Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:03 
 

MacMichael schreef:
KSwoosh schreef:
MacMichael schreef:
Godverju, kan ik de foto's niet zien. Weet ik ook niet of ik iemand zag langshuppelen.
Hadden jullie een Theracords shirtje :P?

heb dr wel een paar gezien met een theracords shirtje :P
maar je moet ff vrienden worden op PF dan:
https://partyflock.nl/user/1050602:KSwoosh.html

Oh heb trouwens geen PF haha. Zie de meerwarde er niet echt van in, alleen handig om feesten te volgen :p.

en fotos op te zetten waarvan je niet wilt dat iedereen ze ziet :p
dat zijn ook de enigste 2 dingen waar ik et voor gebruik

maar vooruit, de meeting foto is nu voor iedereen zichtbaar:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:05 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Ik vond het gezellig met jullie! Hopelijk jullie ook met mij haha :)


KSwoosh schreef:
haha ja was gezellig hoor ;)
deze leuke fotos van jou gezien?
feesten/hardtraxx-meeting-beat-the-bridge-2012-queensday-30-04-2012-t25765-50.html#p945362

de 1e keer dat je op iemands nek zat was ik te laat, maar 2e keer wel op tijd, hahahah


Niet ff mij erbij opzetten, ik moest het ''zware'' werk doen ^^

Maar ik heb me goed vermaakt met alle hardtraxx mensen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:07 
 

Kaasboer schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik vond het gezellig met jullie! Hopelijk jullie ook met mij haha :)


KSwoosh schreef:
haha ja was gezellig hoor ;)
deze leuke fotos van jou gezien?
feesten/hardtraxx-meeting-beat-the-bridge-2012-queensday-30-04-2012-t25765-50.html#p945362

de 1e keer dat je op iemands nek zat was ik te laat, maar 2e keer wel op tijd, hahahah


Niet ff mij erbij opzetten, ik moest het ''zware'' werk doen ^^

Maar ik heb me goed vermaakt met alle hardtraxx mensen :thumbup:

Haha sorry man :P
heb jiji wel PF btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cheesefarmerrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:10 
 
Hardtraxxer

Juist Jrn, heb je net al toegevoegd als het goed is KSwoosh
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:13 
 

Kaasboer schreef:
Juist Jrn, heb je net al toegevoegd als het goed is KSwoosh

Cheesefarmer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:14 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
MacMichael schreef:
KSwoosh schreef:
heb dr wel een paar gezien met een theracords shirtje :P
maar je moet ff vrienden worden op PF dan:
https://partyflock.nl/user/1050602:KSwoosh.html

Oh heb trouwens geen PF haha. Zie de meerwarde er niet echt van in, alleen handig om feesten te volgen :p.

en fotos op te zetten waarvan je niet wilt dat iedereen ze ziet :p
dat zijn ook de enigste 2 dingen waar ik et voor gebruik

maar vooruit, de meeting foto is nu voor iedereen zichtbaar:
Afbeelding

Wie zijn dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Squid schreef:
@Kswoosh Jij hebt geloof ik ook nog een foto van mij gemaakt uit het niets :P

ooh klopt ja, dat is....
deze:
Afbeelding
ik zag jou staan en dacht, die moet op de foto, hahaha xd


Heel vervelend dat ik nou geen PF heb... PM hem eventjes aub :$ , wil hem wel graag zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:20 
 

@Squid: nu kan je em wel zien?

@MacMichael: jRn, ???, Michaelotje, KSwoosh, Onthafloorx
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:25 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
MacMichael schreef:
Zag een gozer met een oranje shirt met Theracords er op, een gozer met een zwart Diesel (volgens mij) hempje met een Theracords stikker er op en zag nog twee gasten rondlopen met zwarte Theracords shirtjes aan. Ik dacht dat er vast wel eentje van HT zou zijn, maar niet dus :p.

die met oranje heb ik ook zien lopen :P
ik dacht nog van, dat geel en wit ziet er nog best mooi uit op zon shirtje xd

Onthafloorx schreef:
Ik vond het gezellig met jullie! Hopelijk jullie ook met mij haha :)


haha ja was gezellig hoor ;)
deze leuke fotos van jou gezien?
feesten/hardtraxx-meeting-beat-the-bridge-2012-queensday-30-04-2012-t25765-50.html#p945362

de 1e keer dat je op iemands nek zat was ik te laat, maar 2e keer wel op tijd, hahahah


Haha ja ze zijn leuk! :D



jRn schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik vond het gezellig met jullie! Hopelijk jullie ook met mij haha :)

Haha, weet je nog toen we aan het praten waren en dat letterlijk alles op de geboortedatum het zelfde was, geniaal hahah.


