Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Waar meeten we en hoe laat?
Poll eindigt op 29 okt 2010 11:35
Acherin de zaal van NC, tijdens de Pitcher rond 00.00 uur 64%  64%  [ 7 ]
In de Foodcorner bij de Loempia-kraam om 00.10 uur! 36%  36%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 11
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 20:30 
 

pepepe schreef:
KSwoosh schreef:
pepepe schreef:

niiiiiiiiiice
bij wie horen ze? :P


Haha, horen bij mij.
Gaan standaard met me mee naar feesten.

doe je goed ^^
Bericht Geplaatst op 03 nov 2010 08:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja die met dat pillen shirt ben ik.En ik was toen idd redelijk wazig ja,alleen vind dat ik er op die foto eigenlijk nog vrij normaal uit zie.Wel leuke groep.heb t goed naar me zin gehad.
Bericht Geplaatst op 03 nov 2010 16:56 
 

rcm010 schreef:
Ja die met dat pillen shirt ben ik.En ik was toen idd redelijk wazig ja,alleen vind dat ik er op die foto eigenlijk nog vrij normaal uit zie.Wel leuke groep.heb t goed naar me zin gehad.

zekers :P
en die kerel met dat groene shirt is egt een beest :P
op sommige fotos.... :lol:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2010 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
rcm010 schreef:
Ja die met dat pillen shirt ben ik.En ik was toen idd redelijk wazig ja,alleen vind dat ik er op die foto eigenlijk nog vrij normaal uit zie.Wel leuke groep.heb t goed naar me zin gehad.

zekers :P
en die kerel met dat groene shirt is egt een beest :P
op sommige fotos.... :lol:

of filmpjes :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2010 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was nog redelijk normaal tot een uur of 5 (qua uitzien) volgens mij :P Daarna kwamen er pas mensen naar mij toe met de vraag of ik nog pillen had. En toen ik zei dat ik niks heb gehad keken ze me raar aan van "Ik geloof jou niet" xd
Bericht Geplaatst op 03 nov 2010 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik was nog redelijk normaal tot een uur of 5 (qua uitzien) volgens mij :P Daarna kwamen er pas mensen naar mij toe met de vraag of ik nog pillen had. En toen ik zei dat ik niks heb gehad keken ze me raar aan van "Ik geloof jou niet" xd

bij mij kwamen ze al om 12 uur vragen of ik nog had "kwoosh".. en ik zag er de hele avond redelijk uit want ben voor de rest door niemand anders meer gevraagd :D
Bericht Geplaatst op 03 nov 2010 17:46 
 

roberttt schreef:
bij mij kwamen ze al om 12 uur vragen of ik nog had "kwoosh".. en ik zag er de hele avond redelijk uit want ben voor de rest door niemand anders meer gevraagd :D

haha :P
ik weet niet meer wie maar iemand zei dat jij had, darkbeatz fzo was da tvolges mij
Bericht Geplaatst op 03 nov 2010 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil terug :cry:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2010 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Ik wil terug :cry:

Je bent niet de enige!
Was het vetste weekend uit me leven. Niet alleen vanwege Thrillogy trouwens haha.
Bericht Geplaatst op 03 nov 2010 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Je bent niet de enige!
Was het vetste weekend uit me leven. Niet alleen vanwege Thrillogy trouwens haha.


Voor mij was het ook een behoorlijk hoogtepunt! Kut dat het alweer voorbij is allemaal :cry:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2010 20:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Loudness doen we er weer een schepje bovenop John :loving:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2010 20:31 
 

DarkBeatz schreef:
Voor mij was het ook een behoorlijk hoogtepunt! Kut dat het alweer voorbij is allemaal :cry:

+1
was ook de vetste hardcore zaal ever!
Bericht Geplaatst op 03 nov 2010 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Loudness doen we er weer een schepje bovenop John :loving:


Doe maar 2 schepjes please :thumbsup: En een week niet meer kunnen normaal lopen na Loudness zit er dik in!
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Afbeelding


Was dit vroeg op de avond ofzo? Iedereen ziet er nog best redelijk uit joh :P
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat was redelijk vroeg op de avond. Ik denk tijdens The Pitcher.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wow zwarte gaten bestaan!:P lekker doppies!
en idd wat was dit een tering vet feest!! wil ook weer terug...
en ik zag er volgesmij ook niet super wazig uit, zo nu en dan een vliegende kaak :P
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En die is een stukkie later haha xd

Vind het trouwens wel mooi om te zien, de foto's die ik heb van vorig jaar en de foto's van de afgelopen feesten vergelijken. Tering wat een verschil :lol:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 20:20 
 

NaarDeQlote schreef:
wow zwarte gaten bestaan!:P lekker doppies!
en idd wat was dit een tering vet feest!! wil ook weer terug...
en ik zag er volgesmij ook niet super wazig uit, zo nu en dan een vliegende kaak :P

maar je ging wel overal niet-te-stoppen hard op los :P
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha, ja oke.. maar dat kan ik zonder ook wel :P
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 14:56 
 

NaarDeQlote schreef:
haha, ja oke.. maar dat kan ik zonder ook wel :P

en zo hoort et!
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 12:48 
 
Hardtraxx Newbie

Kan iemand mij vertellen waar je die leipe Crypsis shirts koopt?
Zoek er al best wel lang na!! :/
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:11 
 
Hardtraxx Addict

Headshocker schreef:
Kan iemand mij vertellen waar je die leipe Crypsis shirts koopt?
Zoek er al best wel lang na!! :/

Waren allemaal uitverkocht, maar MiM gaat een nieuwe merchandising aanschaffen, weet nog niet of et ook de oude stijl van t-shirts gaan bij zitten of niet...

EDIT: Zie net dat dit al een oud topic is, was wel grappig om te lezen, maar deze pagina bumpen vond ik onnodig, vraag het dan in het "Stel je vraag" topic -.-
Bericht Geplaatst op 11 aug 2012 02:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom is dit gebumpte topic nou in godsnaam sticky? xd
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten