Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:08 
 

helaas geen thera dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

op 15:10 ben ik erbij wil frequencerz live graag zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:15 
 

een half uur thera dan, euhm doe anders ook onder I:gor een meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

20:30 bij Mad Dog en AniMe! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:19 
 

hardcoresjors schreef:
20:30 bij Mad Dog en AniMe! :lol:



Switch technique ga ik dus niet missen :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
hardcoresjors schreef:
20:30 bij Mad Dog en AniMe! :lol:



Switch technique ga ik dus niet missen :p.

Was meer omdat die Thera dan draait! :P

Edit: 19:00 mainstage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
D4 Sw00sh [100%NL H.T.W.] is aanwazig!

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
een half uur thera dan, euhm doe anders ook onder I:gor een meeting?

Kunnen idd meerdere meetings doen met 1 grote meeting als het ware :D. Zeg het maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 19:49 
 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
D4 Sw00sh [100%NL H.T.W.] is aanwazig!

:worship:

en ChuKkM31sTeR [100%NL H.T.W.] ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
D4 Sw00sh [100%NL H.T.W.] is aanwazig!

:worship:

en ChuKkM31sTeR [100%NL H.T.W.] ook?

Sowieso!

https://partyflock.nl/user/958454:ChuKk ... H_T_W.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik heb durr zin in, ik ben ook wel aanwezig bij meagashira :D:D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet wachten meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik heb ook te veel zin. lekker dansen met mn vriendjes en vriendinnetjes :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:06 
 

Chukkels schreef:
https://partyflock.nl/user/958454:ChuKkM31sTeR_100_NL_H_T_W.html

prachtige vent _O_
welkom maatje! https://partyflock.nl/user/1050602:D4_S ... H_T_W.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/meeting/11722.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
https://partyflock.nl/meeting/11722.html

Wappie meeting om 3 uur?
pffff, denk het niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, om 3 uur ben ik nog niet naar de wapwereld hoor :lol: :lol: :lol: Is me ernstig vroeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er moet een wappie meeting om 10 uur bij tieum!, dan ben ik aanwazig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

3 uur mooie tijd om te beginnen dacht ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, verplaats hem wel naar 10 uur bij Tieum :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: Ja, daar ben ik bij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:03 
 

hardcoresjors schreef:
Er moet een wappie meeting om 10 uur bij tieum!, dan ben ik aanwazig :lol:

Gaan we dan keta snuiven? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
hardcoresjors schreef:
Er moet een wappie meeting om 10 uur bij tieum!, dan ben ik aanwazig :lol:

Gaan we dan keta snuiven? :D

Ik heb geen keta op Dominator :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee poeder suiker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:19 
 

Heel fijn die groeps-whatsapp chat... :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten