Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat? - Beat The Bridge
Waar? - John Frostbrug Arnhem
Wanneer? - Koninginnedag (30 april)

Line up TBA

https://partyflock.nl/party/237477:Beat_The_Bridge.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig, was een lekker feestje dit jaar, muzikaal niet bepaald een hoogstandje maar de sfeer was goed en alleen al omdat dit m'n eerste feestje was is reden genoeg om aanwezig te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 21:17 
 
Hardtraxxer

Was vorig jaar top feestje, heel wat HT gezien daar!

Hier kun je iig stemmen voor welke DJ je graag wilt zien:
http://www.facebook.com/beatthebridge?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 23:29 
 

Ik vond het maar magertjes, maar omdat het een thuiswedstrijd is en ik toch liever hier ben dan dat ik in de stad ben, waarschijnlijk er wel bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 00:37 
 
Hardtraxxer

Was een topfeestje vorig jaar en ben dit jaar sowieso weer van de partij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 00:59 
 

Ach vorig jaar was nog best te doen hoor! Leuke set van DBSTF (ja echt!), luna en eforce was vet, zany begin iig ook. Alusion wel krepsch, code black ook niet top trouwens. Adaro en ran-d waren ook gewoon prima! Voor dit soort feestjes moet je gewoon niet zo kritisch zijn. Tis tenslotte maar een gelegenheidsfeestje!

Wel weer bij denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 11:36 
 
Artiest

Hier ben ik voor de 3e keer weer bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Zirkum schreef:
Hier ben ik voor de 3e keer weer bij :)


En eens met Nazale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker weer aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:57 
 

Kaasboer schreef:
Was vorig jaar top feestje, heel wat HT gezien daar!

Hier kun je iig stemmen voor welke DJ je graag wilt zien:
http://www.facebook.com/beatthebridge?fref=ts

idd, echt mega vet feest! dus volgend jaar weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze serieus naar die poll op facebook gaan kijken gaat de line-up echt bruut worden xd
Maar dat zal wel niet :(
Beter doen ze gewoon Queensnight raw hardstyle en Queensday melodietjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coarsection bovenaan :lol: half Polen heeft een oproep gekregen te stemmen natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I don't know how to say it in English but in the Netherlands we call this 'competitievervalsing'. It's ok with me, I don't care who wins, but I DO understand when someone complains about it.
This 'competitievervalsing' happens a lot btw, you're not the only one :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 06:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I voted for you guys :)
But I'm afraid that you're gonna be the first act - as you said. That would be really disappointing because this isn't a raw party so you have to play melodic tracks if you be the first act...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch niks mis met Coarsection, is weer eens wat anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 14:08 
 
Hardtraxxer

Ennnn nog een polletje
http://www.facebook.com/questions/464710533591811/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 15:21 
 
Hardtraxxer

Haha als er ook maar iets op deze poll gelet wordt, wordt dit een heel leuk feestje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 11:34 
 
Hardtraxx Newbie

Ben denk ik dit jaar weer van de partij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee niet 'denk ik' Bart, jij gaat gewoon weer mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, zonder Bart geen feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 20:42 
 
Hardtraxxer

Coarsection!! helden!! love it!!! GEARBOX!! power!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 20:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Coarsection!! helden!! love it!!! GEARBOX!! power!

Dat!! heb!! je!! mooi!! gezegd!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Coarsection!! helden!! love it!!! GEARBOX!! power!


Ga er maar niet van uit dat ze er staan hoor, zoveel invloed zullen die polls nu ook niet hebben op de line-up :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 16:29 
 
Hardtraxxer

hopen kan altijd en deze gasten verdienen het ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik hoop het ook hoor, maar denk het niet, hun stijl past hier niet bij.
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten