Kan ze niet zienwrote:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2366654888532.2110209.1315221604&type=3#!/photo.php?fbid=3102187916398&set=a.2366654888532.2110209.1315221604&type=3&theater
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Die link stuurt ze als hint, snap dat nou jongens.
Links voor, bij de gezellige mensjes.wrote:Alex waar was jij de hele dag
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
wrote:Die link stuurt ze als hint, snap dat nou jongens.
Maakt niet uit Keesje, was wel weer gezellig hé gister!wrote:wrote:Die link stuurt ze als hint, snap dat nou jongens.sorry man
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Idd.. Ik ben ook nog ff rechtsachter geweest maar jou niet gezien Pommerwrote:Links voor, bij de gezellige mensjes.wrote:Alex waar was jij de hele dag
Linksvooraan was wel
Was vetjes jou ook een keer gezien te hebben 
Ik ben ook niet heel veel rechtsachter geweest hoor, af en toe kwam ik ff buurten bij Olijfboom & consorten maar ik heb voornamelijk een beetje in met midden 10 meter van de stage af gestaan, bij m'n eigen groep zeg maar. Ik vond het geluid achterin ook echt veel te zacht helaas
Was desondanks wel gezellig die keren dat ik er even was 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja was lachenwrote:Was vetjes jou ook een keer gezien te hebben
Zeker, was goed te doen links vooraan! Hopelijk ooit weer eens een reunie!wrote:Ja was lachenwrote:Was vetjes jou ook een keer gezien te hebbenecht een chille groep hadden we
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
zeker, gezellige bende was het!wrote:Maakt niet uit Keesje, was wel weer gezellig hé gister!wrote:wrote:Die link stuurt ze als hint, snap dat nou jongens.sorry man
(check ff je PF inbox
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
pfoei, drama foto'swrote:Gedaan.
Het was goed raak met jou ja!wrote:pfoei, drama foto'swrote:Gedaan.
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
haha jij ook, jij wou gelijk knuffelenwrote:Het was goed raak met jou ja!wrote:pfoei, drama foto'swrote:Gedaan.
Ik ben een warmhartig en vrijgevig persoon, dat is het. 
-
G
en of! ik ben nog steeds aan het nagenietenwrote: Ja was lachenecht een chille groep hadden we
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik zit met buikgriep ja manman vies eten daar!wrote:en of! ik ben nog steeds aan het nagenietenwrote: Ja was lachenecht een chille groep hadden we
Neee joh, die meloen was goed te doen hoor
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
wrote:Neee joh, die meloen was goed te doen hoor
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Haha, neenee! Die hamburger was nog viezer..wrote:wrote:Neee joh, die meloen was goed te doen hoor
Haha ik heb op het station maar wat gegeten en voorderest geteerd op die paar stukken fruit, hoefte ik gelukkig ook niet in de rij te gaan staan. 
-
A
De friet was er anders goed te kanen hoor