Maybe welwrote:Alle 82 naar de meeting ?
Ik maar 9 ofzo op PF
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wordt een drukke boel

Sowieso kerelwrote:Wordt een drukke boel![]()
![]()
Wordt denk ik echt een geniale "meeting" 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
wrote:Wordt denk ik echt een geniale "meeting"
Echt he
Doe maar rustig aan, want de helft vind elkaar toch niet omdat het te druk is 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Et vinden wordt wel makkelijker als we een punt afspreken :p
Als jullie nou es omstebeurt een bord omhoog houden met "Hardtraxx Ragbende" 
Kijk, dit topic is echt voor DE meeting.
Maar verder staat de helft sowieso wel bij elkaar toch?
Ja maar dan moet die andere helft de rest nog wel kunnen vinden 
Klopt, ik zoek zeker ff chris en robertt opwrote:Kijk, dit topic is echt voor DE meeting.
Als het voor de opstelling een beetje bevalt word dat gewoon zoals James zei wsl, 2e rij boxen van links onder de box (was het 1e of 2e boxen)
Jaa eerst ff de opbouw afwachten, daalijk doet B2S ook ineens lange zijdewrote:Als het voor de opstelling een beetje bevalt word dat gewoon zoals James zei wsl, 2e rij boxen van links onder de box (was het 1e of 2e boxen)
hun laten toch altijd van die opbouw filmpjes zien gelukkigwrote:Jaa eerst ff de opbouw afwachten, daalijk doet B2S ook ineens lange zijdewrote:Als het voor de opstelling een beetje bevalt word dat gewoon zoals James zei wsl, 2e rij boxen van links onder de box (was het 1e of 2e boxen)
Komt goed, houden wel een A3-tje omhoogwrote:Als jullie nou es omstebeurt een bord omhoog houden met "Hardtraxx Ragbende"
ja dat doen wij altijd al !!!!wrote:Komt goed, houden wel een A3-tje omhoogwrote:Als jullie nou es omstebeurt een bord omhoog houden met "Hardtraxx Ragbende"
Wat als je nou gewoon afspreekt dat er sowieso een stel van de hardtraxx bende gewoon op een vast punt staan..
ik kan niet langer dan 10 seconden op de zelfde plek staan, dan ga ik alweer rond stuiteren. Dus ik ben hier niet de geschikte kandidaat voorwrote:Wat als je nou gewoon afspreekt dat er sowieso een stel van de hardtraxx bende gewoon op een vast punt staan..
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
We spuiten allemaal onze haren knalgroen dan vind je elkaar zo ! 
Oke oke, wat als je nou alleen maar links gaat rondstuiterenwrote:ik kan niet langer dan 10 seconden op de zelfde plek staan, dan ga ik alweer rond stuiteren. Dus ik ben hier niet de geschikte kandidaat voorwrote:Wat als je nou gewoon afspreekt dat er sowieso een stel van de hardtraxx bende gewoon op een vast punt staan..
Ik heb al een oranje hoed opwrote:We spuiten allemaal onze haren knalgroen dan vind je elkaar zo !
Doe ik welwrote:Wat als je nou gewoon afspreekt dat er sowieso een stel van de hardtraxx bende gewoon op een vast punt staan..
Tenminste als ook andere blijvven haha
Heb togh geen andere bekende die er heen gaan
Voel je welkom bij mijn groep, hahawrote:Doe ik welwrote:Wat als je nou gewoon afspreekt dat er sowieso een stel van de hardtraxx bende gewoon op een vast punt staan..
Tenminste als ook andere blijvven haha
Heb togh geen andere bekende die er heen gaan
Een bij elkaar geraapt zooitje van idioten.
Rik gaat met dezelfde bus als ik, woon namelijk 5 min (auto) van hem vandaan (net als Sainen)wrote:Klopt, ik zoek zeker ff chris en robertt opwrote:Kijk, dit topic is echt voor DE meeting.
Maar verder staat de helft sowieso wel bij elkaar toch?En daarbij staan er dan nog wel een paar, Rik is niet te missen dus als ik die zie, loop ik daar gewoon heen, want hij staat ook altijd met hardtraxxers
Nog maar een kwart van de 100 dagen te gaan