MacMichael schreef:
Zag een gozer met een oranje shirt met Theracords er op, een gozer met een zwart Diesel (volgens mij) hempje met een Theracords stikker er op en zag nog twee gasten rondlopen met zwarte Theracords shirtjes aan. Ik dacht dat er vast wel eentje van HT zou zijn, maar niet dus :p.
die met oranje heb ik ook zien lopen

ik dacht nog van, dat geel en wit ziet er nog best mooi uit op zon shirtje

Onthafloorx schreef:
Ik vond het gezellig met jullie! Hopelijk jullie ook met mij haha

haha ja was gezellig hoor

deze leuke fotos van jou gezien?
feesten/hardtraxx-meeting-beat-the-bridge-2012-queensday-30-04-2012-t25765-50.html#p945362de 1e keer dat je op iemands nek zat was ik te laat, maar 2e keer wel op tijd, hahahah
Onthafloorx schreef:
Ik vond het gezellig met jullie! Hopelijk jullie ook met mij haha

Haha, weet je nog toen we aan het praten waren en dat letterlijk alles op de geboortedatum het zelfde was, geniaal hahah.