Keb dit shirt weer aan;

+ Blauwe broek en een B2S Polsbandje.

+ Blauwe broek en een B2S Polsbandje.
Last edited by Soulless on , edited 1 time in total.

Goedzo dan ben ik weer iets unieker met mijn shirtwrote:Jah vin ik ook![]()
en ik denk niet dat heel veel mensen die hebben, dus benk toch redelijk makkelijk te herkennen![]()
was @ kswoosh
wrote:Als ik straks opeens weg ben tijdens de meeting ben ik naar de wc aan het rennen. Mn broertje heeft net pannekoeken met spek gebakken... Bleek er schimmel op de spek te zitten, kwam hij achter nadat ik er net twee naar binnen had gewerkt. Dus als ik er niet ben, jullie weten me te vinden.
Bad timingwrote:Als ik straks opeens weg ben tijdens de meeting ben ik naar de wc aan het rennen. Mn broertje heeft net pannekoeken met spek gebakken... Bleek er schimmel op de spek te zitten, kwam hij achter nadat ik er net twee naar binnen had gewerkt. Dus als ik er niet ben, jullie weten me te vinden.
hmm of zal ik toch maar me NC aan doenwrote:Goedzo dan ben ik weer iets unieker met mijn shirtwrote:Jah vin ik ook![]()
en ik denk niet dat heel veel mensen die hebben, dus benk toch redelijk makkelijk te herkennen![]()
was @ kswoosh
had ik ook @ XQwrote:Als ik straks opeens weg ben tijdens de meeting ben ik naar de wc aan het rennen. Mn broertje heeft net pannekoeken met spek gebakken... Bleek er schimmel op de spek te zitten, kwam hij achter nadat ik er net twee naar binnen had gewerkt. Dus als ik er niet ben, jullie weten me te vinden.
Nee, als je wat op hebt, kun je net zoals je niet meer kan pissen, ook niet meer poepenwrote:had ik ook @ XQwrote:Als ik straks opeens weg ben tijdens de meeting ben ik naar de wc aan het rennen. Mn broertje heeft net pannekoeken met spek gebakken... Bleek er schimmel op de spek te zitten, kwam hij achter nadat ik er net twee naar binnen had gewerkt. Dus als ik er niet ben, jullie weten me te vinden.
na 2x is het er allemaal uit
Weet het wel zeker, want de reden waarom ze samen de studio zijn ingedoken is hardbasswrote:ikhoop dat we vanavond Son Of Torture te horen krijgen, en ik denk van wel!
daaroom!!!!!!!!wrote:Weet het wel zeker, want de reden waarom ze samen de studio zijn ingedoken is hardbasswrote:ikhoop dat we vanavond Son Of Torture te horen krijgen, en ik denk van wel!
Zo dikke plaat ja, ik weet voor bijna 100 % cker dat als ik die hoor ik springveren heb gekregenwrote:ikhoop dat we vanavond Son Of Torture te horen krijgen, en ik denk van wel!