNXRMX weer zo'n gaaf plaatje maken :P

Maar moeten ook even kijken waar, want als Wildstylez tijdens bijvoorbeeld Balistic draait, denk ik niet dat ik de main wil zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste wachten op de timetable denk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Beste wachten op de timetable denk :)

-.-

Meeting plek vinden moet niet heel moeilijk worden, zat plekken daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uiteraard aanwazig, tenzij het samen loopt met Darkraver of Charly Lownoise & Mental Theo (tenzij we bij hun meeten uiteraard haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een idee: Een kwartier na het begin van de Headhunterz set in de Isaac zaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik heb een idee: Een kwartier na het begin van de Headhunterz set in de Isaac zaal :)


Klinkt als een geweldig plan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er denk ik niet bij, tentamens de week erna ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij Thrillogy ben ik sowieso aanwezig, bij de meeting waarschijnlijk niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Bij Thrillogy ben ik sowieso aanwezig, bij de meeting waarschijnlijk niet :)


We zien je wel ronddwalen toch :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Bij Thrillogy ben ik sowieso aanwezig, bij de meeting waarschijnlijk niet :)


We zien je wel ronddwalen toch :cool:


dat zeker hahah, ik kom sjefke minimaal 20 x tegen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Bij Thrillogy ben ik sowieso aanwezig, bij de meeting waarschijnlijk niet :)


We zien je wel ronddwalen toch :cool:


100% nuchter + Vriendin gaat mee,
Dus in combinatie met deze 2 sta ik waarschijnlijk vaak op de zelfde plekken rete hard los te gaan :loving:

Als ik nuchter ben ga ik tenminste wel als een gek los! Energie voor het leven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
DarkBeatz schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Bij Thrillogy ben ik sowieso aanwezig, bij de meeting waarschijnlijk niet :)


We zien je wel ronddwalen toch :cool:


100% nuchter + Vriendin gaat mee,
Dus in combinatie met deze 2 sta ik waarschijnlijk vaak op de zelfde plekken rete hard los te gaan :loving:

Als ik nuchter ben ga ik tenminste wel als een gek los! Energie voor het leven!


It's a miracle! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik zal ook eens een x komen, al drie keer gezegd...
sta je daar weer zo lekker in je eigen wereldje.. tijd doet er niet meer toe
oh gemist!

maar ga mijn best doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
ik zal ook eens een x komen, al drie keer gezegd...
sta je daar weer zo lekker in je eigen wereldje.. tijd doet er niet meer toe
oh gemist!

maar ga mijn best doen :)

zet je nu een keer een wekker :) helpt ook wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hoor/voel je ook echt als je aan het stuiteren bent... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik voel m juist als die niet gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
ik voel m juist als die niet gaat :P


Haha, ik ken dat ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
NaarDeQlote schreef:
ik voel m juist als die niet gaat :P


Haha, ik ken dat ja xd


dat heb ik ook zo vaak :S voel ik hem eens trillen kijk ik en niks:P

Maar meeting wel zo vroeg mogelijk houden net zoals op fusion :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
NaarDeQlote schreef:
ik voel m juist als die niet gaat :P


Haha, ik ken dat ja xd


dat heb ik ook zo vaak :S voel ik hem eens trillen kijk ik en niks:P

Maar meeting wel zo vroeg mogelijk houden net zoals op fusion :-)


Soms zit ik zelfs te voelen in een zak waar die helemaal niet is, en dan denk ik echt, hij gaat weer lekker :)
maar wat is vroeg? want niet iedereen is er al om bijvoorbeeld 10 uur ofzo.
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten