Allebij linksvooraan tegen de hekken van de stage aan?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Misschien kom ik na lange tijd nog wel is even kijken op een geplande meeting, ligt eraan of ik in de buurt ben. 
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
ben vooraan te vind ligt wel aan hoe druk het is want drukt kan ik slecht los gaan met me lange lijf! 
-
MHardtraxxer
- 154 posts member since 2012
- last seen Aug 2022
Onze hele vdk kudde staat ook links vooraan!
Word een gekkehuis daar!
Word een gekkehuis daar!
Ik zie jullie straks wel, ben waarschijnlijk de kleinste van de zaal, spreek me maar aan want ik ken geen een van jullie haha. Links vooraan los gaan!
Hahaha, ik wil de kleinste zijn!wrote:Ik zie jullie straks wel, ben waarschijnlijk de kleinste van de zaal, spreek me maar aan want ik ken geen een van jullie haha. Links vooraan los gaan!
Ik ben 1.51m hahawrote:Hahaha, ik wil de kleinste zijn!wrote:Ik zie jullie straks wel, ben waarschijnlijk de kleinste van de zaal, spreek me maar aan want ik ken geen een van jullie haha. Links vooraan los gaan!
Damn ik ben groot haha. Jij wint.
wrote: Hahaha
wrote:haha
hahawrote:haha
Linksvoor de gekste, alles slopuuuuh!!!!!!!!wrote:[V.D.K.] 4 Liiihiiiiffeeee!!!
Ga je zo traag als een slak, neem dan nog een nak.wrote:Linksvoor de gekste, alles slopuuuuh!!!!!!!!wrote:[V.D.K.] 4 Liiihiiiiffeeee!!!
Zei ik tochwrote:Damn ik ben groot haha. Jij wint.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Zal waarschijnlijk de hele tijd bij Crypsis en z'n stage staan, links of rechts vooraan zie ik wel 
Meetings links vooraan tegen Dj Booth aan.
Heb Hardtraxx Loudness shirt *Klokgebouw* dus redelijk makelijk te herkenen denk ik zo.
Zie jullie vanavond
Heb Hardtraxx Loudness shirt *Klokgebouw* dus redelijk makelijk te herkenen denk ik zo.
Zie jullie vanavond
wrote:De definitieve meeting tijd en plek:
Links voor
Vs Adaro *Crypsis Zaal*
0:45
H.T.W Meeting:
Links voor
Traxtorm Gangstaz Allied (live) *Mad Dog Zaal*
03:00
*Links voor is tegen DJ Booth!
Last edited by mikeee on , edited 1 time in total.
Klein mannetje, zwarte polo van Fred Perry aan, blond stekeltjes haar.
Ik kan hieruit concluderen dat je klein bent?
En dat ie harder dan jou gaat!!!!!wrote:Ik kan hieruit concluderen dat je klein bent?
Niemand gaat harder dan Nandowrote:En dat ie harder dan jou gaat!!!!!wrote:Ik kan hieruit concluderen dat je klein bent?
Jawel, kijk maar naar het onderschrift van Anne-Floor & Stephan. Die gaan zeker wel harder.wrote:Niemand gaat harder dan Nandowrote:En dat ie harder dan jou gaat!!!!!wrote:Ik kan hieruit concluderen dat je klein bent?
Is ook belangrijk trouwens dat je wel vet hard los gaat, anders ben je geen echte!!!11!
Weer genoeg mensen tegen gekomen, alleen wel allemaal buiten de meetings.
Adaro toch nog een aantal links vooraan gezien, ook al waren veel gewoon alleen even langs komen.
Traxtorm Gangsterz niet heen geweest, stond er 5 voor 3 heel even met El Mare, maar we waren ook weer weg binnen een minute.
Adaro toch nog een aantal links vooraan gezien, ook al waren veel gewoon alleen even langs komen.
Traxtorm Gangsterz niet heen geweest, stond er 5 voor 3 heel even met El Mare, maar we waren ook weer weg binnen een minute.
Niet op de meeting geweest, maar volgens mij het merendeel van de HT-ers wel tegengekomen. Gezellig avondje gehad! 
Heb alleen sander en nando gezien.
Ik denk dat ik jou wel heb gezien alleen weet niet zeker.wrote:Heb alleen sander en nando gezien.
Zag beetje op het eind tijdens show Zatox, Crypsis, Mad Dog iemand los gaan bij de bar.
Was heul klein en had shirt uit op dat moment, was jij dat?