Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Heb alleen sander en nando gezien.

En mij? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
stefan_helmond schreef:
Heb alleen sander en nando gezien.

En mij? :lol:

Haha oh, stond je er langs toen? :lol:

mikeee schreef:
stefan_helmond schreef:
Heb alleen sander en nando gezien.

Ik denk dat ik jou wel heb gezien alleen weet niet zeker.
Zag beetje op het eind tijdens show Zatox, Crypsis, Mad Dog iemand los gaan bij de bar.
Was heul klein en had shirt uit op dat moment, was jij dat?

Ja klopt, dat was ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Haha oh, stond je er langs toen? :lol:

Ik sprak je aan na Sander :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weer Firetrap niet gezien. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 02:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben volgens mij helemaal niemand van Hardtraxx tegen gekomen. Mijn telefoon had ook wat rare kuren, dus ben niet naar de meeting geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
stefan_helmond schreef:
Haha oh, stond je er langs toen? :lol:

Ik sprak je aan na Sander :P

Aight! Haha relax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Weer Firetrap niet gezien. :mad:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zekerheidjes die ik gemeet heb zijn wootum en Firetrap en verder heb ik geen flauw idee eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Zekerheidjes die ik gemeet heb zijn wootum en Firetrap en verder heb ik geen flauw idee eigenlijk.

Huh, heb ik jou gemeet? :huh: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Zekerheidjes die ik gemeet heb zijn wootum en Firetrap en verder heb ik geen flauw idee eigenlijk.

Het is dat je mij niet gemeet heb!
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten