Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende

Waar meeten we en hoe laat?
Poll eindigt op 29 okt 2010 11:35
Acherin de zaal van NC, tijdens de Pitcher rond 00.00 uur 64%  64%  [ 7 ]
In de Foodcorner bij de Loempia-kraam om 00.10 uur! 36%  36%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Toch erbij! :yay:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:
Kijk eens wat ik net vond en even onder de scanner heb gelegd? De plattegrond van vorig jaar! Of het weer zo ingedeeld is, is nog maar de vraag maar dan heb je een idee.

bewaar je die altijd? :P

Van het afgelopen jaar wel ja :P wou ze op me muur plakken maar is er nog niet van gekomen. Was het gister aan het opruimen en toen kwam ik em tegen!

Heb ook van elk feestje nog minimaal 1 muntje hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:43 
 

maarten1410 schreef:
Heb ook van elk feestje nog minimaal 1 plastic vierkantje hier :P

wilde ik eigenlijk ook doen, maar vond et toch beetje geldverspilling :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb geen belwaarde dus wel even wachten daar vanachter tot ik jullie gevonden heb he Christian en consoorten :lol: Rond 24u00 zijn we zeker daar ergens vanachter in de zaal links. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 14:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:
Kijk eens wat ik net vond en even onder de scanner heb gelegd? De plattegrond van vorig jaar! Of het weer zo ingedeeld is, is nog maar de vraag maar dan heb je een idee.

bewaar je die altijd? :P

Van het afgelopen jaar wel ja :P wou ze op me muur plakken maar is er nog niet van gekomen. Was het gister aan het opruimen en toen kwam ik em tegen!

Heb ook van elk feestje nog minimaal 1 muntje hier :P

Haha, ik heb ook nog van elk feest een muntje :-) alleen van defqon nog 9 :/ was ze toen kwijt kom thuis vind ik ze weer Hahah.

Maar tot vanavond :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:
Kijk eens wat ik net vond en even onder de scanner heb gelegd? De plattegrond van vorig jaar! Of het weer zo ingedeeld is, is nog maar de vraag maar dan heb je een idee.

bewaar je die altijd? :P


Ik heb alle plattegronden die ik gekregen heb en nog heb bewaard. net als alle boekjes die je op het eind krijgt

Plattegronden toevallig toen straks nog in een map gedaan :P
Iqontrol 2010, Reverze 2010, The Qontint 2010, Defqon.1 2010, Q-base 2010, Masters of Hardcore 2010, Hardbass 2010, 7th Sunday 2010, Ground zero 2010 en Mysteryland 2010 :lol:

En boekjes heb ik nog van:
Q-dance Fusion, Q-base, Decibel, Mysteryland The Qontinet, Free Festival, Groundzero, 7thSunday, Feestfabriek, Defqon.1, Fantasy island, Inqontrol, The Great zany show, Knockout. Reverze, Hardbass, XQ-Headhunterz, Qountdown (2009/10) Qlimax 2009, Thrillogy 2009, Gigadance 2009 en Hardabass 2009

Alle boekjes op 1tje na (gigadance) zijn allemaal zo gewoon nieuw zeg maar, Geen vouwen er in, niet vies ofzo :lol: :lol: :lol: :lol:

Herinneringen :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 15:17 
 

maffe jongen :P
ik flikker die altijd meteen weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
maffe jongen :P
ik flikker die altijd meteen weg xd


Pak hem dan niet aan als je hem toch meteen weg gooit >.< :mad: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
als je iemand met dit shirt ziet, dan ben ik het :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 16:00 
 

[NL]Sjefke schreef:
KSwoosh schreef:
maffe jongen :P
ik flikker die altijd meteen weg xd


Pak hem dan niet aan als je hem toch meteen weg gooit >.< :mad: :P

nah, ik kijk ze meestal wel ff door :P

@qlote: zal et onthouden :P alleen let ik daar nooit zo op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Whaha ik doe mijn Crypsis shirt aan, maar pak er nog een 2de mee voor al dat shirt veel te warm is want het is nogal vrij dikke stof. Wel vet shirt trouwens naardeqlote
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 16:47 
 

ik zit te twijfelen tussen mijn hardstyle shirt of een qlimax shirt :P
ff kijken vanavond hoe die van qlimax staat, volges mij was ie te klein xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha oke, zal op crypsis shirts letten zover ik geestelijk aanwazig ben :P

en thnx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
haha oke, zal op crypsis shirts letten zover ik geestelijk aanwazig ben :P

en thnx :)


Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

naise, oke die moet ik nog wel kunne herkennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zelf te herkennen aan een supremebeing t-shirt, veel te veel haar en een baard... moet lukken toch? ;)

EN VOOR DE MILJOENSTE KEER, IK BEN MOL NIET! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

BEGINPOST GE-UPDATE. TOT VANAVOND!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
EN VOOR DE MILJOENSTE KEER, IK BEN MOL NIET! :P

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben te herkennen aan een wit tshirt, met fel gekleurde letters Chasin voor op!
En natuurlijk met mijn vriendin langs me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een zwart shirt met een engelse flag voorop met als letter pistols zapelins en stones :P en een legerbroek zoals gewoonlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat we aanwezig zijn maar ik ben iig te herkennen aan "Now Every Body Dance" T-Shirt.. of een fuison shirt als er Merchandising is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
[img]mellowshirt[/img]
als je iemand met dit shirt ziet, dan ben ik het :P

Ha! Is maar goed dat ik net twijfelde tussen deze en een Gio-Goi shirt :P Anders hadden we hetzelfde aangehad!

Er staat bij mij SuperSonic midden op een blauw shirt. Maar of ik bij de meeting ben weet ik niet... Ben dan net binnen waarschijnlijk.

Tot straks lieve beeldschermvrindjes! Tot zo Mol!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tot vanavond :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 20:17 
 

ff snel een pic gemaakt met me webcam, super crap kwaliteit, maar zo zal ik er vanavond bijlopen:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was gezellig jongens, weer vele nieuwe gezichten gezien. Maar we zijn er lekker stevig tegen aan gegaan de hele nacht! En respect voor de nuchteren onder de groep (Robin en James) om het allebij tot het einde al stampend vol te houden :cool:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten