Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 15:06 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Onthafloorx schreef:
Nou dan om 19:00 linksvoor? iedereen blij

Dan ben ik te druk bezig met losgaan. :P Ik zeg 16:00, 17:00 of 19:30. Dus 17:00 lijkt me het meest geschikt. :D

5 uur vind ik prima!

weer eens lekker losgaan met HTers :)

hoe laat gaan jullie allemaal eigenlijk?>


Aangezien wij 2,5 uur moeten rijden :p en nog ff wat eten in arnhem uurtje of 10 manman
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uurtje of 10?! Je gaat dus voor 2 uurtjes hierheen? Zonde.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 15:55 
 

Nando schreef:
Uurtje of 10?! Je gaat dus voor 2 uurtjes hierheen? Zonde.

nee nando je bent niet grappig
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Uurtje of 10?! Je gaat dus voor 2 uurtjes hierheen? Zonde.

nee nando je bent niet grappig

Ik meen het serieus hoor. Snap geen fuck van die zin.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:03 
 

Nando schreef:
KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Uurtje of 10?! Je gaat dus voor 2 uurtjes hierheen? Zonde.

nee nando je bent niet grappig

Ik meen het serieus hoor. Snap geen fuck van die zin.

Toch maar eens leren nadenken dan :P
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets met logische zinsopbouw en interpunctie en zo.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:13 
 
Hardtraxx Elite

Zin klopt gewoon antwoord op de vraag hoelaat je vertrekt uurtje of tien
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah zo. Dan is de zinsopbouw een beetje raar. En het was overigens niet mijn vraag.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:57 
 

Nando schreef:
Ah zo. Dan is de zinsopbouw een beetje raar. En het was overigens niet mijn vraag.

Jezus nando ben je ongesteld ofzo xd loop es niet zo irritant te doen xd
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Ah zo. Dan is de zinsopbouw een beetje raar. En het was overigens niet mijn vraag.

Jezus nando ben je ongesteld ofzo xd loop es niet zo irritant te doen xd

ongesteld? ben je gereformeerd ofzo? vraag gewoon of zijn kut bloed...
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik fiets rond 12 uur aan naar Oss centraal station dan de trein van half 2 vatte, en dan iets over 2 uur aankomen. :)
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Ah zo. Dan is de zinsopbouw een beetje raar. En het was overigens niet mijn vraag.

Jezus nando ben je ongesteld ofzo xd loop es niet zo irritant te doen xd

:aww:

Hoezo irritant?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:04 
 

Nando schreef:
Hoezo irritant?

Interpunctie nazi :P dat
en alles opzettelijk verkeerd lezen/opvatten

_theon_ schreef:
Ik fiets rond 12 uur aan naar Oss centraal station dan de trein van half 2 vatte, en dan iets over 2 uur aankomen. :)

hoe doe jij het terug eigenlijk? ik moet namelijk ook richting oss naderhand :) [en dan daar de bus naar Uden]
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Hoezo irritant?

Interpunctie nazi :P dat
en alles opzettelijk verkeerd lezen/opvatten

Ik had ook begrepen dat ze om 10 uur 's avonds aankwam >.< haha :P
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:

_theon_ schreef:
Ik fiets rond 12 uur aan naar Oss centraal station dan de trein van half 2 vatte, en dan iets over 2 uur aankomen. :)

hoe doe jij het terug eigenlijk? ik moet namelijk ook richting oss naderhand :) [en dan daar de bus naar Uden]

Waarschijnlijk om half 12 terug (dat is laatste sprinter). En dan fiets ik weer terug naar huis. :P
En rijden er nog steeds bussen zo laat ja?
Edit: ohwja net ff opgezocht moet je even bij vertrektijden kijken op arriva.nl en volgens mij dan de lijn naar eindhoven, die komt Uden dacht ik.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:13 
 
Hardtraxx Elite

Blablabla, maargoed om 17:00 meeting dus linksvoor of wat is het nou..
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 21:11 
 

Onthafloorx schreef:
Blablabla, maargoed om 17:00 meeting dus linksvoor of wat is het nou..

jep :) zal de startpost ff aanpassen

Henk-Jan schreef:
Ik had ook begrepen dat ze om 10 uur 's avonds aankwam >.< haha :P

denk logisch na en je snapt dan natuurlijk ook wel dat ze dat niet bedoeld xd

_theon_ schreef:
Waarschijnlijk om half 12 terug (dat is laatste sprinter). En dan fiets ik weer terug naar huis. :P
En rijden er nog steeds bussen zo laat ja?
Edit: ohwja net ff opgezocht moet je even bij vertrektijden kijken op arriva.nl en volgens mij dan de lijn naar eindhoven, die komt Uden dacht ik.

ja ik weet wel welke ik moet pakken naar uden, maar ik zie dat ie zegt dat vanuit nijmegen de bus naar uden beter is... zit ik wel 3 kwartier in de bus maar dat moet dan maar.
ik heb dan keuze: of 12 uur naar huis, half 2 thuis, of 11 uur weg, 12 uur thuis, 12 uur is wel link... de laatste verbinding enzo :/
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 21:22 
 

Links is behoorlijk groot, wordt een moeilijke ;)

Ik zal morgenavond even polsen wat een goede plek is
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ja ik weet wel welke ik moet pakken naar uden, maar ik zie dat ie zegt dat vanuit nijmegen de bus naar uden beter is... zit ik wel 3 kwartier in de bus maar dat moet dan maar.
ik heb dan keuze: of 12 uur naar huis, half 2 thuis, of 11 uur weg, 12 uur thuis, 12 uur is wel link... de laatste verbinding enzo :/

T is maar wat je er voor over wilt hebben. ;)
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 00:26 
 

_theon_ schreef:
KSwoosh schreef:
ja ik weet wel welke ik moet pakken naar uden, maar ik zie dat ie zegt dat vanuit nijmegen de bus naar uden beter is... zit ik wel 3 kwartier in de bus maar dat moet dan maar.
ik heb dan keuze: of 12 uur naar huis, half 2 thuis, of 11 uur weg, 12 uur thuis, 12 uur is wel link... de laatste verbinding enzo :/

T is maar wat je er voor over wilt hebben. ;)

ja et liefst natuurlijk 12 uur!
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Hoezo irritant?

Interpunctie nazi :P dat
en alles opzettelijk verkeerd lezen/opvatten

Ik had ook begrepen dat ze om 10 uur 's avonds aankwam >.< haha :P

Ben dus niet de enige. :P Opzettelijk verkeerd opvatten. >.<
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, misschien ook wel eem aanwezig bij den meeting! :D
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 20:23 
 

Meetings zijn voor apen
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 20:36 
 

Banaanslak schreef:
Meetings zijn voor apen

dan moet er dus ook een banaan aanwezig zijn...
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 00:44 
 

Voor de lichttafel is denk ik het handigst, podium is nl erg breed.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten