Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor het was zo:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

wtf waarom dat gekloot met die boxen, doe gewoon achteraan bij de merchandise-stand. Kun je daarna een mooi plekje opzoeken eventueel, ik snap er namelijk geen kloot van
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wtf waarom dat gekloot met die boxen, doe gewoon achteraan bij de merchandise-stand. Kun je daarna een mooi plekje opzoeken eventueel, ik snap er namelijk geen kloot van

Plus achterin is altijd een zee van ruimte. Geen gekloot met drukte en elkaar vinden enzo :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Jurheinen schreef:
wtf waarom dat gekloot met die boxen, doe gewoon achteraan bij de merchandise-stand. Kun je daarna een mooi plekje opzoeken eventueel, ik snap er namelijk geen kloot van

Plus achterin is altijd een zee van ruimte. Geen gekloot met drukte en elkaar vinden enzo :).


Precies, ik vind dat boxen zoeken zo kut. En als je dan liever verder naar voren staat. Prima doen we dat, maar ik kan je nu al vertellen dat ik never nooit onder de goeie box zou staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 18:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vorig jaar lukte het toch ook gewoon :P Ik ga echt niet helemaal naar achteren lopen in die drukte als ik al in de buurt sta (en daar staan wij ook altijd in de buurt met de groep).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Vorig jaar lukte het toch ook gewoon :P Ik ga echt niet helemaal naar achteren lopen in die drukte als ik al in de buurt sta (en daar staan wij ook altijd in de buurt met de groep).


Godverdomme, dan moet ik wel! Kan natuurlijk een knuffel van jou niet afslaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 18:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Pommer schreef:
Vorig jaar lukte het toch ook gewoon :P Ik ga echt niet helemaal naar achteren lopen in die drukte als ik al in de buurt sta (en daar staan wij ook altijd in de buurt met de groep).


Godverdomme, dan moet ik wel! Kan natuurlijk een knuffel van jou niet afslaan :$


Yes, mijn tactiek werkt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jurheinen schreef:
Pommer schreef:
Vorig jaar lukte het toch ook gewoon :P Ik ga echt niet helemaal naar achteren lopen in die drukte als ik al in de buurt sta (en daar staan wij ook altijd in de buurt met de groep).


Godverdomme, dan moet ik wel! Kan natuurlijk een knuffel van jou niet afslaan :$


Yes, mijn tactiek werkt :$


Kun je niet een paintje ofzo maken? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 18:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Omdat jij het bent, maar die boxenindeling op de vorige pagina is toch ook wel duidelijk? :P

Edit:

Afbeelding

Zwarte dingen zijn de boxen, de rooie is degene waar de meeting plaatsvind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Omdat jij het bent, maar die boxenindeling op de vorige pagina is toch ook wel duidelijk? :P


Scheelt dat er een stuk of 10 staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 19:31 
 

Jurheinen schreef:

Kun je niet een paintje ofzo maken? :whistle:

paas me anders je 06 dan sms ik je wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maar hoelaat is die meeting nou? Zullen we tijdens het 2e team doen, dan is er toch niks boeiends :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Luna en Deepack best boeiend hoor :whistle: . Gewoon tijdens DBSTF live ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon 1 uur doen ofzo?

Dus het is nu 2e rij, 2e box? dus dit staat vast? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:50 
 

F-alko92 schreef:
Gewoon 1 uur doen ofzo?

Dus het is nu 2e rij, 2e box? dus dit staat vast? xd

jep!
1 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
F-alko92 schreef:
Gewoon 1 uur doen ofzo?

Dus het is nu 2e rij, 2e box? dus dit staat vast? xd

jep!
1 uur

Oke, vooruit dan maar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe dan half 2. Niet op een tijdstip dat een act begint of is afgelopen. Dan loopt nog niet iedereen of dan is de hele zaal aan het lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 08:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goed plan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 16:30 
 
Hardtraxx Addict

Ik wil ook wel is langskomen, maar mss kan ik er niet zijn, er gaan wat vrienden mee dus :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Doe dan half 2. Niet op een tijdstip dat een act begint of is afgelopen. Dan loopt nog niet iedereen of dan is de hele zaal aan het lopen.

Ga je half 1 lopen ben je er 1 uur of zorg je dat je er kwart voor 1 bent ook goed.


Ox_Ite schreef:
Ik wil ook wel is langskomen, maar mss kan ik er niet zijn, er gaan wat vrienden mee dus :(

Heb ik ook maar gewoon vaste plek afspreken om elkaar te vinden en dan kan je makkelijk langs komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Chukkels schreef:
Doe dan half 2. Niet op een tijdstip dat een act begint of is afgelopen. Dan loopt nog niet iedereen of dan is de hele zaal aan het lopen.

Ga je half 1 lopen ben je er 1 uur of zorg je dat je er kwart voor 1 bent ook goed.


Ox_Ite schreef:
Ik wil ook wel is langskomen, maar mss kan ik er niet zijn, er gaan wat vrienden mee dus :(

Heb ik ook maar gewoon vaste plek afspreken om elkaar te vinden en dan kan je makkelijk langs komen ;)

Bij nader inzien. Doe maar half 12. Dan is iedereen nog aanspreekbaar en weet iedereen nog waar ie moet zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het allemaal best weet niet wat de rest er van vindt.
Ik kom denk later op de avond sowieso nog wel een paar keer extra langs huppelen om hallo te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 21:12 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
mikeee schreef:
Chukkels schreef:
Doe dan half 2. Niet op een tijdstip dat een act begint of is afgelopen. Dan loopt nog niet iedereen of dan is de hele zaal aan het lopen.

Ga je half 1 lopen ben je er 1 uur of zorg je dat je er kwart voor 1 bent ook goed.


Ox_Ite schreef:
Ik wil ook wel is langskomen, maar mss kan ik er niet zijn, er gaan wat vrienden mee dus :(

Heb ik ook maar gewoon vaste plek afspreken om elkaar te vinden en dan kan je makkelijk langs komen ;)

Bij nader inzien. Doe maar half 12. Dan is iedereen nog aanspreekbaar en weet iedereen nog waar ie moet zijn :P


Dus.. Half 12 definitief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 21:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee niet half 12, beter half 2, dan is er toch niks boeiends aan de gang waarschijnlijk. Dat mensen niet meer aanspreekbaar zijn is ook maar overdreven (op een uitzondering daar gelaten misschien) xd
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten