Ik zie vanzelf wel het een en ander lopen
gewoon bij die linkse paal van de stage hier?wrote:Voor de lichttafel is denk ik het handigst, podium is nl erg breed.

gewoon bij die linkse paal van de stage hier?wrote:Voor de lichttafel is denk ik het handigst, podium is nl erg breed.

Niet toegankelijkwrote:nou, bij deze dan wat pics van de HT'ers die ik ben tegen gekomen:
Hoofcoach, KSwoosh, jRn
Adaro, jRn
jRn, ???, Michaelotje, KSwoosh, Onthafloorx
inloggen op PF en ctrl f5 doenwrote:Niet toegankelijk
Oh via partyflock zie ik ze wel
Zit op de iPad , geen ctrlf5wrote:inloggen op PF en ctrl f5 doenwrote:Niet toegankelijk
Oh via partyflock zie ik ze wel
ooh klopt ja, dat is....wrote:@Kswoosh Jij hebt geloof ik ook nog een foto van mij gemaakt uit het niets

ja je kan uiteraard ook mn fotos gewoon via mn pf album bekijken:wrote:Zit op de iPad , geen ctrlf5wrote:inloggen op PF en ctrl f5 doenwrote:Niet toegankelijk
Oh via partyflock zie ik ze welmaar heb ze al gezien
gefaald/?!?!?wrote:Was weer lekker gefaald, maar heb wel gezellige mensjes ontmoet
De meeting dan hé, het was uiteraard wel gezellig met de mensen die het wel konden vinden!wrote:gefaald/?!?!?wrote:Was weer lekker gefaald, maar heb wel gezellige mensjes ontmoet
heb dr wel een paar gezien met een theracords shirtjewrote:Godverju, kan ik de foto's niet zien. Weet ik ook niet of ik iemand zag langshuppelen.
Hadden jullie een Theracords shirtje?
Volgens mij bedoel je die gozer waarmee Onthafloorx was, zat niet op hardtraxxwrote:Trouwens, nu ik het zo bedenk iemand had een shirtje aan van: 'Do the happyface' in het oranje en die stond bij ons in de buurt.
die met oranje heb ik ook zien lopenwrote:Zag een gozer met een oranje shirt met Theracords er op, een gozer met een zwart Diesel (volgens mij) hempje met een Theracords stikker er op en zag nog twee gasten rondlopen met zwarte Theracords shirtjes aan. Ik dacht dat er vast wel eentje van HT zou zijn, maar niet dus :p.
haha ja was gezellig hoorwrote:Ik vond het gezellig met jullie! Hopelijk jullie ook met mij haha
Haha, weet je nog toen we aan het praten waren en dat letterlijk alles op de geboortedatum het zelfde was, geniaal hahah.wrote:Ik vond het gezellig met jullie! Hopelijk jullie ook met mij haha
Oh heb trouwens geen PF haha. Zie de meerwarde er niet echt van in, alleen handig om feesten te volgen :p.wrote:heb dr wel een paar gezien met een theracords shirtjewrote:Godverju, kan ik de foto's niet zien. Weet ik ook niet of ik iemand zag langshuppelen.
Hadden jullie een Theracords shirtje?
maar je moet ff vrienden worden op PF dan:
https://partyflock.nl/user/1050602:KSwoosh.html