Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Waar meeten we en hoe laat?
Poll eindigt op 29 okt 2010 11:35
Acherin de zaal van NC, tijdens de Pitcher rond 00.00 uur 64%  64%  [ 7 ]
In de Foodcorner bij de Loempia-kraam om 00.10 uur! 36%  36%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 16:28 
 

DarkBeatz schreef:
Was gezellig jongens, weer vele nieuwe gezichten gezien. Maar we zijn er lekker stevig tegen aan gegaan de hele nacht! En respect voor de nuchteren onder de groep (Robin en James) om het allebij tot het einde al stampend vol te houden :cool:

haha, ja was zeker vet man!
niet verwacht dat de meeting zo relax zou zijn :P
leuk om jullie allemaal es te zien ;)

ben wel benieuwd naar alle pics :D
zal mijne vanavond hier posten :P

ik kon btw egt niet slapen :P

en: lollystokjes ftw! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was inderdaad weer een top feest avondje :D heb me prima vermaakt.

Door auto pech in de groep kon ik helaas niet op tijd zijn voor de meeting :( desondanks wel een aantal mensen gesproken en gezien van hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 17:04 
 

Jopsem schreef:
Was inderdaad weer een top feest avondje :D heb me prima vermaakt.

Door auto pech in de groep kon ik helaas niet op tijd zijn voor de meeting :( desondanks wel een aantal mensen gesproken en gezien van hier!

ah jammer man ;) was egt super, we stonden op gegeven moment gewoon allemaal bij elkaar :P
Darkbeatz, Chukkels, NaarDeQlote, ik (KSwoosh), roberttt en nog wat anderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een aantal mensen nog gezien in de nosferatu zaal. ik weet helaas de namen niet meer die me ontgaan. ik heb weer veel te veel namen gehoord vannacht dat ik niet meer wie wie nou is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 17:16 
 

Jopsem schreef:
Ik heb een aantal mensen nog gezien in de nosferatu zaal. ik weet helaas de namen niet meer die me ontgaan. ik heb weer veel te veel namen gehoord vannacht dat ik niet meer wie wie nou is xd

hoe zag je dr uit?
mss heb ik je gezien :P
heb dr ook wel tijdje gestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ben zelf te herkennen aan een supremebeing t-shirt, veel te veel haar en een baard... moet lukken toch? ;)

EN VOOR DE MILJOENSTE KEER, IK BEN MOL NIET! :P


Haha stelletje faalhazen zijn het toch ook :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 17:25 
 

Mol schreef:
PNXRMX schreef:
Ben zelf te herkennen aan een supremebeing t-shirt, veel te veel haar en een baard... moet lukken toch? ;)

EN VOOR DE MILJOENSTE KEER, IK BEN MOL NIET! :P


Haha stelletje faalhazen zijn het toch ook :x

lijkt er ook niet eens op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Jopsem schreef:
Ik heb een aantal mensen nog gezien in de nosferatu zaal. ik weet helaas de namen niet meer die me ontgaan. ik heb weer veel te veel namen gehoord vannacht dat ik niet meer wie wie nou is xd

hoe zag je dr uit?
mss heb ik je gezien :P
heb dr ook wel tijdje gestaan


Ik had een legerbroek aan en een zwart Tshirt met een engelse vlag print erop. Ik was met een klein groepje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
KSwoosh schreef:
Jopsem schreef:
Ik heb een aantal mensen nog gezien in de nosferatu zaal. ik weet helaas de namen niet meer die me ontgaan. ik heb weer veel te veel namen gehoord vannacht dat ik niet meer wie wie nou is xd

hoe zag je dr uit?
mss heb ik je gezien :P
heb dr ook wel tijdje gestaan


Ik had een legerbroek aan en een zwart Tshirt met een engelse vlag print erop. Ik was met een klein groepje.


ik ben jou nog wel tegen gekomen :P en toen was ik behoorlijk vdk op dat moment :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:

ik ben jou nog wel tegen gekomen :P en toen was ik behoorlijk vdk op dat moment :lol:


haha wanneer niet dan? :P eigenlijk altijd als ik jou tegenkom ben je vdk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Foto's online op mijn partyflock (zie sig). Damn, deze zijn echt bijna allemaal not safe voor facebook. Fucking scheve bekken trekkers op een hoop weer (incl me) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

valt nog mee gelukkig, ik zet die van mij maar niet online. Daar maak ik niemand blij mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://album.partyflock.nl/79613079.jpg

Wie is dat? :P Die had het goed naar z'n zin zeker ;)

Bij het volgende feest wil ik veel meer pillenshirts zien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:25 
 

roberttt schreef:
valt nog mee gelukkig, ik zet die van mij maar niet online. Daar maak ik niemand blij mee :lol:

ik lag hier net anders wel in een deuk hoor xd van die master pic van ons :P
ik mis alelen de brillen pics :(

@deeltjesversneller: maat van NaarDeQlote volges mij, of van Kevin, een nieuw HT member.

was jij er ook bij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee ik was er niet maar wel leuk om de reacties van anderen te lezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

was lachen de meeting!
Ik kan die partyflock foto alleen niet zien, dus kan niet zeggen of het een maat van mij was
zal die foto van de hele groep zo snel mogelijk proberen online te gooien, moet die gast even spreken
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
was lachen de meeting!
Ik kan die partyflock foto alleen niet zien, dus kan niet zeggen of het een maat van mij was
zal die foto van de hele groep zo snel mogelijk proberen online te gooien, moet die gast even spreken

wie was jij dan ook alweer :P of heb ik jou niet ontmoet XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik had zon groenachtig vraagteken op me shirt
met de tekst have you ever been mellow erin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ooh oke:P nou heb geen idee meer XD

mijn foto's :$

http://partyflock.nl/album/1110355/7321013.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:46 
 

nee, naar de qlote was die kerel met dat best lange haar die de hele tijd snoeihard los ging! :P

en die kerel van de foto is die ene met da groene shirt en blond haar, keek af en toe lekker wazig uit zn doppen :P

dit is btw hoe ik zag in de hc zaal op gegeven moment:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oh nee die gozer in t groene shirt was geen maat van mij,
ben ik troues de enige die al die partyflock foto's niet kan zien?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:56 
 

NaarDeQlote schreef:
oh nee die gozer in t groene shirt was geen maat van mij,
ben ik troues de enige die al die partyflock foto's niet kan zien?:P

moet je ff inloggen op pf en dan op HT pagina vernieuwen dan werkt et als et goed is wel [en bij pf wel doen: onthouden]

trouwes, maat van jou had toch groepsfoto gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
was lachen de meeting!
Ik kan die partyflock foto alleen niet zien, dus kan niet zeggen of het een maat van mij was
zal die foto van de hele groep zo snel mogelijk proberen online te gooien, moet die gast even spreken


oh ik heb geen pf, naja maar eens even aanmaken dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
http://album.partyflock.nl/79613079.jpg

Wie is dat? :P Die had het goed naar z'n zin zeker ;)

Bij het volgende feest wil ik veel meer pillenshirts zien :thumbup:


Dat was Jamie, een kameraad van James (PNXRMX). Hij was behoorlijk wazig ja maar wel lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniale meeting, hogere opkomst dan verwacht en de Hardtraxx ragbende was heerlijk in lala-land met z'n allen de hele nacht! Zoals het hoort! :worship:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten