Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Waar meeten we en hoe laat?
Poll eindigt op 29 okt 2010 11:35
Acherin de zaal van NC, tijdens de Pitcher rond 00.00 uur 64%  64%  [ 7 ]
In de Foodcorner bij de Loempia-kraam om 00.10 uur! 36%  36%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:51 
 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
vond iemand anders btw ook dat zoveel lekkere wijven waren?


Er waren er veel meer en ook nog veel lekkerdere. Dat kwam het love-gevoel alleen maar ten goede haha! :woot:

klopt klopt :P
geniale ogen heeft die allerrechtse troues :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
vond iemand anders btw ook dat zoveel lekkere wijven waren?

Haha, er liep inderdaad super veel vrouwelijk schoon rond.
Vind ze op die foto nou niet echt bepaald lekker haha.
Komt misschien omdat ik altijd met de 2 heerlijkste wijfies ooit sta te partyen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

viel mij ook op idd.. maar er waren ook genoeg mensen waarvan ik dacht dat die zo uit het gesticht gestapt waren. Maar idd genoeg vrouwelijk schoon :D. Is trouwens heel vaak zo bij feesten uit die hoek van NL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:13 
 

pepepe schreef:
KSwoosh schreef:
vond iemand anders btw ook dat zoveel lekkere wijven waren?

Haha, er liep inderdaad super veel vrouwelijk schoon rond.
Vind ze op die foto nou niet echt bepaald lekker haha.
Komt misschien omdat ik altijd met de 2 heerlijkste wijfies ooit sta te partyen :D

:O vertel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
vond iemand anders btw ook dat zoveel lekkere wijven waren?


haha was jij dat of robert die vroeg of ik een vriendin had omdat een paar meisjes me wel leuk vonden ofzo? :P

Edit: die groepsfoto wordt een dezer dagen gemailed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
KSwoosh schreef:
vond iemand anders btw ook dat zoveel lekkere wijven waren?


haha was jij dat of robert die vroeg of ik een vriendin had omdat een paar meisjes me wel leuk vonden ofzo? :P

Edit: die groepsfoto wordt een dezer dagen gemailed :)


GEMAILD?? :oh:

ik ben ook wel nieuwschierig :P knal hem gewoon op hardtraxx ^^ Ik wil wel weten hoe jullie er al bij liepen om die tijd :lol:

Nederlands Team Kaakschaatsen waarschijnlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 10:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
KSwoosh schreef:
vond iemand anders btw ook dat zoveel lekkere wijven waren?


haha was jij dat of robert die vroeg of ik een vriendin had omdat een paar meisjes me wel leuk vonden ofzo? :P

Edit: die groepsfoto wordt een dezer dagen gemailed :)

ik heb geen idee meer wat ik die avond allemaal heb gevraagd of heb gezegd, dus zou best kunnen.
Maar er liep idd veel moois tussen :drool: alleen ook veel mindere :sick: dat mens bijv op het einde die naast ons stond, in de 40 jaar met een badpak aan :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
ik heb geen idee meer wat ik die avond allemaal heb gevraagd of heb gezegd, dus zou best kunnen.
Maar er liep idd veel moois tussen :drool: alleen ook veel mindere :sick: dat mens bijv op het einde die naast ons stond, in de 40 jaar met een badpak aan :lol: :lol: :lol:


Ze had wel lef, mooi was het inderdaad niet aangezien ze ook wat mollig was en dan in alleen maar een witte body met een riem erover. Waren trouwens een aantal vrouwen van rond de 40 schat ik, ze gingen wel met zn allen gewoon keihard los. Geweldig vind ik dat, maar ze waren ook duidelijk niet nuchter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 10:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
vond iemand anders btw ook dat zoveel lekkere wijven waren?


Ben er ook wel wat tegengekomen ja, leuk toch! Haha, een meisje uit Australiƫ kwam zelfs mn nummer vragen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
vond iemand anders btw ook dat zoveel lekkere wijven waren?


Op die foto zie ik ze niet hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inderdaad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 13:15 
 

roberttt schreef:
Maar er liep idd veel moois tussen :drool: alleen ook veel mindere :sick: dat mens bijv op het einde die naast ons stond, in de 40 jaar met een badpak aan :lol: :lol: :lol:

klopt :P
bij de ingang stond in et begin ook zon rave cheerleader zegmaar
maar ze was... 40 fzo xd
bettje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
pepepe schreef:
KSwoosh schreef:
vond iemand anders btw ook dat zoveel lekkere wijven waren?

Haha, er liep inderdaad super veel vrouwelijk schoon rond.
Vind ze op die foto nou niet echt bepaald lekker haha.
Komt misschien omdat ik altijd met de 2 heerlijkste wijfies ooit sta te partyen :D

:O vertel?


Hehe kijk maar.
http://partyflock.nl/albumelement/79633 ... _YzIs.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

nou daar is die dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niiicee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

James valt een beetje buiten de boot met z'n nuchtere kop :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Niiicee ^^


Maar waar sta jij dan? Voor de rest geslaagde foto. (niet dat ik erop sta)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
James valt een beetje buiten de boot met z'n nuchtere kop :lol:


Robin ook (achter Robert en mij :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
maarten1410 schreef:
Niiicee ^^


Maar waar sta jij dan? Voor de rest geslaagde foto. (niet dat ik erop sta)

Ik sta er denk ik 25 meter achter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nog best goeie foto xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was er ook nog iemand naar de Jezusbus gegaan na afloop? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 16:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Was er ook nog iemand naar de Jezusbus gegaan na afloop? :D

wij toch even XD maar jij wou er weer weg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 16:31 
 

NaarDeQlote schreef:
Afbeelding

nou daar is die dan!

kijk iedereen ook wazig kijken xd
vooral die kerel met da groene shirt, ik, en die met dat pillenshirt [wat is zn username nou? hij was toch net nieuw lid fzo?]

Chukkels schreef:
Was er ook nog iemand naar de Jezusbus gegaan na afloop? :D

waaaat? was die er?
maar wss toch niet gegaan :P had een trein die ik moest halen :P

pepepe schreef:

niiiiiiiiiice
bij wie horen ze? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
pepepe schreef:

niiiiiiiiiice
bij wie horen ze? :P


Haha, horen bij mij.
Gaan standaard met me mee naar feesten.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten