Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 14:50 
 

Kaboem dacht dat een of andere Ier Ruben was... kun je nagaan..
Paar mensen gezien die ik niet bij naam ken... volgens mij Luuk (die met el mare was?)(toch)
En wie was er met Steffnov? (hdhessel??)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 14:54 
 

Chris Two schreef:
Kaboem dacht dat een of andere Ier Ruben was... kun je nagaan..
Paar mensen gezien die ik niet bij naam ken... volgens mij Luuk (die met el mare was?)(toch)
En wie was er met Steffnov? (hdhessel??)


Hij had exact dezelfde kop
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 15:05 
 

die vent had een facking baard... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik heb chris two niet gezien geloof ik maar dat kan ook aan mij liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 15:35 
 

hdhessel schreef:
ik heb chris two niet gezien geloof ik maar dat kan ook aan mij liggen

Zwart shirt met leeuwenkop
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 15:38 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
hdhessel schreef:
ik heb chris two niet gezien geloof ik maar dat kan ook aan mij liggen

Zwart shirt met leeuwenkop


Jij had inderdaad een leeuwenkop zeg pfff :P om bang van te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
hdhessel schreef:
ik heb chris two niet gezien geloof ik maar dat kan ook aan mij liggen

Zwart shirt met leeuwenkop


ik ben de helft al vergeten weet alleen dat ik lellebel nando steffnov kaboem olijfboompje en nog 1 jonge met een rood shirt weet zijn naam niet meer zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dat was ik. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
En wie was er met Steffnov? (hdhessel??)


Dat zal Mikeeeeeeeeeeeeeeeeeee zijn geweest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:05 
 

hdhessel schreef:
Chris Two schreef:
hdhessel schreef:
ik heb chris two niet gezien geloof ik maar dat kan ook aan mij liggen

Zwart shirt met leeuwenkop


ik ben de helft al vergeten weet alleen dat ik lellebel nando steffnov kaboem olijfboompje en nog 1 jonge met een rood shirt weet zijn naam niet meer zo


We hebben 4 min ofzo elkaar gezien, wat laat ik een geweldige indruk achter zeg :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

eerste wat ik zij was geloof ik industriaaaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
eerste wat ik zij was geloof ik industriaaaal


:huh:

Nando had het zelfs op zijn shirt staan, hij was er alleen vrij weinig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:23 
 

Mellow schreef:
Chris Two schreef:
hdhessel schreef:
ik heb chris two niet gezien geloof ik maar dat kan ook aan mij liggen

Zwart shirt met leeuwenkop


Jij had inderdaad een leeuwenkop zeg pfff :P om bang van te worden



:evil: jou krijg ik nog wel... volgende keer zie je weer 2 lipjes verschijnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Kaboem dacht dat een of andere Ier Ruben was... kun je nagaan..
Paar mensen gezien die ik niet bij naam ken... volgens mij Luuk (die met el mare was?)(toch)
En wie was er met Steffnov? (hdhessel??)

Je hebt mij toch al op Loudness gezien?? Ik liep met Steffnov ;)

hdhessel schreef:
ik ben de helft al vergeten weet alleen dat ik lellebel nando steffnov kaboem olijfboompje en nog 1 jonge met een rood shirt weet zijn naam niet meer zo

Me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:01 
 
Hardtraxxer

Fotobomb was succesvol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:08 
 

raar om die fotos terug te zien zeg, ik lijk overal zo groot xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
raar om die fotos terug te zien zeg, ik lijk overal zo groot xd

Ik moet ook niet een beetje bukken :lol:

Sowieso sta ik kut op de meeste fotos, niet normaal meer xd overal wel afgeleid of iets dergelijks
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:38 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:41 
 

ik zie mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:49 
 

Haha, Dan heb ik jou wel gezien Hessel..
die is zeker net gemaakt nadat hij klaar was met spelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Afbeelding


Die linker is helemaal kats fokop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Haha, Dan heb ik jou wel gezien Hessel..
die is zeker net gemaakt nadat hij klaar was met spelen!

ja ik liep richting de bungy en net voor de outcast kwam ik hem tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
hdhessel schreef:
eerste wat ik zij was geloof ik industriaaaal


:huh:

Nando had het zelfs op zijn shirt staan, hij was er alleen vrij weinig xd

Hehe, het is dat de acts die mij aanspreken helaas tegelijk stonden met B-Front en Thera.. :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten