Aangezien wij 2,5 uur moeten rijden :p en nog ff wat eten in arnhem uurtje of 10 manmanwrote:5 uur vind ik prima!wrote:Dan ben ik te druk bezig met losgaan.wrote:Nou dan om 19:00 linksvoor? iedereen blijIk zeg 16:00, 17:00 of 19:30. Dus 17:00 lijkt me het meest geschikt.
weer eens lekker losgaan met HTers
hoe laat gaan jullie allemaal eigenlijk?>
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Uurtje of 10?! Je gaat dus voor 2 uurtjes hierheen? Zonde.
-
G
nee nando je bent niet grappigwrote:Uurtje of 10?! Je gaat dus voor 2 uurtjes hierheen? Zonde.
Ik meen het serieus hoor. Snap geen fuck van die zin.wrote:nee nando je bent niet grappigwrote:Uurtje of 10?! Je gaat dus voor 2 uurtjes hierheen? Zonde.
-
G
Toch maar eens leren nadenken danwrote:Ik meen het serieus hoor. Snap geen fuck van die zin.wrote:nee nando je bent niet grappigwrote:Uurtje of 10?! Je gaat dus voor 2 uurtjes hierheen? Zonde.
Iets met logische zinsopbouw en interpunctie en zo.
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Zin klopt gewoon antwoord op de vraag hoelaat je vertrekt uurtje of tien
Ah zo. Dan is de zinsopbouw een beetje raar. En het was overigens niet mijn vraag.
-
G
Jezus nando ben je ongesteld ofzowrote:Ah zo. Dan is de zinsopbouw een beetje raar. En het was overigens niet mijn vraag.
ongesteld? ben je gereformeerd ofzo? vraag gewoon of zijn kut bloed...wrote:Jezus nando ben je ongesteld ofzowrote:Ah zo. Dan is de zinsopbouw een beetje raar. En het was overigens niet mijn vraag.loop es niet zo irritant te doen
Ik fiets rond 12 uur aan naar Oss centraal station dan de trein van half 2 vatte, en dan iets over 2 uur aankomen. 
wrote:Jezus nando ben je ongesteld ofzowrote:Ah zo. Dan is de zinsopbouw een beetje raar. En het was overigens niet mijn vraag.loop es niet zo irritant te doen
Hoezo irritant?
-
G
Interpunctie naziwrote:Hoezo irritant?
en alles opzettelijk verkeerd lezen/opvatten
hoe doe jij het terug eigenlijk? ik moet namelijk ook richting oss naderhandwrote:Ik fiets rond 12 uur aan naar Oss centraal station dan de trein van half 2 vatte, en dan iets over 2 uur aankomen.
Ik had ook begrepen dat ze om 10 uur 's avonds aankwamwrote:Interpunctie naziwrote:Hoezo irritant?dat
en alles opzettelijk verkeerd lezen/opvatten
Waarschijnlijk om half 12 terug (dat is laatste sprinter). En dan fiets ik weer terug naar huis.wrote:hoe doe jij het terug eigenlijk? ik moet namelijk ook richting oss naderhandwrote:Ik fiets rond 12 uur aan naar Oss centraal station dan de trein van half 2 vatte, en dan iets over 2 uur aankomen.[en dan daar de bus naar Uden]
En rijden er nog steeds bussen zo laat ja?
Edit: ohwja net ff opgezocht moet je even bij vertrektijden kijken op arriva.nl en volgens mij dan de lijn naar eindhoven, die komt Uden dacht ik.
Last edited by _theon_ on , edited 1 time in total.
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Blablabla, maargoed om 17:00 meeting dus linksvoor of wat is het nou..
-
G
jepwrote:Blablabla, maargoed om 17:00 meeting dus linksvoor of wat is het nou..
denk logisch na en je snapt dan natuurlijk ook wel dat ze dat niet bedoeldwrote:Ik had ook begrepen dat ze om 10 uur 's avonds aankwamhaha
ja ik weet wel welke ik moet pakken naar uden, maar ik zie dat ie zegt dat vanuit nijmegen de bus naar uden beter is... zit ik wel 3 kwartier in de bus maar dat moet dan maar.wrote:Waarschijnlijk om half 12 terug (dat is laatste sprinter). En dan fiets ik weer terug naar huis.![]()
En rijden er nog steeds bussen zo laat ja?
Edit: ohwja net ff opgezocht moet je even bij vertrektijden kijken op arriva.nl en volgens mij dan de lijn naar eindhoven, die komt Uden dacht ik.
ik heb dan keuze: of 12 uur naar huis, half 2 thuis, of 11 uur weg, 12 uur thuis, 12 uur is wel link... de laatste verbinding enzo
-
A
Links is behoorlijk groot, wordt een moeilijke 
Ik zal morgenavond even polsen wat een goede plek is
Ik zal morgenavond even polsen wat een goede plek is
T is maar wat je er voor over wilt hebben.wrote: ja ik weet wel welke ik moet pakken naar uden, maar ik zie dat ie zegt dat vanuit nijmegen de bus naar uden beter is... zit ik wel 3 kwartier in de bus maar dat moet dan maar.
ik heb dan keuze: of 12 uur naar huis, half 2 thuis, of 11 uur weg, 12 uur thuis, 12 uur is wel link... de laatste verbinding enzo
-
G
ja et liefst natuurlijk 12 uur!wrote:T is maar wat je er voor over wilt hebben.wrote: ja ik weet wel welke ik moet pakken naar uden, maar ik zie dat ie zegt dat vanuit nijmegen de bus naar uden beter is... zit ik wel 3 kwartier in de bus maar dat moet dan maar.
Ben dus niet de enige.wrote:Ik had ook begrepen dat ze om 10 uur 's avonds aankwamwrote:Interpunctie naziwrote:Hoezo irritant?dat
en alles opzettelijk verkeerd lezen/opvattenhaha
Hmm, misschien ook wel eem aanwezig bij den meeting! 
-
B
Meetings zijn voor apen
-
G
dan moet er dus ook een banaan aanwezig zijn...wrote:Meetings zijn voor apen
-
A
Voor de lichttafel is denk ik het handigst, podium is nl erg breed.