zon groot mogelijke groep vormen, en dan een MEEEEEEGAAAAAAA groepsfoto maken!!!!!

Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
Tribune is er perfect voor anders krijg je niet eens de helft er op 
-
G
dan gaan we dat gewoon proberenwrote:Tribune is er perfect voor anders krijg je niet eens de helft er op
Wel formeel er bij gaan zitten, zoals het hoort. Oké? 
lukt ons lekker toch nieeeeet
lukt ons lekker toch nieeeeet
dat zou wel echt een goeie zijn! alleen vraag ik me af hoeveel mensen dat er nu al gaan worden als ik dit zo leeswrote:zon groot mogelijke groep vormen, en dan een MEEEEEEGAAAAAAA groepsfoto maken!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga de tribune niet op hoor, fuck foto's 
I agree!wrote:Ik ga de tribune niet op hoor
Met jou kan ik praten! Als ik een foto wil, ga ik wel naar de plaatstelijke fotoboerwrote:Ik ga de tribune niet op hoor, fuck foto's
Enige waar ik trouwens de tribune voor op ga is om raketjes te halen in de ring. Of verkopen ze die ook beneden? 
Met Qlimax liepen er wel paar van die vrouwtjes rond met zo'n koeltas met raketjes! Niet veel,maartoch! Dus waarschijnlijk welwrote:Enige waar ik trouwens de tribune voor op ga is om raketjes te halen in de ring. Of verkopen ze die ook beneden?
Geniaalwrote:Met Qlimax liepen er wel paar van die vrouwtjes rond met zo'n koeltas met raketjes! Niet veel,maartoch! Dus waarschijnlijk welwrote:Enige waar ik trouwens de tribune voor op ga is om raketjes te halen in de ring. Of verkopen ze die ook beneden?
Zo'n doos gelijk kopenwrote:Geniaalwrote:Met Qlimax liepen er wel paar van die vrouwtjes rond met zo'n koeltas met raketjes! Niet veel,maartoch! Dus waarschijnlijk welwrote:Enige waar ik trouwens de tribune voor op ga is om raketjes te halen in de ring. Of verkopen ze die ook beneden?Dan maken we er een zoektocht van om die raketvrouwtjes te zoeken. Ten eerste zijn zoektochten gewoon awesome, en ten tweede hoef je geen muziek te missen
Anders zijn ze binnen 5 minuten op..
Ik haal altijd raketjes per 30 euro.
Mag je trouwens terug naar je kluis als je eenmaal binnen bent?? Want ik wil graag een doos manderijnen meenemen
Is echt overheerlijk op sommige momenten 
Goooooodverdomme
Enkel aan stront
Gister een duel op training, kats erdoor heen gegaan..
Half 4 dokter, hopen dat mn enkelbanden niet gescheurd zijn
Fucking kutzooi, mis ik gewoon Hardbass.

Enkel aan stront
Half 4 dokter, hopen dat mn enkelbanden niet gescheurd zijn
Fucking kutzooi, mis ik gewoon Hardbass.
NEEEEE !!!!wrote:Goooooodverdomme
Enkel aan stront![]()
Half 4 dokter, hopen dat mn enkelbanden niet gescheurd zijn![]()
Fucking kutzooi, mis ik gewoon Hardbass.![]()
![]()
Jij gaat gewoon, til je wel de hele avond XD
maar sterkte
Beun noooooooooowrote:Goooooodverdomme
Enkel aan stront![]()
![]()
Come on, desnoods in een rolstol
Das wel heel kutwrote:Goooooodverdomme
Enkel aan stront![]()
![]()
maar ik heb wel eens mensen op krukken gezien op feestjes
Zo heb ik dus Qlimax moeten afzeggen, in 2008. Een paar weken ervoor m'n kruisbanden afgescheurd en miniscus naar de kloten. Kon ik dus geen Qlimax. Half jaar later, 3 weken voor InQontrol, OPNIEUW. Toen had ik zoiets van schijt, ik ga wel katsbezopen worden, zodat ik er niks van voel. En het lukte. Had overigens wel een brace om en was vanaf 5 uur totaal niet meer aanspreekbaar, maar ik heb het feest wel meegemaakt 
Jaa hoop het ook, maar neem gewoon 2 zakke mee, want 1 zak laat ik gewoon in de bus liggen, voor de terug wegwrote:Mag ik dan een mandarijntje van jou?wrote:Mag je trouwens terug naar je kluis als je eenmaal binnen bent?? Want ik wil graag een doos manderijnen meenemenIs echt overheerlijk op sommige momenten
![]()
Bij Qlimax mocht dit niet toch? Dan hoop ik voor jou dat ze niet dezelfde regeling qua kluisjes toepassen.
@BEUNTIE
NOU HOPEN VOOR JE DAT HET NIKS ERGS IS, EN ALLEEN EEN VERZWIKTE ENKEL IS of niks
Last edited by Kevin-Raw on , edited 1 time in total.
-
G
Jawel, maar pas na 2 uur . iig in 2009 was dat, afgelopen qlimax weet ik nietwrote:Bij Qlimax mocht dit niet toch? Dan hoop ik voor jou dat ze niet dezelfde regeling qua kluisjes toepassen.wrote:Mag je trouwens terug naar je kluis als je eenmaal binnen bent??
Nou, wat zei de dokter?wrote:Thnx vrienden
Lets hope
Dat is het voordeel van lui zijn en niet aan sport doen, dan heb je dat risico niet
Maat van me scheurde ook zijn kniebanden vlak voor Loudness, dan baal je ook ff zeg.. 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:Dat is het voordeel van lui zijn en niet aan sport doen, dan heb je dat risico nietMaat van me scheurde ook zijn kniebanden vlak voor Loudness, dan baal je ook ff zeg..
Hahaha heef lui zijn toch zijn voordelen