Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nee niet half 12, beter half 2, dan is er toch niks boeiends aan de gang waarschijnlijk. Dat mensen niet meer aanspreekbaar zijn is ook maar overdreven (op een uitzondering daar gelaten misschien) xd


Ik vind alles best, kom wss binnen met Pommer en KSwoosh. Dus mij maakt het echt geen bal uit
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 21:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Pommer schreef:
Nee niet half 12, beter half 2, dan is er toch niks boeiends aan de gang waarschijnlijk. Dat mensen niet meer aanspreekbaar zijn is ook maar overdreven (op een uitzondering daar gelaten misschien) xd


Ik vind alles best, kom wss binnen met Pommer en KSwoosh. Dus mij maakt het echt geen bal uit

Welke ingang heb je? Ik en een maat hebben E, David gaat mss ook met ons mee (hij regelt het ff met Aart enzo) en die heeft Q.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Half 2 is het? Ik probeer de tijd in de gaten te houden.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Welke ingang heb je? Ik en een maat hebben E, David gaat mss ook met ons mee (hij regelt het ff met Aart enzo) en die heeft Q.


Ik heb ook Q.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 21:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Pommer schreef:
Welke ingang heb je? Ik en een maat hebben E, David gaat mss ook met ons mee (hij regelt het ff met Aart enzo) en die heeft Q.


Ik heb ook Q.

Hmm oke, dan moeten we binnen nog maar even opnieuw afspreken haha.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jurheinen schreef:
Pommer schreef:
Welke ingang heb je? Ik en een maat hebben E, David gaat mss ook met ons mee (hij regelt het ff met Aart enzo) en die heeft Q.


Ik heb ook Q.

Hmm oke, dan moeten we binnen nog maar even opnieuw afspreken haha.


We meeten wat af zeg :lol:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe laat is de meeting nou :P?
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 22:59 
 

haha idd :P
ik heb ingang E dus moeten we na onze meeting op het station (met patrikjeb en urbandesigner :P ) nog maar weer binnen meeten ;)
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ingang Q, Jur, jij ook toch?
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ik heb ingang Q, Jur, jij ook toch?


:yes:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
haha idd :P
ik heb ingang E dus moeten we na onze meeting op het station (met patrikjeb en urbandesigner :P ) nog maar weer binnen meeten ;)

Ik heb ook E :P
En neem naast 2 vrienden ook nog 2 gezellige zotte Belgen mee xd. Hoe laat kom jij aan op t station Swoosh?
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:05 
 

urbandesigner schreef:
KSwoosh schreef:
haha idd :P
ik heb ingang E dus moeten we na onze meeting op het station (met patrikjeb en urbandesigner :P ) nog maar weer binnen meeten ;)

Ik heb ook E :P
En neem naast 2 vrienden ook nog 2 gezellige zotte Belgen mee xd. Hoe laat kom jij aan op t station Swoosh?

10 uur :D
ik had al met patricjke gesmst dat jullie dan ook aan kwamen oid?
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

Kom anders allemaal gewoon even in de shoutbox ofzo :P
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja wij komen dan ook aan :P. 5 voor 10 met de intercity richting zwolle volgens mij...
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dusss

Hoelaat de meeting? :lol:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Dusss

Hoelaat de meeting? :lol:

Geen idee :lol:

Niet om 2 uur aub, want dan heb ik een belangrijke meeting met een chick!
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DE MEETING IS OM HALF 2 OP DEZE LOCATIE:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niks van dat plaatje :/
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha dit wordt echt een vette meeting. Goed georganiseerd en duidelijk ook!
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg ver naar voren, maar boeiend :P.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Snap niks van dat plaatje :/

Maakt niet uit, wanneer deze meeting plaats vind zit jij toch maar aan je flesje bier te lurken in de kroeg, terwijl je de nieuwste hit van Gerard Joling op de achtergrond hoort en je gedachtes bij ons liggen.

Edit: Ja ik doe m'n best voor jullie Daan xd
Bericht Geplaatst op 09 feb 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Henk-Jan schreef:
Snap niks van dat plaatje :/

Maakt niet uit, wanneer deze meeting plaats vind zit jij toch maar aan je flesje bier te lurken in de kroeg, terwijl je de nieuwste hit van Gerard Joling op de achtergrond hoort en je gedachtes bij ons liggen.

Edit: Ja ik doe m'n best voor jullie Daan xd

Nee hoor, zit lekker aan m'n jagermeister red-bull.
En ga ook niet naar het café. Heb lekker wat anders :cool:
Bericht Geplaatst op 09 feb 2012 00:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
Henk-Jan schreef:
Snap niks van dat plaatje :/

Maakt niet uit, wanneer deze meeting plaats vind zit jij toch maar aan je flesje bier te lurken in de kroeg, terwijl je de nieuwste hit van Gerard Joling op de achtergrond hoort en je gedachtes bij ons liggen.

Edit: Ja ik doe m'n best voor jullie Daan xd

Nee hoor, zit lekker aan m'n jagermeister red-bull.
En ga ook niet naar het café. Heb lekker wat anders :cool:

Haha oke, maar ik doe wel een paar extra dansjes voor je tijdens Dbstf hoor ^^
Bericht Geplaatst op 09 feb 2012 00:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja nja voorlopig staat er nog niets in de openingspost en is er ook nog steeds geen beslissing genomen hoe of wat en waar.

Moet ik het makkelijk voor jullie maken of niet?

HARDBASS 2012 MEETING HARDTRAXX

Wanneer: 1:30 of terwijl half 2 's nachts
Waar: Onder de 2e linkse speaker van voren.

Dus (opzet speakers)
PODIUM
X X X X
X O X X
X X X X
X X X X

O = Meetingplek

Wie aanwezig/wil aanwezig zijn?
- Pommer
- Chukkels
- Bladiebla vul zelf in

Hoppaaaa
Bericht Geplaatst op 09 feb 2012 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben er ook wel bij als ik jullie kan vinden.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten