Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 09:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie vanzelf wel het een en ander lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 09:40 
 

Almighty schreef:
Voor de lichttafel is denk ik het handigst, podium is nl erg breed.

gewoon bij die linkse paal van de stage hier?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 10:27 
 

wederom een lekker gefaalde meeting xd maar wie er wel waren komen opdagen, die waren gezellig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:39 
 

nou, bij deze dan wat pics van de HT'ers die ik ben tegen gekomen:
Afbeelding
Hoofcoach, KSwoosh, jRn

Afbeelding
Adaro, jRn

Afbeelding
jRn, ???, Michaelotje, KSwoosh, Onthafloorx
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Kswoosh Jij hebt geloof ik ook nog een foto van mij gemaakt uit het niets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was een half uur te laat en toen stond alleen Kasper er nog :P

Maarja ik heb genoeg HT'ers gezien over het hele feest. Was gezellig :) Ik werd na afloop ook nog herkend door iemand van hardtraxx/partyflock maar ik ben z'n naam ff vergeten haha. Voor de rest geen nieuwe mensen ontmoet volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:01 
 
Hardtraxx Elite

Haha ik vond het gezellig hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:19 
 

Kom je Pommer tegen als je net binnen komt, dan is je dag meteen alweer goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
nou, bij deze dan wat pics van de HT'ers die ik ben tegen gekomen:
Afbeelding
Hoofcoach, KSwoosh, jRn

Afbeelding
Adaro, jRn

Afbeelding
jRn, ???, Michaelotje, KSwoosh, Onthafloorx


Niet toegankelijk :(

Oh via partyflock zie ik ze wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:46 
 

Hoofdcoach schreef:
Niet toegankelijk :(

Oh via partyflock zie ik ze wel :P

inloggen op PF en ctrl f5 doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Niet toegankelijk :(

Oh via partyflock zie ik ze wel :P

inloggen op PF en ctrl f5 doen :P


Zit op de iPad , geen ctrlf5 xd maar heb ze al gezien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:48 
 

Squid schreef:
@Kswoosh Jij hebt geloof ik ook nog een foto van mij gemaakt uit het niets :P

ooh klopt ja, dat is....
deze:
Afbeelding
ik zag jou staan en dacht, die moet op de foto, hahaha xd

en nog 2 van Onthafloorx:
Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:49 
 

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Niet toegankelijk :(

Oh via partyflock zie ik ze wel :P

inloggen op PF en ctrl f5 doen :P


Zit op de iPad , geen ctrlf5 xd maar heb ze al gezien :thumbsup:

ja je kan uiteraard ook mn fotos gewoon via mn pf album bekijken:
https://partyflock.nl/album/1050602/7546939.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was weer lekker gefaald, maar heb wel gezellige mensjes ontmoet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:04 
 

jRn schreef:
Was weer lekker gefaald, maar heb wel gezellige mensjes ontmoet :)

gefaald/?!?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:16 
 
Hardtraxx Addict

Godverju, kan ik de foto's niet zien. Weet ik ook niet of ik iemand zag langshuppelen.
Hadden jullie een Theracords shirtje :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Was weer lekker gefaald, maar heb wel gezellige mensjes ontmoet :)

gefaald/?!?!?

De meeting dan hé, het was uiteraard wel gezellig met de mensen die het wel konden vinden!

En Mac, niet dat ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:29 
 

MacMichael schreef:
Godverju, kan ik de foto's niet zien. Weet ik ook niet of ik iemand zag langshuppelen.
Hadden jullie een Theracords shirtje :P?

heb dr wel een paar gezien met een theracords shirtje :P
maar je moet ff vrienden worden op PF dan:
https://partyflock.nl/user/1050602:KSwoosh.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trouwens, nu ik het zo bedenk iemand had een shirtje aan van: 'Do the happyface' in het oranje en die stond bij ons in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:48 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
Trouwens, nu ik het zo bedenk iemand had een shirtje aan van: 'Do the happyface' in het oranje en die stond bij ons in de buurt.


Volgens mij bedoel je die gozer waarmee Onthafloorx was, zat niet op hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:52 
 
Hardtraxx Addict

Zag een gozer met een oranje shirt met Theracords er op, een gozer met een zwart Diesel (volgens mij) hempje met een Theracords stikker er op en zag nog twee gasten rondlopen met zwarte Theracords shirtjes aan. Ik dacht dat er vast wel eentje van HT zou zijn, maar niet dus :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:56 
 
Hardtraxx Elite

Ik vond het gezellig met jullie! Hopelijk jullie ook met mij haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:56 
 

MacMichael schreef:
Zag een gozer met een oranje shirt met Theracords er op, een gozer met een zwart Diesel (volgens mij) hempje met een Theracords stikker er op en zag nog twee gasten rondlopen met zwarte Theracords shirtjes aan. Ik dacht dat er vast wel eentje van HT zou zijn, maar niet dus :p.

die met oranje heb ik ook zien lopen :P
ik dacht nog van, dat geel en wit ziet er nog best mooi uit op zon shirtje xd

Onthafloorx schreef:
Ik vond het gezellig met jullie! Hopelijk jullie ook met mij haha :)


haha ja was gezellig hoor ;)
deze leuke fotos van jou gezien?
feesten/hardtraxx-meeting-beat-the-bridge-2012-queensday-30-04-2012-t25765-50.html#p945362

de 1e keer dat je op iemands nek zat was ik te laat, maar 2e keer wel op tijd, hahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik vond het gezellig met jullie! Hopelijk jullie ook met mij haha :)

Haha, weet je nog toen we aan het praten waren en dat letterlijk alles op de geboortedatum het zelfde was, geniaal hahah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:02 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
MacMichael schreef:
Godverju, kan ik de foto's niet zien. Weet ik ook niet of ik iemand zag langshuppelen.
Hadden jullie een Theracords shirtje :P?

heb dr wel een paar gezien met een theracords shirtje :P
maar je moet ff vrienden worden op PF dan:
https://partyflock.nl/user/1050602:KSwoosh.html

Oh heb trouwens geen PF haha. Zie de meerwarde er niet echt van in, alleen handig om feesten te volgen :p.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten