Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende

Waar meeten we en hoe laat?
Poll eindigt op 29 okt 2010 11:35
Acherin de zaal van NC, tijdens de Pitcher rond 00.00 uur 64%  64%  [ 7 ]
In de Foodcorner bij de Loempia-kraam om 00.10 uur! 36%  36%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 11
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Als het maar niet een Feestfabriek meeting wordt of een Decibel meeting waar we maar met 2 man staan :P

Wat was er mis met de Decibel meeting, Daan en ik stonden gewoon op de afgesproken tijd op de afgesproken plek! :P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Chukkels schreef:
Als het maar niet een Feestfabriek meeting wordt of een Decibel meeting waar we maar met 2 man staan :P

Wat was er mis met de Decibel meeting, Daan en ik stonden gewoon op de afgesproken tijd op de afgesproken plek! :P


Robert en ik ook :P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
maarten1410 schreef:
Chukkels schreef:
Als het maar niet een Feestfabriek meeting wordt of een Decibel meeting waar we maar met 2 man staan :P

Wat was er mis met de Decibel meeting, Daan en ik stonden gewoon op de afgesproken tijd op de afgesproken plek! :P


Robert en ik ook :P

Ja niet dus hahah :D We hebben er echt 10 minunten gestaan en zijn toen maar naar Back2School gegaan. Waar was je Hardtraxx blaadje?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen was ik nog niet op dat geniale idee gekomen haha. Werd voor het eerst geïntroduceerd bij Fusion :P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha :P trillogy ook hardtrax blaadje mee :-) ben jij er ook bij maarten? ben je tot nu op elke meeting misgelopen XD moet nu maar is ander s:P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanaf 24u volop aanwazig, word een lekker wappie meet voorspel ik zo...
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Vanaf 24u volop aanwazig, word een lekker wappie meet voorspel ik zo...

Hahah ;-) heb er nu al weer zin i :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
haha :P trillogy ook hardtrax blaadje mee :-) ben jij er ook bij maarten? ben je tot nu op elke meeting misgelopen XD moet nu maar is ander s:P

Jaaaaa natuurlijk bent ik derbei!! Wazig of niet wazig, ligt nog een beetje aan hoe ziek ik me dan voel maar we zijn der sowieso bij :D
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt niet uit Maarten pas het kaartje maar door naar mij al ben ik misschien ook in Antwerpen te vinden.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Maakt niet uit Maarten pas het kaartje maar door naar mij al ben ik misschien ook in Antwerpen te vinden.

(L)
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 11:27 
 

roberttt schreef:
tijdens de pitcher om 12 uur ofzo?

toppie :D
ill be there :P
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, tijdens The Pitcher dus.

Maar waar in de NC zaal? Achterin? Linksvoor? Waar? :P
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ok, tijdens The Pitcher dus.Maar waar in de NC zaal? Achterin? Linksvoor? Waar? :P

achterin ??
Linksvoor:D
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als het tijdens the pitcher is, kan ik ook wel ff langskomen ;)
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 19:40 
 

Chukkels schreef:
Ok, tijdens The Pitcher dus.

Maar waar in de NC zaal? Achterin? Linksvoor? Waar? :P

middenlinks?
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou als ik jullie was lekker een makkelijk punt afspreken.. Middenin is dan zo vaag zeg maar. Doe bijvoorbeeld gewoon helemaal achterin in een hoek of in het midden. Daar is het niet zo druk en dat is ook veel duidelijker. Dat beviel overigens bij Fusion wel.

Ik bemoei me er nu verder niet meer mee ;).
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er sowieso niet wazig bij, zit vanaf nu 10 dagen lang aan de antibioticum :( >.<

Maar doe sowieso ergens achterin, dat is het makkelijkst daar!
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dat is minder:(

Maar ik weet niet echt die indeling van de zalen ben er nog nooit geweest.
Maar achtering lijkt mij het best.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 21:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Ik ben er sowieso niet wazig bij, zit vanaf nu 10 dagen lang aan de antibioticum :( >.<

Maar doe sowieso ergens achterin, dat is het makkelijkst daar!

Genoeg antibiotica slikken, misschien heeft het nog leuke bijwerkingen :D
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dat is minder:(

Maar ik weet niet echt die indeling van de zalen ben er nog nooit geweest.
Maar achtering lijkt mij het best.

Tis een soort Rai maar dan kleiner.. Allemaal losse hallen aan elkaar maar dan zonder de tunnels die je misschien kent van de Amsterdam Rai. En het is wat kleiner natuurlijk om het maar 3 hallen zijn + 1 eten + 1 entree kluisjes. Best goed te doen!
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Genoeg antibiotica slikken, misschien heeft het nog leuke bijwerkingen :D

Dat dacht ik dus ook hahaha veel Red Bull erbij, misschien helpt het xd
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 22:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
roberttt schreef:
dat is minder:(

Maar ik weet niet echt die indeling van de zalen ben er nog nooit geweest.
Maar achtering lijkt mij het best.

Tis een soort Rai maar dan kleiner.. Allemaal losse hallen aan elkaar maar dan zonder de tunnels die je misschien kent van de Amsterdam Rai. En het is wat kleiner natuurlijk om het maar 3 hallen zijn + 1 eten + 1 entree kluisjes. Best goed te doen!


Ooh Oke :-), kan er wel lekker rond dwalen dus :yay: en redbull + antibiotica vraag me af hoe je dan voelt :woot:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wel xd En me vriendinnetje doet dat sowieso dus dan waggel ik wel vrolijk mee.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha :P maar zullen we de meeting maar tijdens The Pitcher om 00:00 linksachter in de zaal doen?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
haha :P maar zullen we de meeting maar tijdens The Pitcher om 00:00 linksachter in de zaal doen?


+1

Ik neem dit keer wel een blaadje mee :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten