Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Waar meeten we en hoe laat?
Poll eindigt op 29 okt 2010 11:35
Acherin de zaal van NC, tijdens de Pitcher rond 00.00 uur 64%  64%  [ 7 ]
In de Foodcorner bij de Loempia-kraam om 00.10 uur! 36%  36%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:

Soms zit ik zelfs te voelen in een zak waar die helemaal niet is, en dan denk ik echt, hij gaat weer lekker :)
maar wat is vroeg? want niet iedereen is er al om bijvoorbeeld 10 uur ofzo.


voor 1 uur :P want als later word ben ik niet aanwezig, dan ben ik hoogstwaarschijnlijk behoorlijk vdk :p en ben ik aan het rond wandelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er waarschijnlijk pas tegen 11 uur. Nemen half 9 de trein vanuit Kampen.

Hoe kom je eigenlijk bij de BBH vanaf Centraal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ben er waarschijnlijk pas tegen 11 uur. Nemen half 9 de trein vanuit Kampen.

Hoe kom je eigenlijk bij de BBH vanaf Centraal?

http://www.brabanthallen.nl/bereikbaarheid
Citaat:
Brabanthallen 's-Hertogenbosch bevindt zich op loopafstand van het ’s-Hertogenbosch Centraal station. U bereikt de Brabanthallen vanaf het Centraal Station te voet ongeveer in 15 minuten. U dient daarbij de stationsuitgang “Brabanthallen” te nemen en de borden “Brabanthallen” te volgen. Plan je reis naar Brabanthallen 's-Hertogenbosch via www.9292ov.nl.
Overigens is het ook mogelijk om vanaf 's-Hertogenbosch CS met de OV-fiets naar Brabanthallen 's-Hertogenbosch te komen. Meer informatie hieromtrent kunt u vinden op www.ov-fiets.nl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik ga zeker een fucking kwartier lopen in die fucking kou. Die zijn gek! Ze regelen maar pendelbussen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ja, ik ga zeker een fucking kwartier lopen in die fucking kou. Die zijn gek! Ze regelen maar pendelbussen!

pak je de fiets :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Ja, ik ga zeker een fucking kwartier lopen in die fucking kou. Die zijn gek! Ze regelen maar pendelbussen!

pak je de fiets :aww:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ja, ik ga zeker een fucking kwartier lopen in die fucking kou. Die zijn gek! Ze regelen maar pendelbussen!


Neem je toch een jas en trui mee, pak je daar een kluisje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 23:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ja, ik ga zeker een fucking kwartier lopen in die fucking kou. Die zijn gek! Ze regelen maar pendelbussen!

T zijn hooguit 10 minuten lopen als je een beetje doorloopt.
Met Masters ook gedaan, was gewoon goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Ja, ik ga zeker een fucking kwartier lopen in die fucking kou. Die zijn gek! Ze regelen maar pendelbussen!

T zijn hooguit 10 minuten lopen als je een beetje doorloopt.
Met Masters ook gedaan, was gewoon goed te doen.


Precies,

Ik ben d'r helaas niet, vorig jaar was wel lache, 't geluid was alleen niet zo goed.. Maar veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zullen we dat maar doen. Kwart voor 11 aanwezig op Den Bosch station :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook meeting @ loudness :D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ook meeting @ loudness :D?


Jaaa :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 10:48 
 

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Ja, ik ga zeker een fucking kwartier lopen in die fucking kou. Die zijn gek! Ze regelen maar pendelbussen!

T zijn hooguit 10 minuten lopen als je een beetje doorloopt.
Met Masters ook gedaan, was gewoon goed te doen.

gewoon jas aandoen xd

ik ben er iig bij en wil zeker wel ff bij de meeting komen checken :P

alleen nog ff wachten op de timetable dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 15:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Ja, ik ga zeker een fucking kwartier lopen in die fucking kou. Die zijn gek! Ze regelen maar pendelbussen!

T zijn hooguit 10 minuten lopen als je een beetje doorloopt.
Met Masters ook gedaan, was gewoon goed te doen.

gewoon jas aandoen xd

ik ben er iig bij en wil zeker wel ff bij de meeting komen checken :P

alleen nog ff wachten op de timetable dan :P

'
jij zou er toch ook alleen naar toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 00:05 
 

roberttt schreef:
jij zou er toch ook alleen naar toe?

nee, dr gaat toch een van me maten mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 08:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
jij zou er toch ook alleen naar toe?

nee, dr gaat toch een van me maten mee :D


Ooh oke :D dat is wel beter, van mijn maten wil niemand mee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Bij Thrillogy ben ik sowieso aanwezig, bij de meeting waarschijnlijk niet :)

dat dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 19:31 
 

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
jij zou er toch ook alleen naar toe?

nee, dr gaat toch een van me maten mee :D


Ooh oke :D dat is wel beter, van mijn maten wil niemand mee :cry:

:aww:
daar is de HT meeting dan ideaal voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik zou eerst ook alleen met een gast gaan
vorige week mensen op een feestje ontmoet die nu ook heen gaan
gister mensen op school ontmoet die oko heen gaan
vanochtend sms dat een maat van een maat ook met zijn vriendengroep heen gaat

dus toch nog wel wat mensies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 20:09 
 

NaarDeQlote schreef:
ik zou eerst ook alleen met een gast gaan
vorige week mensen op een feestje ontmoet die nu ook heen gaan
gister mensen op school ontmoet die oko heen gaan
vanochtend sms dat een maat van een maat ook met zijn vriendengroep heen gaat

dus toch nog wel wat mensies :P

niiice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Rik schreef:
Ook meeting @ loudness :D?


Jaaa :D


zal niet nodig zijn :P als ik kijk hoe groot dat zaaltje is dan staat iedereen sowieso bij elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nog maar een weekje :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tafel is online, kom maar op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tijdens de pitcher om 12 uur ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het maar niet een Feestfabriek meeting wordt of een Decibel meeting waar we maar met 2 man staan :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten