ja iddwrote:Neee joh, die meloen was goed te doen hoor
nog bedankt daarvoor, annefloor
ja iddwrote:Neee joh, die meloen was goed te doen hoor
Hahaik vond het niet te etenwrote:ja iddwrote:Neee joh, die meloen was goed te doen hoorbij mij ging ie dr ook goed in!
nog bedankt daarvoor, annefloor![]()
Daarom probeerde ik het ook nietwrote: Hahaik vond het niet te eten
Trouwens iemand link van de foto die is gemaak?
wrote:Daarom probeerde ik het ook nietwrote: Hahaik vond het niet te eten
Trouwens iemand link van de foto die is gemaak?![]()
Foto's komen denk ik op de FB van BTB of hier op, http://www.facebook.com/KoninginnedagArnhem
mogen ze wel eens opschietenWe streven er naar alle foto's voor vrijdag 4 mei online te zetten!
Oja daar ben ik ook nog door op de foto gezet.. maar met wie??wrote: er waren ook fotogtraven van PF btw

wrote:Staan we 5 minuten te wachten tot die kut rookmachine is uitgewerkt, en 5 foto's verder.. Wil ik wat zeggen krijg je zo'n foto.
Mooie vertoning weer.
+ Onthafloorx niet te vergeten!wrote:die groep was wel
Idd, echt super gezelligwrote:idd jRngrafmachine daar
dat was ook echt genietne voor mn ogenNOT!
hahaha
die groep was wel
Defqon, Reunie?wrote:Idd, echt super gezelligwrote:idd jRngrafmachine daar
hahaha
die groep was wel![]()
Heb heimwee
afgesproken!wrote:Defqon, Reunie?
![]()
wrote:Defqon, Reunie?wrote:Idd, echt super gezelligwrote:idd jRngrafmachine daar
hahaha
die groep was wel![]()
Heb heimwee
![]()
je had het wel begrepen als je er bij was geweest wesleywrote:Kleffe kikkers jullie ook he.
Hoezo was jij niet bij BTB dan??wrote:Was maar een grapje vrolijke vriendjes van me..
Had herkansingen meteen na Beat The Bridge.wrote:Hoezo was jij niet bij BTB dan??wrote:Was maar een grapje vrolijke vriendjes van me..
Haha jullie zijn wel heel vergeetachtig hoor, of ik ben gek we hebben nog een groepsfoto gemaakt door zo'n vent achter het hek en jullie hebben daar een kaartje van?wrote:wrote:Daarom probeerde ik het ook nietwrote: Hahaik vond het niet te eten
Trouwens iemand link van de foto die is gemaak?![]()
Foto's komen denk ik op de FB van BTB of hier op, http://www.facebook.com/KoninginnedagArnhemmogen ze wel eens opschietenWe streven er naar alle foto's voor vrijdag 4 mei online te zetten!
er waren ook fotogtraven van PF btw