Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2366654888532.2110209.1315221604&type=3#!/photo.php?fbid=3102187916398&set=a.2366654888532.2110209.1315221604&type=3&theater


Kan ze niet zien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die link stuurt ze als hint, snap dat nou jongens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alex waar was jij de hele dag :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Alex waar was jij de hele dag :mad:

Links voor, bij de gezellige mensjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:36 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
Die link stuurt ze als hint, snap dat nou jongens.

:cry: sorry man
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaasboer schreef:
jRn schreef:
Die link stuurt ze als hint, snap dat nou jongens.

:cry: sorry man

Maakt niet uit Keesje, was wel weer gezellig hé gister! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Pommer schreef:
Alex waar was jij de hele dag :mad:

Links voor, bij de gezellige mensjes.


Idd.. Ik ben ook nog ff rechtsachter geweest maar jou niet gezien Pommer :cry:
Linksvooraan was wel :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was vetjes jou ook een keer gezien te hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben ook niet heel veel rechtsachter geweest hoor, af en toe kwam ik ff buurten bij Olijfboom & consorten maar ik heb voornamelijk een beetje in met midden 10 meter van de stage af gestaan, bij m'n eigen groep zeg maar. Ik vond het geluid achterin ook echt veel te zacht helaas :( Was desondanks wel gezellig die keren dat ik er even was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Was vetjes jou ook een keer gezien te hebben :D


Ja was lachen :thumbsup: echt een chille groep hadden we
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
jRn schreef:
Was vetjes jou ook een keer gezien te hebben :D


Ja was lachen :thumbsup: echt een chille groep hadden we

Zeker, was goed te doen links vooraan! Hopelijk ooit weer eens een reunie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:53 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
Kaasboer schreef:
jRn schreef:
Die link stuurt ze als hint, snap dat nou jongens.

:cry: sorry man

Maakt niet uit Keesje, was wel weer gezellig hé gister! (L)


zeker, gezellige bende was het!

(check ff je PF inbox -.- )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gedaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:18 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
Gedaan. :D


pfoei, drama foto's xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaasboer schreef:
jRn schreef:
Gedaan. :D


pfoei, drama foto's xd

Het was goed raak met jou ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:57 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
Kaasboer schreef:
jRn schreef:
Gedaan. :D


pfoei, drama foto's xd

Het was goed raak met jou ja!


haha jij ook, jij wou gelijk knuffelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben een warmhartig en vrijgevig persoon, dat is het. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 08:18 
 

Hoofdcoach schreef:
Ja was lachen :thumbsup: echt een chille groep hadden we

en of! ik ben nog steeds aan het nagenieten (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:44 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ja was lachen :thumbsup: echt een chille groep hadden we

en of! ik ben nog steeds aan het nagenieten (L)


Ik zit met buikgriep ja manman vies eten daar! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Neee joh, die meloen was goed te doen hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:23 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
Neee joh, die meloen was goed te doen hoor

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:32 
 
Hardtraxx Elite

Kaasboer schreef:
jRn schreef:
Neee joh, die meloen was goed te doen hoor

:lol:


Haha, neenee! Die hamburger was nog viezer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha ik heb op het station maar wat gegeten en voorderest geteerd op die paar stukken fruit, hoefte ik gelukkig ook niet in de rij te gaan staan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:48 
 

De friet was er anders goed te kanen hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 14:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb er gegoeg gezien.. Denk ik
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten