Je herinnert het je alleen maar omdat je een kaartje hebt, dat ijzersterkte geheugen van jou geloof ik nix vanwrote:Die komt op die facebook, ik heb daar twee kaartjes van. Ik heb een ijzersterk geheugen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Geloof mij nou maar, ik weet zelfs wie er bij op de foto staan 
En mijn geheugen ben ik nu weer aan t opkrikken, lekker leren voor de eindexamens!
En mijn geheugen ben ik nu weer aan t opkrikken, lekker leren voor de eindexamens!
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
En, sta ik er op? zal wel weer bar fotogeniek zijnwrote:ik weet zelfs wie er bij op de foto staan
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
haha wij staan ook nog op de foto hewrote:En, sta ik er op? zal wel weer bar fotogeniek zijnwrote:ik weet zelfs wie er bij op de foto staan
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
haha wij staan ook nog op de foto hewrote:En, sta ik er op? zal wel weer bar fotogeniek zijnwrote:ik weet zelfs wie er bij op de foto staan
Volgens mij, heb ik de bewuste meeting gemist! Wel heel wat HT-ers gesproken btw
.
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
Ja ik vrees het ergste! Net zoals die foto's van Jorn, ernstig!wrote:haha wij staan ook nog op de foto he
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Ik was ook niet erg fotogeniek haha, eentje staat er op fb hoorwrote:Ja ik vrees het ergste! Net zoals die foto's van Jorn, ernstig!wrote:haha wij staan ook nog op de foto he
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
wrote:Ik was ook niet erg fotogeniek haha, eentje staat er op fb hoorwrote:Ja ik vrees het ergste! Net zoals die foto's van Jorn, ernstig!wrote:haha wij staan ook nog op de foto he
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Uhu hahaha, wat een prachtige foto zwart wit effect doet wonderen!wrote:wrote:Ja ik vrees het ergste! Net zoals die foto's van Jorn, ernstig!wrote:haha wij staan ook nog op de foto heOp jouw fb?
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
Kan 'm niet zien, eerst vriendjes wordenwrote:Uhu hahaha, wat een prachtige foto zwart wit effect doet wonderen!
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
leuk he hahawrote:Kan 'm niet zien, eerst vriendjes wordenwrote:Uhu hahaha, wat een prachtige foto zwart wit effect doet wonderen!
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
Neewrote:leuk he hahawrote:Kan 'm niet zien, eerst vriendjes wordenwrote:Uhu hahaha, wat een prachtige foto zwart wit effect doet wonderen!
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
ahjoh dat snapt niemand
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
Oke
-
G
valt niemand opwrote:Neemijn mooie vdk mondje
Net zoals op die groepsfoto. Ik was gewoon lekker aan het babbelen!
-
G
tot zover het streven van Koninginnendag Arnhem om alle foto's er voor vandaag op te zetten...
We streven er naar alle foto's voor vrijdag 4 mei online te zetten!
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
wrote:tot zover het streven van Koninginnendag Arnhem om alle foto's er voor vandaag op te zetten...We streven er naar alle foto's voor vrijdag 4 mei online te zetten!
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
Staan er op http://www.facebook.com/KoninginnedagAr ... 5624312547 groepsfoto nog niet gevonden..
Ik had een kaartje van fotograaf 1 en 4
-
G
Yes!wrote:Staan er op http://www.facebook.com/KoninginnedagAr ... 5624312547 groepsfoto nog niet gevonden..
ik had een ticket van fotograaf 1, dus ik ga ook ff kijken!
had je die andere groepsfoto niet gezien? wel toch? van pf
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Ik ben scheel, can't find it!wrote:Yes!wrote:Staan er op http://www.facebook.com/KoninginnedagAr ... 5624312547 groepsfoto nog niet gevonden..
ik had een ticket van fotograaf 1, dus ik ga ook ff kijken!
had je die andere groepsfoto niet gezien? wel toch? van pf