Vond ik nou ook erg toevallig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
@Squid: nu kan je em wel zien?

@MacMichael: jRn, ???, Michaelotje, KSwoosh, Onthafloorx

Die vraagtekens van je is Wouter, 's werelds beste bob. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:32 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
KSwoosh schreef:
@Squid: nu kan je em wel zien?

@MacMichael: jRn, ???, Michaelotje, KSwoosh, Onthafloorx

Die vraagtekens van je is Wouter, 's werelds beste bob. :P


Meneer singh ik heb een look a like van jou gezien wahaha die gast was niet normaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:33 
 
Hardtraxx Elite

Kaasboer schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik vond het gezellig met jullie! Hopelijk jullie ook met mij haha :)


KSwoosh schreef:
haha ja was gezellig hoor ;)
deze leuke fotos van jou gezien?
feesten/hardtraxx-meeting-beat-the-bridge-2012-queensday-30-04-2012-t25765-50.html#p945362

de 1e keer dat je op iemands nek zat was ik te laat, maar 2e keer wel op tijd, hahahah


Niet ff mij erbij opzetten, ik moest het ''zware'' werk doen ^^

Maar ik heb me goed vermaakt met alle hardtraxx mensen :thumbup:


En jij maar zeggen dat je 24 was
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:36 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
En jij maar zeggen dat je 24 was


24?? dan heb je me niet goed verstaan denk ik, ben gewoon 20 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:50 
 
Hardtraxx Elite

Kaasboer schreef:
Onthafloorx schreef:
En jij maar zeggen dat je 24 was


24?? dan heb je me niet goed verstaan denk ik, ben gewoon 20 ^^


Haha, wat een heerlijke foto's ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Kom je Pommer tegen als je net binnen komt, dan is je dag meteen alweer goed

Was kort maar krachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:02 
 
Hardtraxxer

Een paar gezien van hier, meeting kom ik toch nooit aan toe want ik wijk eigenlijk nooit van m'n plekje af :lol: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:14 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
@Squid: nu kan je em wel zien?

@MacMichael: jRn, ???, Michaelotje, KSwoosh, Onthafloorx

Ah okee. Nou dan weet ik dat voor de volgende keer :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:25 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Kaasboer schreef:
Onthafloorx schreef:
En jij maar zeggen dat je 24 was


24?? dan heb je me niet goed verstaan denk ik, ben gewoon 20 ^^


Haha, wat een heerlijke foto's ook :lol:


Nou ik heb van ons nog geen foto's gezien hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb ze naar Anne-Floor gestuurd, kan ze ook nog wel naar jou sturen als je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:28 
 

MacMichael schreef:
KSwoosh schreef:
@Squid: nu kan je em wel zien?

@MacMichael: jRn, ???, Michaelotje, KSwoosh, Onthafloorx

Ah okee. Nou dan weet ik dat voor de volgende keer :p.

heb jij nog een foto van jezelf dan? mss heb ik je wel gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:45 
 
Hardtraxx Elite

https://www.facebook.com/media/set/?set ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:52 
 

Onthafloorx schreef:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2366654888532.2110209.1315221604&type=3#!/photo.php?fbid=3102187916398&set=a.2366654888532.2110209.1315221604&type=3&theater

zwoele foto ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:17 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2366654888532.2110209.1315221604&type=3#!/photo.php?fbid=3102187916398&set=a.2366654888532.2110209.1315221604&type=3&theater


Denk dat we dan eerst vriendjes moeten worden wil ik die foto kunnen zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:18 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
MacMichael schreef:
KSwoosh schreef:
@Squid: nu kan je em wel zien?

@MacMichael: jRn, ???, Michaelotje, KSwoosh, Onthafloorx

Ah okee. Nou dan weet ik dat voor de volgende keer :p.

heb jij nog een foto van jezelf dan? mss heb ik je wel gezien :P

IS er hier niet ergens een fototopic? Zet ik 'm daar wel neer :p.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten