Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allebij linksvooraan tegen de hekken van de stage aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien kom ik na lange tijd nog wel is even kijken op een geplande meeting, ligt eraan of ik in de buurt ben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 00:34 
 
Hardtraxxer

ben vooraan te vind ligt wel aan hoe druk het is want drukt kan ik slecht los gaan met me lange lijf! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 10:25 
 
Hardtraxxer

Onze hele vdk kudde staat ook links vooraan! :thumbsup:
Word een gekkehuis daar! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[V.D.K.] 4 Liiihiiiiffeeee!!!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie jullie straks wel, ben waarschijnlijk de kleinste van de zaal, spreek me maar aan want ik ken geen een van jullie haha. Links vooraan los gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ik zie jullie straks wel, ben waarschijnlijk de kleinste van de zaal, spreek me maar aan want ik ken geen een van jullie haha. Links vooraan los gaan!

Hahaha, ik wil de kleinste zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
stefan_helmond schreef:
Ik zie jullie straks wel, ben waarschijnlijk de kleinste van de zaal, spreek me maar aan want ik ken geen een van jullie haha. Links vooraan los gaan!

Hahaha, ik wil de kleinste zijn!

Ik ben 1.51m haha ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn ik ben groot haha. Jij wint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hahaha


stefan_helmond schreef:
haha


Parvuz schreef:
haha


haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
[V.D.K.] 4 Liiihiiiiffeeee!!!

:lol:

Linksvoor de gekste, alles slopuuuuh!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hooli schreef:
[V.D.K.] 4 Liiihiiiiffeeee!!!

:lol:

Linksvoor de gekste, alles slopuuuuh!!!!!!!!

Ga je zo traag als een slak, neem dan nog een nak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Damn ik ben groot haha. Jij wint.

Zei ik toch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 17:57 
 
Hardtraxx Addict

Zal waarschijnlijk de hele tijd bij Crypsis en z'n stage staan, links of rechts vooraan zie ik wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meetings links vooraan tegen Dj Booth aan.
Heb Hardtraxx Loudness shirt *Klokgebouw* dus redelijk makelijk te herkenen denk ik zo.

Zie jullie vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

meeting schreef:
De definitieve meeting tijd en plek:

Links voor
Vs Adaro *Crypsis Zaal*
0:45


H.T.W Meeting:
Links voor
Traxtorm Gangstaz Allied (live) *Mad Dog Zaal*
03:00

*Links voor is tegen DJ Booth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klein mannetje, zwarte polo van Fred Perry aan, blond stekeltjes haar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan hieruit concluderen dat je klein bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik kan hieruit concluderen dat je klein bent?

En dat ie harder dan jou gaat!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nando schreef:
Ik kan hieruit concluderen dat je klein bent?

En dat ie harder dan jou gaat!!!!!


Niemand gaat harder dan Nando :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Daveytl schreef:
Nando schreef:
Ik kan hieruit concluderen dat je klein bent?

En dat ie harder dan jou gaat!!!!!


Niemand gaat harder dan Nando :nono:

Jawel, kijk maar naar het onderschrift van Anne-Floor & Stephan. Die gaan zeker wel harder.
Is ook belangrijk trouwens dat je wel vet hard los gaat, anders ben je geen echte!!!11!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer genoeg mensen tegen gekomen, alleen wel allemaal buiten de meetings.
Adaro toch nog een aantal links vooraan gezien, ook al waren veel gewoon alleen even langs komen.

Traxtorm Gangsterz niet heen geweest, stond er 5 voor 3 heel even met El Mare, maar we waren ook weer weg binnen een minute.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet op de meeting geweest, maar volgens mij het merendeel van de HT-ers wel tegengekomen. Gezellig avondje gehad! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb alleen sander en nando gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Heb alleen sander en nando gezien.

Ik denk dat ik jou wel heb gezien alleen weet niet zeker.
Zag beetje op het eind tijdens show Zatox, Crypsis, Mad Dog iemand los gaan bij de bar.
Was heul klein en had shirt uit op dat moment, was jij dat?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten