mmooi toch dat het minder druk is 
kunnen al die haters mooi thuis blijven terwijl wij geniten
kunnen al die haters mooi thuis blijven terwijl wij geniten
Dat is echt pauper, dat ga ik toch niet snappen op de avond zelfwrote:3e box van voren 2e van links toch?
Wel joh, vorig jaar heeft ook iedereen het gevondenwrote:Dat is echt pauper, dat ga ik toch niet snappen op de avond zelfwrote:3e box van voren 2e van links toch?
Ik heb nogal moeite met links en rechts, en voor en achter in bepaalde toestandenwrote:Wel joh, vorig jaar heeft ook iedereen het gevondenwrote:Dat is echt pauper, dat ga ik toch niet snappen op de avond zelfwrote:3e box van voren 2e van links toch?
Haha ik doelde meer op dit topic zelf hahawrote:Dat komt, omdat er twee groepen waren.wrote:Ik heb er echt geen 60 gezien hoorwrote:Deze hardbass meeting topic loopt niet zo storm als de vorige haha. Toen stonden er echt 60 mensen ofzo
Hooguit 20 denk ik.
De meeting die ik georganiseerd had, daar kwamen meer dan 70 mensen op af.
We doen wel een torentje bouwen zoals ze bij turnen ook altijd doenwrote:Wel joh, vorig jaar heeft ook iedereen het gevondenwrote:Dat is echt pauper, dat ga ik toch niet snappen op de avond zelfwrote:3e box van voren 2e van links toch?
wrote: We doen wel een torentje bouwen zoals ze bij turnen ook altijd doendan vallen we wel op

jepwrote:3e van voren, 2e van links... Ik neem aan dat het dan de derde box is die aan het dak hangt, en niet de box wordt meegerekend die aan het podium hangt?
Godverdomme moet ik nog logisch na ga denken ook die avond.wrote:jepwrote:3e van voren, 2e van links... Ik neem aan dat het dan de derde box is die aan het dak hangt, en niet de box wordt meegerekend die aan het podium hangt?
@Juupie: precies ja, zo!

Dan lijkt me deze een mooie plek. Dan heb je ook mooi 2 bij 2. Hoef je alleen de 2 te onthoudenwrote:We deden vorig jaar volgens mij 2e van voor en 2e van links hoor? Dat is ook een mooiere plek dan daar aan de zijkant, veel te veel lopend volk daar.
Anders even foto topic door speuren helpt misschien een beetje.wrote:misschien aanwezig.. ligt helemaal aan hoe ik me voel en waar ik ben op dat moment. Verder herken ik ook maar een paar mensen van hardtraxx denk ik...
Het maakt mij geen drol uit. Deze optie is ook primawrote:Vorig jaar was 2e rij, 3e box toch?
Was een mooie plek, niet heel zwaar druk (Dat je in elkaar word gepushed) en mooi zicht over de hele stage
ja en dat doen we gewoonwrote:Vorig jaar was 2e rij, 3e box toch?
Was een mooie plek, niet heel zwaar druk (Dat je in elkaar word gepushed) en mooi zicht over de hele stage