Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over een week is het zo ver, dan viert Nederland voor de laatste keer Koninginnedag! Uiteraard doe je dit met Supersized en al je vrienden tijdens The Final Queensday in het Oderkerk park te Etten-Leur. Dit is namelijk het evenement om jouw laatste Koninginnedag geheel in stijl te vieren! Verdeeld over twee area's zijn alle Hardere stijlen ruimschoots vertegenwoordigd. In dit bericht lees je alle informatie die je als bezoeker dient te weten, inclusief de time table.

Area 1
12.00 – 13.30 Submotion
13.30 – 14.30 Arkaine
14.30 – 16.00 Brennan Heart
16:00 – 17:00 Atmozfears
17.00 – 18.30 Frontliner
18.30 – 19.30 Bass Modulators
19.30 – 20.30 Digital Punk
20.30 – 21.30 Crypsis
21.30 – 23.00 Adaro
Hosted by Villain

Area 2
12.00 – 14.00 Clayton Cash
14.00 – 15.30 Dr. Phunk
15.30 – 17.00 Mark with a K
17.00 – 18.30 Yves
18.30 – 20.00 Kristof
20.00 – 21.30 The Viper
21.30 – 23.00 Partyraiser
Hosted by Shizzler

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze stond al ergens, maar weinig reacties erop.

Ben aanwezig, leuk feestje voor een goede prijs! Aardige line-up en eindelijk een feestje waar een aantal maten van me mee gaan (Vinden feesten als Defqon, Decibel etc te duur)

Nog meer aanwezigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ohh oh prachtig feest. Had erg lage verwachtingen na de berichten dat het geluid vorig jaar kut was.. maar ik vond het hier (redelijk vooraan) echt perfect! Sfeertje kon beter maar uitermate goed vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb me hier wel redelijk vermaakt. Net als vorig jaar liepen ze te kutten met t geluid. Volgend jaar Beat the Bridge :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Heb me hier wel redelijk vermaakt. Net als vorig jaar liepen ze te kutten met t geluid. Volgend jaar Beat the Bridge :).

Niet om het een of 't ander, maar als ik dat zo lees was het geluid daar ook zwaar ondermaats xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen idee hoe Beat the Bridge was, heb er ook nog niets over gelezen of wat dan ook :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:05 
 
Hardtraxxer

Iemand een filmpje van Adaro tijdens de laatste 10 minuten van Supersized Queensday 2013? Staat ie me daar ff volle bak te hakken op het podium, dat MOET ik terug zien, held! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje! Sfeer was niet helemaal geweldig en we hebben daarom heel de dag bijna vooraan gestaan, prima vermaakt daar.

Bijna alle setjes waren goed te doen en de maten waarmee ik hier naartoe ben geweest vonden het ook erg leuk. (Geen fervente hardstyle luisteraars zoals ik)

Verder was het weer natuurlijk perfect om er een mooi feest van te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 13:35 
 
Hardtraxxer

vond het wel een ziek feestje heb ook heel de tijd vooraan gestaan en ja dat adaro op het eind ging hakken was echt baas
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten