Nee hoor het was zo:

Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
wtf waarom dat gekloot met die boxen, doe gewoon achteraan bij de merchandise-stand. Kun je daarna een mooi plekje opzoeken eventueel, ik snap er namelijk geen kloot van
Plus achterin is altijd een zee van ruimte. Geen gekloot met drukte en elkaar vinden enzowrote:wtf waarom dat gekloot met die boxen, doe gewoon achteraan bij de merchandise-stand. Kun je daarna een mooi plekje opzoeken eventueel, ik snap er namelijk geen kloot van
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Precies, ik vind dat boxen zoeken zo kut. En als je dan liever verder naar voren staat. Prima doen we dat, maar ik kan je nu al vertellen dat ik never nooit onder de goeie box zou staan.wrote:Plus achterin is altijd een zee van ruimte. Geen gekloot met drukte en elkaar vinden enzowrote:wtf waarom dat gekloot met die boxen, doe gewoon achteraan bij de merchandise-stand. Kun je daarna een mooi plekje opzoeken eventueel, ik snap er namelijk geen kloot van.
Vorig jaar lukte het toch ook gewoon
Ik ga echt niet helemaal naar achteren lopen in die drukte als ik al in de buurt sta (en daar staan wij ook altijd in de buurt met de groep).
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Godverdomme, dan moet ik wel! Kan natuurlijk een knuffel van jou niet afslaanwrote:Vorig jaar lukte het toch ook gewoonIk ga echt niet helemaal naar achteren lopen in die drukte als ik al in de buurt sta (en daar staan wij ook altijd in de buurt met de groep).
Yes, mijn tactiek werktwrote:Godverdomme, dan moet ik wel! Kan natuurlijk een knuffel van jou niet afslaanwrote:Vorig jaar lukte het toch ook gewoonIk ga echt niet helemaal naar achteren lopen in die drukte als ik al in de buurt sta (en daar staan wij ook altijd in de buurt met de groep).
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Kun je niet een paintje ofzo maken?wrote:Yes, mijn tactiek werktwrote:Godverdomme, dan moet ik wel! Kan natuurlijk een knuffel van jou niet afslaanwrote:Vorig jaar lukte het toch ook gewoonIk ga echt niet helemaal naar achteren lopen in die drukte als ik al in de buurt sta (en daar staan wij ook altijd in de buurt met de groep).
Omdat jij het bent, maar die boxenindeling op de vorige pagina is toch ook wel duidelijk? 
Edit:

Zwarte dingen zijn de boxen, de rooie is degene waar de meeting plaatsvind
Edit:

Zwarte dingen zijn de boxen, de rooie is degene waar de meeting plaatsvind
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Scheelt dat er een stuk of 10 staanwrote:Omdat jij het bent, maar die boxenindeling op de vorige pagina is toch ook wel duidelijk?
-
G
paas me anders je 06 dan sms ik je welwrote:
Kun je niet een paintje ofzo maken?
Maar hoelaat is die meeting nou? Zullen we tijdens het 2e team doen, dan is er toch niks boeiends 
Vind Luna en Deepack best boeiend hoor
. Gewoon tijdens DBSTF live ofzo
Gewoon 1 uur doen ofzo?
Dus het is nu 2e rij, 2e box? dus dit staat vast?
-
G
jep!wrote:Gewoon 1 uur doen ofzo?
1 uur
Oke, vooruit dan maarwrote:jep!wrote:Gewoon 1 uur doen ofzo?
1 uur
Doe dan half 2. Niet op een tijdstip dat een act begint of is afgelopen. Dan loopt nog niet iedereen of dan is de hele zaal aan het lopen.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ik wil ook wel is langskomen, maar mss kan ik er niet zijn, er gaan wat vrienden mee dus 
Ga je half 1 lopen ben je er 1 uur of zorg je dat je er kwart voor 1 bent ook goed.wrote:Doe dan half 2. Niet op een tijdstip dat een act begint of is afgelopen. Dan loopt nog niet iedereen of dan is de hele zaal aan het lopen.
Heb ik ook maar gewoon vaste plek afspreken om elkaar te vinden en dan kan je makkelijk langs komenwrote:Ik wil ook wel is langskomen, maar mss kan ik er niet zijn, er gaan wat vrienden mee dus
Bij nader inzien. Doe maar half 12. Dan is iedereen nog aanspreekbaar en weet iedereen nog waar ie moet zijnwrote:Ga je half 1 lopen ben je er 1 uur of zorg je dat je er kwart voor 1 bent ook goed.wrote:Doe dan half 2. Niet op een tijdstip dat een act begint of is afgelopen. Dan loopt nog niet iedereen of dan is de hele zaal aan het lopen.
Heb ik ook maar gewoon vaste plek afspreken om elkaar te vinden en dan kan je makkelijk langs komenwrote:Ik wil ook wel is langskomen, maar mss kan ik er niet zijn, er gaan wat vrienden mee dus
Ik vind het allemaal best weet niet wat de rest er van vindt.
Ik kom denk later op de avond sowieso nog wel een paar keer extra langs huppelen om hallo te zeggen.
Ik kom denk later op de avond sowieso nog wel een paar keer extra langs huppelen om hallo te zeggen.
-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Dus.. Half 12 definitief?wrote:Bij nader inzien. Doe maar half 12. Dan is iedereen nog aanspreekbaar en weet iedereen nog waar ie moet zijnwrote:Ga je half 1 lopen ben je er 1 uur of zorg je dat je er kwart voor 1 bent ook goed.wrote:Doe dan half 2. Niet op een tijdstip dat een act begint of is afgelopen. Dan loopt nog niet iedereen of dan is de hele zaal aan het lopen.