Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:19 
 

hardcoresjors schreef:
wesskeej schreef:
hardcoresjors schreef:
Er moet een wappie meeting om 10 uur bij tieum!, dan ben ik aanwazig :lol:

Gaan we dan keta snuiven? :D

Ik heb geen keta op Dominator :(

Heb wel iets anders leuks voor op dominator! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Heel fijn die groeps-whatsapp chat... :lol:

Ja tok!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt he damn, snap er geen kut meer van :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Heb wel iets anders leuks voor op dominator! ^^

tell meee :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:25 
 

hardcoresjors schreef:
wesskeej schreef:
Heb wel iets anders leuks voor op dominator! ^^

tell meee :evil:

Neeeee :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
hardcoresjors schreef:
wesskeej schreef:
Heb wel iets anders leuks voor op dominator! ^^

tell meee :evil:

Neeeee :loving:

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet het lekker wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik weet het lekker wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Ik weet het lekker wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 01:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil nog wel een openingsact meeting iig, 2de act of 3de. Kan niet kiezen en geen zin om eerste paar uur alleen te lopen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Ik wil nog wel een openingsact meeting iig, 2de act of 3de. Kan niet kiezen en geen zin om eerste paar uur alleen te lopen -.-

Dither
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 04:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Chris Two schreef:
Heel fijn die groeps-whatsapp chat... :lol:

Ja tok!

Mis ik iets? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog even de definitieve meeting tijd en plek:

Links voor
Meagashira Outcast
15:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Nog even de definitieve meeting tijd en plek:

Links voor
Meagashira Outcast
15:00

Denk dak er wel ben! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 18:32 
 

2 meetings op die tijd :cry: kan mezelf niet in 2en delen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 18:35 
 

nog een extra meeting om half 8 bij igor ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 18:39 
 

Ik zeg doen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
2 meetings op die tijd :cry: kan mezelf niet in 2en delen :(

dat probleem heb ik ook haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
nog een extra meeting om half 8 bij igor ?

Prima ik zet het er bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
kaboem schreef:
nog een extra meeting om half 8 bij igor ?

Prima ik zet het er bij.


Hier is ook nog een extra meeting voor Hardtraxxers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 00:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Nog even de definitieve meeting tijd en plek:

Links voor
Meagashira Outcast
15:00


Links voor
I:Gor Outcast
19:00


Extra Wappie Meeting:
Achterin
Tieum Outcast
22:00

Ook voor de nuchtere mensen (ME!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom lijk ik zo op Ruben????? 3 keer aan me gevraagd of ik Ruben was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Waarom lijk ik zo op Ruben????? 3 keer aan me gevraagd of ik Ruben was. :lol:

Goed, dan was ik niet de enige :lol: weet je ook direct waar dat tijdens Meagashira over ging :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
jRn schreef:
Waarom lijk ik zo op Ruben????? 3 keer aan me gevraagd of ik Ruben was. :lol:

Goed, dan was ik niet de enige :lol: weet je ook direct waar dat tijdens Meagashira over ging :whistle:

Ja, ik hoorde echt niet wat jij allemaal zei toen haha terwijl ik gewoon m'n doppen in had! Jij dacht het, XtD, en nog iemand geloof ik. :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten