Dat is een kutsmoes haha, of het mag niet van je ouders, maar je komt zo binnne, als ze je er niet uit als een klein pikkiewrote:Mocht ik er maar heen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
en anders genoeg geld mee nemenwrote:Dat is een kutsmoes haha, of het mag niet van je ouders, maar je komt zo binnne, als ze je er niet uit als een klein pikkiewrote:Mocht ik er maar heen.
-
A
Hoeft niet eens, gewoon domme hollander spelen 
Ik kom misschien ook kijken, maar dat kan ik eigenlijk pas bepalen als ik er ben
Ik kom misschien ook kijken, maar dat kan ik eigenlijk pas bepalen als ik er ben
Kevin hoe ga jij hardbass overleven?
je hebt toch minstens 160bpm nodig
flauw
flauw
Haha die ligt nog wel wat hoger op hardbasswrote:hartslag he
denk dat ik wel even kom kijken, als ik nog weet wat links & rechts is 
dan word het lastig ben ik bangwrote:Links is waar je duim in het midden zit
-
DHardtraxxer
- 171 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
lijkt mij dat ik hier ook wel bij ben 
Dat lijkt mij ookwrote:lijkt mij dat ik hier ook wel bij ben
Ik kom ook zeker langs, deze keer mag ik de meeting niet vergeten net zoals op Loudness gebeurde! 
Jou heb ik nog gesproken op Loudnesswrote:Ik kom ook zeker langs, deze keer mag ik de meeting niet vergeten net zoals op Loudness gebeurde!
Jaa klopt.wrote:Jou heb ik nog gesproken op Loudnesswrote:Ik kom ook zeker langs, deze keer mag ik de meeting niet vergeten net zoals op Loudness gebeurde!
Ik kom ook wel weer ff kijken, de laatste keer was op Q-dance presents Fusion 
Kom ook wel ff langs stuiteren denk ik 
Had ook al een meeting afgesproken met Jack of Sound & ik ga natuurlijk genieten/los
Bij Loudness heb ik ook wel aardig wat mensen gesproken, maar ben ik niet lang bij de meeting gebleven.
Had ook al een meeting afgesproken met Jack of Sound & ik ga natuurlijk genieten/los
Bij Loudness heb ik ook wel aardig wat mensen gesproken, maar ben ik niet lang bij de meeting gebleven.
-
G
we moeten gewoon elke HTer op de foto zetten 
Ik denk dat ik ook wel even langs kom, ga toch met een niet heel interessante groep 
Ik kom pas half 7 binnen 's ochtends,wrote:Kevin hoe ga jij hardbass overleven?
flauw
Fotoalbumwrote:we moeten gewoon elke HTer op de foto zetten
Hardtraxx Next Top Model foto boekwrote:we moeten gewoon elke HTer op de foto zetten
We moeten nog een maand en we hebben al 10 pagina's in het meeting topic 
Vdk Vdw.wrote:Hardtraxx Next Top Model foto boekwrote:we moeten gewoon elke HTer op de foto zetten
wrote:Hardtraxx Next Top Model foto boekwrote:we moeten gewoon elke HTer op de foto zetten
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Maand -1 dag