Als je het aankaart op een mooie tijd gaat dat wel goed komen.wrote:Aangezien ik rechts vooraan sta wil ik wel beloond worden met een HT-groepsfoto nadat ik mezelf door die dagjesmensenmassa heen gewurmd heb
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hoelaat doen we de meeting jongens? Tijdens DBSTF live (Half 3)? Of bij het begin van Team Red (1 uur)?
Bij het begin van Team Red. Ik denk dat om half 3 er een wat mindere opkomst zal zijn door bepaalde omstandighedenwrote:Hoelaat doen we de meeting jongens? Tijdens DBSTF live (Half 3)? Of bij het begin van Team Red (1 uur)?
Vind half 3 prima. Gewoon een speurtochtje door het Gelredome!
Padvinderij Hardtraxx!
Padvinderij Hardtraxx!
-
G
doe dan half 1 ipv 1 uur
anders missen we de intor van et nieuwe team 
aan de andere kant, ik zal wss toch daar de hele avond staan
dus 1 uur is goed
dus 1 uur is goed
Conclusie: ja je bent aanwezigwrote:doe dan half 1 ipv 1 uuranders missen we de intor van et nieuwe team
dus 1 uur is goed
Ik zal daar ook gewoon de hele tijd staan, ik zoek jou daar wel opwrote:doe dan half 1 ipv 1 uuranders missen we de intor van et nieuwe team
dus 1 uur is goed
Dus bij deze half 1/1 uur meeting onder de 2e rij, 3e box.
groepje zullen daar al vanaf het begin staan.
-
THardtraxxer
- 267 posts member since 2011
- last seen Sep 2015
aan welke kant dan dat kan aan 2 kanten zijn toch? ingang E en Qwrote:Dus bij deze half 1/1 uur meeting onder de 2e rij, 3e box.
We zijn niet in japan dus van links naar rechts de 2ewrote:aan welke kant dan dat kan aan 2 kanten zijn toch? ingang E en Qwrote:Dus bij deze half 1/1 uur meeting onder de 2e rij, 3e box.
wrote: We zijn niet in japan
Als je met je gezicht richting het podium staat gewoon 2e rij, 3e boxen rij (die in de lucht hangt) vanaf het podium gezien
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Ik ga het ook voor het eerst maar eens proberen om een HT meeting bij te wonen. Veel leuker om met een groep los te gaan.
BlackSunrise, beter doe jij idd die hoed op zoals je al had voorgesteld. Dan moet het wel lukken om de meeting te vinden ergens onder die boxenset!
BlackSunrise, beter doe jij idd die hoed op zoals je al had voorgesteld. Dan moet het wel lukken om de meeting te vinden ergens onder die boxenset!
nouja ik hoop het te vinden, aangezien ik nog niet veel man ken. maar als iemand nou eens een bordje meeneemt die zeker weet waar de plek is?
hoop jullie iig een keer te kunnen meeten!
Ik zet dat Jagershoedje van Heineken op. Lijkt me makkelijk te vinden dan toch??wrote:nouja ik hoop het te vinden, aangezien ik nog niet veel man ken. maar als iemand nou eens een bordje meeneemt die zeker weet waar de plek is?hoop jullie iig een keer te kunnen meeten!
niet als je tussen duizenden mensen staat...wrote:Ik zet dat Jagershoedje van Heineken op. Lijkt me makkelijk te vinden dan toch??wrote:nouja ik hoop het te vinden, aangezien ik nog niet veel man ken. maar als iemand nou eens een bordje meeneemt die zeker weet waar de plek is?hoop jullie iig een keer te kunnen meeten!
Het is gewoon een stadion, dan hangen aan het plafond rijen met boxen. Dan zoek je gewoon even de 2e rij op en dan de 3e box vanaf het podium gezien. Dan zie je daar zo iemand staan met een groen hoedje op en taadaawrote: niet als je tussen duizenden mensen staat...ik ken dat hele gebouw nog niet hè dus wordt als zoeken om bij de juiste plek te komen
-
G
I have your numberwrote:Ik zal daar ook gewoon de hele tijd staan, ik zoek jou daar wel op
Okeee 2e rij boxen en 3e box van t podium?
1 2 3 4
1 2 3 4
1 2 (3) 4
1 2 3 4
Podium deze zijde
Klopt dit? niet dat ik weer ga dwalen daar
1 2 3 4
1 2 3 4
1 2 (3) 4
1 2 3 4
Podium deze zijde
Klopt dit? niet dat ik weer ga dwalen daar
Nee je moet tellen vanaf de andere kant.
Podium
1 2 3 4
1 2 3 4
1 HIER 3 4
1 2 3 4
Podium
1 2 3 4
1 2 3 4
1 HIER 3 4
1 2 3 4
Aaaah op zo'n manierwrote:Nee je moet tellen vanaf de andere kant.
Podium
1 2 3 4
1 2 3 4
1 HIER 3 4
1 2 3 4
Haha bedankt!
Nee Falko heeft het juist goed
PODIUM
1 2 3 4
1 2 3 4
1 2 3 4
1 2 3 4
Zo was het volgens mij vorig jaar
PODIUM
1 2 3 4
1 2 3 4
1 2 3 4
1 2 3 4
Zo was het volgens mij vorig jaar
Oke ik zat nog steeds met 3e box in mijn hoofd van de eerste pagina geloof ik. 2e van de 2e moet ik sowieso wel weten te vinden. Heb daar vorig jaar ook de hele avond gestaan.
Zo was het:
PODIUM
1 2 3 4
1 2 3 4
1 2 3 4
1 2 3 4
PODIUM
1 2 3 4
1 2 3 4
1 2 3 4
1 2 3 4