maarten1410 schreef:
Hmm sund! Ik liep echt net iets na 0000 uur langs de plek en heb daar me muntjes gekocht. Nog een paar keer om me heen gekeken maar zag niks bekends. Wij hebben de hele avond als we in de NC zaal waren, rechts onder de 2e N vanaf de voorkant gezien gestaan. Die gast met dat pillen shirt kwam daar nog voorbij gelopen en die liep nog achter 3 andere gasten aan. Kon alleen niet zien wie want die liepen ondertussen door toen ik em aansprak

grote kans dat wij [ik, DarkBeatz, roberttt, PNXRMX, NaarDeQlote en nog wat] dat waren, we stonden eigenlijk hele tijd beetje bij elkaar

ik had de meeting mensen herkent aan de 2 mensen met a4tjes omhoog

wat er op stond niet eens gelezen

volges mij herkende ik PXNRMX meteen
