wrote:Toch erbij!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Van het afgelopen jaar wel jawrote:bewaar je die altijd?wrote:Kijk eens wat ik net vond en even onder de scanner heb gelegd? De plattegrond van vorig jaar! Of het weer zo ingedeeld is, is nog maar de vraag maar dan heb je een idee.
Heb ook van elk feestje nog minimaal 1 muntje hier
-
G
wilde ik eigenlijk ook doen, maar vond et toch beetje geldverspillingwrote:Heb ook van elk feestje nog minimaal 1 plastic vierkantje hier
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
Ik heb geen belwaarde dus wel even wachten daar vanachter tot ik jullie gevonden heb he Christian en consoorten
Rond 24u00 zijn we zeker daar ergens vanachter in de zaal links. 
Haha, ik heb ook nog van elk feest een muntje :-) alleen van defqon nog 9wrote:Van het afgelopen jaar wel jawrote:bewaar je die altijd?wrote:Kijk eens wat ik net vond en even onder de scanner heb gelegd? De plattegrond van vorig jaar! Of het weer zo ingedeeld is, is nog maar de vraag maar dan heb je een idee.wou ze op me muur plakken maar is er nog niet van gekomen. Was het gister aan het opruimen en toen kwam ik em tegen!
Heb ook van elk feestje nog minimaal 1 muntje hier
Maar tot vanavond
Ik heb alle plattegronden die ik gekregen heb en nog heb bewaard. net als alle boekjes die je op het eind krijgtwrote:bewaar je die altijd?wrote:Kijk eens wat ik net vond en even onder de scanner heb gelegd? De plattegrond van vorig jaar! Of het weer zo ingedeeld is, is nog maar de vraag maar dan heb je een idee.
Plattegronden toevallig toen straks nog in een map gedaan
Iqontrol 2010, Reverze 2010, The Qontint 2010, Defqon.1 2010, Q-base 2010, Masters of Hardcore 2010, Hardbass 2010, 7th Sunday 2010, Ground zero 2010 en Mysteryland 2010
En boekjes heb ik nog van:
Q-dance Fusion, Q-base, Decibel, Mysteryland The Qontinet, Free Festival, Groundzero, 7thSunday, Feestfabriek, Defqon.1, Fantasy island, Inqontrol, The Great zany show, Knockout. Reverze, Hardbass, XQ-Headhunterz, Qountdown (2009/10) Qlimax 2009, Thrillogy 2009, Gigadance 2009 en Hardabass 2009
Alle boekjes op 1tje na (gigadance) zijn allemaal zo gewoon nieuw zeg maar, Geen vouwen er in, niet vies ofzo
Herinneringen
-
G
maffe jongen 
ik flikker die altijd meteen weg
Pak hem dan niet aan als je hem toch meteen weg gooitwrote:maffe jongen

als je iemand met dit shirt ziet, dan ben ik het
-
G
nah, ik kijk ze meestal wel ff doorwrote:Pak hem dan niet aan als je hem toch meteen weg gooitwrote:maffe jongen
ik flikker die altijd meteen weg![]()
![]()
@qlote: zal et onthouden
Whaha ik doe mijn Crypsis shirt aan, maar pak er nog een 2de mee voor al dat shirt veel te warm is want het is nogal vrij dikke stof. Wel vet shirt trouwens naardeqlote
-
G
ik zit te twijfelen tussen mijn hardstyle shirt of een qlimax shirt 
ff kijken vanavond hoe die van qlimax staat, volges mij was ie te klein
ff kijken vanavond hoe die van qlimax staat, volges mij was ie te klein
haha oke, zal op crypsis shirts letten zover ik geestelijk aanwazig ben 
en thnx
en thnx
wrote:haha oke, zal op crypsis shirts letten zover ik geestelijk aanwazig ben
en thnx

naise, oke die moet ik nog wel kunne herkennen 
Ben zelf te herkennen aan een supremebeing t-shirt, veel te veel haar en een baard... moet lukken toch? 
EN VOOR DE MILJOENSTE KEER, IK BEN MOL NIET!
EN VOOR DE MILJOENSTE KEER, IK BEN MOL NIET!

BEGINPOST GE-UPDATE. TOT VANAVOND!
wrote:EN VOOR DE MILJOENSTE KEER, IK BEN MOL NIET!
Ik ben te herkennen aan een wit tshirt, met fel gekleurde letters Chasin voor op!
En natuurlijk met mijn vriendin langs me
En natuurlijk met mijn vriendin langs me
Ik heb een zwart shirt met een engelse flag voorop met als letter pistols zapelins en stones
en een legerbroek zoals gewoonlijk 
Misschien dat we aanwezig zijn maar ik ben iig te herkennen aan "Now Every Body Dance" T-Shirt.. of een fuison shirt als er Merchandising is.
Ha! Is maar goed dat ik net twijfelde tussen deze en een Gio-Goi shirtwrote:[img]mellowshirt[/img]
als je iemand met dit shirt ziet, dan ben ik het
Er staat bij mij SuperSonic midden op een blauw shirt. Maar of ik bij de meeting ben weet ik niet... Ben dan net binnen waarschijnlijk.
Tot straks lieve beeldschermvrindjes! Tot zo Mol!
-
G
ff snel een pic gemaakt met me webcam, super crap kwaliteit, maar zo zal ik er vanavond bijlopen: