Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 08:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meeting Dominator, E3 Strand, Eersel
Wie komen er allemaal?

Waar:
Outcast Links voor
Meagashira
I:Gor

Hoe laat:
15:00
19.00

Time Table:

Cast Of Catastrophe
11.00-12.30 - Hellsystem
12.30-14.00 - Re-Style
14.00-15.30 - State Of Emergency
15.30-17.00 - The Stunned Guys & Amnesys
17.00-17.30 - Endymion live
17.30-18.30 - Day-Mar & Partyraiser
18.30-19.00 - Noize Suppressor live
19.00-20.30 - Korsakoff
20.30-21.15 - Tha Playah & Neophyte live
21.15-22.15 - Dyprax
22.15-23.00 - Angerfist & Outblast live

International Cast
11.00-12.30 - Obsession (GB)
12.30-13.30 - Javi Boss & Juanma (Es)
13.30-14.30 - Exotane (Fr)
14.30-15.30 - Angeldust (De)
15.30-16.30 - Kutski (UK)
16:30-18:00 - Kristof (Be)
18.00-19.15 - Miosa (DK)
19.15-20.00 - Unexist feat. Satronica live (It/Us)
20.00-21.30 - Mad Dog & Anime (It)
21.30-22.45 - Dj D & Rayden (It/Es)

Outcast
11.00-12.00 - Dither
12.00-13.30 - Miss K8
13.30-14.30 - Lowroller
14.30-16.00 - Meagashira
16.00-16.30 - Negative Audio live
16.30-17.30 - Tymon
17.30-19.00 - The Dj Producer
19.00-20.00 - I:Gor live
20.00-21.00 - Switch Technique
21.00-21.30 - The Sickest Squad live
21.30-22.30 - Tieum

Raw Cast
11.00-13.30 - Alphaverb
13.30-14.30 - Chain Reaction
14.30-15.00 - Frequencerz live
15.00-16.30 - Psyko Punkz
16.30-17.30 - Ran-D
17.30-19.00 - Crypsis
19.00-20.30 - B-Front
20.30-21.30 - Thera
21.30-22.30 - Radical Redemption

HK Violence
11.00-13:00 - The Vizitor VS Rictus Sempra
13.00-13.45 - Beatkiller
13.45-14.45 - Thrasher VS Limewax
14.45-15.30 - Noisekick
15.30-16.30 - Nekrolog1k live
16.30-17.30 - Bryan Fury VS Homeboy
17.30-18.30 - Maissouille
18.30-19.30 - HKV VS Bonehead
19.30-20.15 - Tripped
20.15-21.00 - The Destroyer live
21.00-23.00 - Drokz & Akira

16MM
11.00-12.00 - Stanton
12.00-13.00 - Franky Jones
13.00-14.00 - J.D.A.
14.00-15.30 - Lenny Dee
15.30-16.15 - Marc Acardipane live
16.15-17.30 - Buzz Fuzz
17.30-18.00 - Bodylotion live
18.00-19.00 - Predator
19:00-20:00 - Bass-D
20.00-21.00 - Darkraver
21.00-22.30 - Vince
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 10:23 
 

ben de hele dag toch of in de HKV of in de outcast, zie maar :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afhankelijk van de TT uiteraard, maar bij Meagashira is er een zeer aanzienlijke kans dat ik er ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 12:40 
 

Dit... Pieter wou deze ook zien idd...

+ Mss nog een Raw meeting bij Thera?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 12:41 
 

Chris Two schreef:
Dit... Pieter wou deze ook zien idd...



oh daar moeten we echt om heen werken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Dit... Pieter wou deze ook zien idd...



oh daar moeten we echt om heen werken :')

Idd. No offence. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:51 
 

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Dit... Pieter wou deze ook zien idd...



oh daar moeten we echt om heen werken :')


Niet om heen werken, maar zou leuk zijn als hij er ook bij kon zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben denk ik wel aanwezig, alleen moet ff kijken of diegene met wie ik ben ook zin heeft of dat we eraan denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dagje mijn eigen weg gaan outcast, hkv en rawcast en niet gaan haten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dominateurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
:cool:

Kaleidoscoopische oogs.
Ik kijk omhoog, m'n pupillen worden groot.

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tututu, lekker hakken en zagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

de gabbersaurus!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 01:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ligt natuurlijk helemaal aan de tijdtafel! Ik weet alleen die van de area waar ik zelf draai, dus geen idee wat uitkomt qua meeting, maar mocht ik zelf niet aan t draaien zijn, dan is de kans wel vrij groot dat ik aanwezig ben ja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 01:10 
 

DjThera schreef:
Ligt natuurlijk helemaal aan de tijdtafel! Ik weet alleen die van de area waar ik zelf draai, dus geen idee wat uitkomt qua meeting, maar mocht ik zelf niet aan t draaien zijn, dan is de kans wel vrij groot dat ik aanwezig ben ja ;)


Gaaf pieter !

hoop dat je een beetje gunstig staat kom ik wel een kijkje nemen :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook Ruubje is waarschijnlijk aanwezig op deze meeting :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ook Ruubje is waarschijnlijk aanwezig op deze meeting :D !

Nee, gewoon doen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt ook aan de mensen waarmee ik ben eh! :P waarschijnlijk trek ik ze wel mee deze kant uit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ligt ook aan de mensen waarmee ik ben eh! :P waarschijnlijk trek ik ze wel mee deze kant uit! :D

Misschien loop ik wel ff met jou hier langs hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:43 
 

D4 Sw00sh [100%NL H.T.W.] is aanwazig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeting 15:00 @ Meagashira lijkt me over het algemeen de meest interessante optie? Of zijn er mensen die te graag SoE willen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike, als je dit leest, misschien ff TT in je openingspost zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Mike, als je dit leest, misschien ff TT in je openingspost zetten?

Gedaan :thumbup:

Steffnov schreef:
Meeting 15:00 @ Meagashira lijkt me over het algemeen de meest interessante optie? Of zijn er mensen die te graag SoE willen?

Neergezet iedereen mee eens of verder kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het prima, sta toch wel zo goed als altijd vooraan overal, zal ook bij meagashira wel zijn denk ik :)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten