Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Waar meeten we en hoe laat?
Poll eindigt op 29 okt 2010 11:35
Acherin de zaal van NC, tijdens de Pitcher rond 00.00 uur 64%  64%  [ 7 ]
In de Foodcorner bij de Loempia-kraam om 00.10 uur! 36%  36%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maten hadden er geen zin in, volgens mij zag ik jullie wel staan toen we muntjes aan het halen waren. Zag iig iemand met dat Drugs-shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 01:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja die maat van James kan er goed wazig bij lopen, maar wat de fak zeg op sommige foto's lijkt het net alsof ie uit elkaar klapt zo strak staat ie :D

Bedankt voor het delen John, hoop dat ik er zo geen nachtmerries van krijg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 14:27 
 

DarkBeatz schreef:
Foto's online op mijn partyflock (zie sig). Damn, deze zijn echt bijna allemaal not safe voor facebook. Fucking scheve bekken trekkers op een hoop weer (incl me) :lol:

idd, egt vette fotos :p
ook eindelijk die spacebrillen foto gezien :P
http://partyflock.nl/albumelement/79613 ... y_033.html

EDIT:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAT :lol: :lol: :lol: :lol:
http://partyflock.nl/albumelement/79613 ... y_042.html
liep ik er zo bij? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
die mag je wel weghalen ;)

edit:
jij kijkt ook op elke pic etzelfde trouwes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hahahah geniaal die fotos :p en ja zo liep jij er echt bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:13 
 

roberttt schreef:
hahahah geniaal die fotos :p en ja zo liep jij er echt bij :lol:

lolololol
dat idee had ik niet egt xd

ben mijne aant uppen btw

alleen past er veel te weinig op me PF :/ hoe krijgen jullie er zoveel fotos op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
hahahah geniaal die fotos :p en ja zo liep jij er echt bij :lol:

lolololol
dat idee had ik niet egt xd

ben mijne aant uppen btw

alleen past er veel te weinig op me PF :/ hoe krijgen jullie er zoveel fotos op?


Je foto's verkleinen naar 1024*768, kan je gratis met pixresizer ofzo ;-)

http://bluefive.pair.com/pixresizer.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha geniaal die laatste.Ik vond dat ik er op de eerste al redelijk wappie uitzag.Maar die onderste doet t m helemaal :lol:
Maar ik heb t weer ongelooflijk naar me zin gehad op Thrillogy en een hoop nieuwe mensen ontmoet.Dikke muziek en gezellige mensen wat moet je nog meer.Next Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:41 
 

DarkBeatz schreef:
Je foto's verkleinen naar 1024*768, kan je gratis met pixresizer ofzo ;-)

http://bluefive.pair.com/pixresizer.htm

oh ik dacht dat PF dat al voor me deed :S omdat alles daarop al zo klein is...

maarja, hier staat iig een groot deel op hyves [niet de top-wous pics]
http://kazpar.hyves.nl/album/56447379/T ... /8xd08d1r/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:44 
 

en roberttt heeft de foto van ons en pepepe gevonden :P
Afbeelding

en wat fotos van me hyves:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
die laatste foto, ik heb geen idee wie het is of waarom ik met em op de foto ben gegaan, kent iemand hier em mss?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nou ik sta er toch een paar keer goed wazig op, de tering!
niet goed voor je zon avond feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb de volgende personen zien lopen of gesproken

- Jopsem
- Roberrtt
- Chukkels
- Darkbeatz

En 1 iemand waar ik naam van kwijt ben, met die pillen thirt
en dat was het volgens mij ?

Ik heb alleen Roberttt gesproken. De rest zag ik wel lopen maar moest verder anders was ik de rest kwijt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
En 1 iemand waar ik naam van kwijt ben, met die pillen thirt

Da's die maat van DarkBeatz, maar hij is niet actief op HT
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 18:17 
 

[NL]Sjefke schreef:
Ik heb de volgende personen zien lopen of gesproken

- Jopsem
- Roberrtt
- Chukkels
- Darkbeatz

En 1 iemand waar ik naam van kwijt ben, met die pillen thirt
en dat was het volgens mij ?

Ik heb alleen Roberttt gesproken. De rest zag ik wel lopen maar moest verder anders was ik de rest kwijt :P

grote kans dat de rest ook in de buurt was dan :P

deze foto trouwes, op de achtergrond staat iemand ddie heeft egt zon ultieme haat blik xd
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Ik heb de volgende personen zien lopen of gesproken

- Jopsem
- Roberrtt
- Chukkels
- Darkbeatz

En 1 iemand waar ik naam van kwijt ben, met die pillen thirt
en dat was het volgens mij ?

Ik heb alleen Roberttt gesproken. De rest zag ik wel lopen maar moest verder anders was ik de rest kwijt :P

Ik heb jou nog zien lopen in de verte maar je liep te snel om achteraan te rennen :P Me meisje heb je wel goed laten schrikken hoorde ik haha :D

De meeting heb ik overgeslagen, was toen net binnen zoals ik al verwachtte. Liep nog wel langs de plek iets na 000 uur maar zag al niemand meer :/

Heb die gast met het pillen shirt ook nog aangesproken maar geen idee meer wat de naam was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:44 
 

maarten1410 schreef:
Ik heb jou nog zien lopen in de verte maar je liep te snel om achteraan te rennen :P Me meisje heb je wel goed laten schrikken hoorde ik haha :D

De meeting heb ik overgeslagen, was toen net binnen zoals ik al verwachtte. Liep nog wel langs de plek iets na 000 uur maar zag al niemand meer :/

Heb die gast met het pillen shirt ook nog aangesproken maar geen idee meer wat de naam was :P

kut ja :P had jou ook nog wel ff willen zien :P een baas van HT :P
maar we waren idd al snel weer weg van de meeting plek :P maarja, daarna stonden we eigenlijk hele tijd in de main in et midden vooraan ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
kut ja :P had jou ook nog wel ff willen zien :P een baas van HT :P
maar we waren idd al snel weer weg van de meeting plek :P maarja, daarna stonden we eigenlijk hele tijd in de main in et midden vooraan ;P

:lol: Baas. Jeeuh!

Hmm sund! Ik liep echt net iets na 0000 uur langs de plek en heb daar me muntjes gekocht. Nog een paar keer om me heen gekeken maar zag niks bekends. Wij hebben de hele avond als we in de NC zaal waren, rechts onder de 2e N vanaf de voorkant gezien gestaan. Die gast met dat pillen shirt kwam daar nog voorbij gelopen en die liep nog achter 3 andere gasten aan. Kon alleen niet zien wie want die liepen ondertussen door toen ik em aansprak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:51 
 

maarten1410 schreef:
Hmm sund! Ik liep echt net iets na 0000 uur langs de plek en heb daar me muntjes gekocht. Nog een paar keer om me heen gekeken maar zag niks bekends. Wij hebben de hele avond als we in de NC zaal waren, rechts onder de 2e N vanaf de voorkant gezien gestaan. Die gast met dat pillen shirt kwam daar nog voorbij gelopen en die liep nog achter 3 andere gasten aan. Kon alleen niet zien wie want die liepen ondertussen door toen ik em aansprak :P

grote kans dat wij [ik, DarkBeatz, roberttt, PNXRMX, NaarDeQlote en nog wat] dat waren, we stonden eigenlijk hele tijd beetje bij elkaar :P
ik had de meeting mensen herkent aan de 2 mensen met a4tjes omhoog :P wat er op stond niet eens gelezen :P
volges mij herkende ik PXNRMX meteen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer dat ik jou alweer niet tegen gekomen ben Maarten :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:55 
 

roberttt schreef:
Jammer dat ik jou alweer niet tegen gekomen ben Maarten :cry: :cry:

en meneer zou gaan slapen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jammer dat ik jou alweer niet tegen gekomen ben Maarten :cry: :cry:

JA! Dit gaat nergens meer over haha. Dat wordt Qlimax dan.. Of Loudness! Dan hebben we sowieso een spacing :P Afgesproken bij dezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
roberttt schreef:
Jammer dat ik jou alweer niet tegen gekomen ben Maarten :cry: :cry:

JA! Dit gaat nergens meer over haha. Dat wordt Qlimax dan.. Of Loudness! Dan hebben we sowieso een spacing :P Afgesproken bij dezen

Is goed ! Nu gaat het wel lukken ;) hoop ik dan :lol:

En kwoosh ik ga nu echt slapen hoor :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:17 
 

roberttt schreef:
maarten1410 schreef:
roberttt schreef:
Jammer dat ik jou alweer niet tegen gekomen ben Maarten :cry: :cry:

JA! Dit gaat nergens meer over haha. Dat wordt Qlimax dan.. Of Loudness! Dan hebben we sowieso een spacing :P Afgesproken bij dezen

Is goed ! Nu gaat het wel lukken ;) hoop ik dan :lol:

En kwoosh ik ga nu echt slapen hoor :sleep:

haha :P
of op een hc feestje? :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:36 
 

vond iemand anders btw ook dat zoveel lekkere wijven waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
vond iemand anders btw ook dat zoveel lekkere wijven waren?


Er waren er veel meer en ook nog veel lekkerdere. Dat kwam het love-gevoel alleen maar ten goede haha! :woot:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten