SCHIET OP MET DIE TIJD!!!!wrote:Maand -1 dag![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
idd, maar eerst es de TT afwachten
Is al bekend... staat op de sitewrote:idd, maar eerst es de TT afwachten
Red: 23:00-01:00
Green: 01:00-03:00
Blue: 03:00-05:00
Yellow: 05:00-07:00
Last edited by Deeltjesversneller on , edited 1 time in total.
-
G
waarom update niemand dat topic dan ookwrote:Is al bekend... staat op de sitewrote:idd, maar eerst es de TT afwachten
Ik heb het liefste tijdens groen een keer 
Mijn groep kan je constant vinden.wrote:Ik heb het liefste tijdens groen een keer
Mij maakt het trouwens niet uit.
Ik dwaal toch wel rond volle gas.
Ik zeg we houden het simpel, we spreken geen tijd af, maar proberen het op een andere manier:wrote:ja ik ook , tijdens headyyywrote:Ik heb het liefste tijdens groen een keer
Tijdens Music Made Addict loopt iedereen naar de afgesproken meeting plek toe. Daar komt iedereen samen en beginnen we de meeting. Dan hoeft niemand tegen z'n ziin in te dansen op MMA, terwijl hij of zij ook naar de meeting toe kan lopen
Niet zo negatiefwrote:Ik zeg we houden het simpel, we spreken geen tijd af, maar proberen het op een andere manier:wrote:ja ik ook , tijdens headyyywrote:Ik heb het liefste tijdens groen een keer
Tijdens Music Made Addict loopt iedereen naar de afgesproken meeting plek toe. Daar komt iedereen samen en beginnen we de meeting. Dan hoeft niemand tegen z'n ziin in te dansen op MMA, terwijl hij of zij ook naar de meeting toe kan lopen
Die remix vind ik wel lekker eigenlijk.
en tijdens ESCAPE , die daarna komt, gaan we allemaal knuffelen en heel erg genieten van de muziek 
Ik weet niet of je dat wilt.wrote:en tijdens ESCAPE , die daarna komt, gaan we allemaal knuffelen en heel erg genieten van de muziek
Ik zweet nogal erg.
Ik laat me soms ook wat te hard gaan, voor ik het zelf eenmaal door heb sta ik me soms helemaal kapot te zweten. 
Als we DV8 nou gwn vriendelijk vragen, of hij zin heeft om één keer iets ZINNIGS te zeggen. Dan kan hij ff melden waar de HT Meating plaats vindt! 
Rooooccckkkkk IT!wrote:Als we DV8 nou gwn vriendelijk vragen, of hij zin heeft om één keer iets ZINNIGS te zeggen. Dan kan hij ff melden waar de HT Meating plaats vindt!
Rippinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnwrote:Rooooccckkkkk IT!wrote:Als we DV8 nou gwn vriendelijk vragen, of hij zin heeft om één keer iets ZINNIGS te zeggen. Dan kan hij ff melden waar de HT Meating plaats vindt!
Ready, ready, ready! (en ga zo maar doorwrote:Rippinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnwrote:Rooooccckkkkk IT!wrote:Als we DV8 nou gwn vriendelijk vragen, of hij zin heeft om één keer iets ZINNIGS te zeggen. Dan kan hij ff melden waar de HT Meating plaats vindt!
goed,nu maar weer OT dan maar: ik ben erbij!
Ik ben er ook bij. Maar dat kan door omstandigheden veranderen, zoals op Qlimax 
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
RIGHT ABOUT NAAWWW
wrote:Ik ben er ook bij. Maar dat kan door omstandigheden veranderen, zoals op Qlimax
Ik loop alleen maar rondjes
Ik moet jou nummer gewoon hebbenwrote:wrote:Ik ben er ook bij. Maar dat kan door omstandigheden veranderen, zoals op Qlimax![]()
Ik loop alleen maar rondjesDus kom iedereen wel xtje tegen, ben te herkennen aan het "symbooltjesshirt"
Ben ik jou dan al niet een keertje tegengekomen?wrote:wrote:Ik ben er ook bij. Maar dat kan door omstandigheden veranderen, zoals op Qlimax![]()
Ik loop alleen maar rondjesDus kom iedereen wel xtje tegen, ben te herkennen aan het "symbooltjesshirt"
Ik heb echt meerdere keren met gasten gesproken die het symbooltjesshirt dragen.