Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wou net zeggen. Was vorig jaar niet op Thrillogy maar Scary Noises is toen toch echt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 17:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jaahaaa die verzonnen meet van Firetrap ging toch ook over Q-Base. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hahaha het jaar ervoor was jij echt de anti-climax van de avond. Wij helemaal buiten zinnen na B-Front, kwam jij: ".. het viel me een beetje tegen man, geen Scary Noises etc." Ben ik echt een week door van slag van geweest.

Hahaha :lol: Was genieten die gezichten van jullie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 01:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee!? Geen adviezen... dan zal ik morgen een mooie tijd uitkiezen voor meeting.

OHJAH CHUKKELS!! Nog H.T.W doen bij MAD DOG of...!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Nee!? Geen adviezen... dan zal ik morgen een mooie tijd uitkiezen voor meeting.

OHJAH CHUKKELS!! Nog H.T.W doen bij MAD DOG of...!?

Aber naturlich. Bij TGA?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Meeten met z'n tweeën :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou jongens....wat gaan we doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
mikeee schreef:
Nee!? Geen adviezen... dan zal ik morgen een mooie tijd uitkiezen voor meeting.

OHJAH CHUKKELS!! Nog H.T.W doen bij MAD DOG of...!?

Aber naturlich. Bij TGA?

Vind ik een prima plan :D !
Links voor, Midden (recht voor het podium) , Achter??

Voor meeting bij Crypsis.
Adaro 0:45 of,
Zany 1:45?
Ik wil hem morgen ochtend definitief bekend hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany om 1.45?
Blijf iig in de Crypsis en kom er niet meer uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Zany om 1.45?
Blijf iig in de Crypsis en kom er niet meer uit :P

Zeg ik dat niet goed of bedoel je meer waarom die keuze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
patrickjeb schreef:
Zany om 1.45?
Blijf iig in de Crypsis en kom er niet meer uit :P

Zeg ik dat niet goed of bedoel je meer waarom die keuze?

Nee, ik bedoelde meer van 'Zullen we die doen' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever bij Adaro dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben der bij!!, ken alleen helemaal niemand hier!!! hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maakt mij niet zoveel uit wanneer die meeting is, zal toch vooral aanwezig zijn in de Crypsis zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke ik maak er wel Adaro van.
Kent iemand de locatie goed, waar kunnen we het beste afspreken gewoon links voor of is er een goed herkenningspunt?

meeting schreef:
De definitieve meeting tijd en plek:

Links voor (Tijdelijk)
Vs Adaro *Crypsis Zaal*
0:45


H.T.W Meeting:
Links voor?
Traxtorm Gangstaz Allied (live) *Mad Dog Zaal*
03:00

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is H.T.W?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Hardtraxx Wappie meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Hardtraxx Wappie meeting

HAHAHA :lol: Meen je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar moet jij bij zijn!!1!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Firetrap schreef:
Hardtraxx Wappie meeting

HAHAHA :lol: Meen je dat?


Dacht ik althans :P wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Daveytl schreef:
Firetrap schreef:
Hardtraxx Wappie meeting

HAHAHA :lol: Meen je dat?


Dacht ik althans :P wat dan?

Kan best. Maar aparte meeting voor wappies vind ik wel een prachtig idee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Oh ik dacht dat je hem cynisch bedoelde, dat ik het helemaal mis had haha. Maar ja dat betekent het geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh dan ben ik bij Allebij de meetings!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Oh ik dacht dat je hem cynisch bedoelde, dat ik het helemaal mis had haha. Maar ja dat betekent het geloof ik.


Is in het leven geroepen voor Dominator en nu schijnt er elk feest een htw te zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is voor de ekte ekte toch?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten