Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

*­ Zatox (2 uur)
*­ The Prophet
*­ Alpha Twins
*­ Luna
*­ Thera &­ Geck-o
* Clive King
* Members of Hardclassics

https://partyflock.nl/party/256583:HardClassics
https://www.facebook.com/events/423418987768208

Ben wel weer aanwezig met deze line-up. Vooral benieuwd naar wat Zatox gaat brengen! Was vroeger een keiharde baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette lineup, maar ben dan al bij ASOT650 :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa Jordy, ik ga met je mee :) Proppie en Luna zullen wel hitjessetjes worden... en ik hoop dat Zatox zich aan het concept houdt! Dan kan het echt een knalset worden. Rik & Pieter kan twee kanten op gaan... vorige februari-editie was één set ook iets rustiger dan de KNEITERHARDE afsluitset :P

Zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jaa Jordy, ik ga met je mee :) Proppie en Luna zullen wel hitjessetjes worden... en ik hoop dat Zatox zich aan het concept houdt! Dan kan het echt een knalset worden. Rik & Pieter kan twee kanten op gaan... vorige februari-editie was één set ook iets rustiger dan de KNEITERHARDE afsluitset :P

Zin in :)

Top! :thumbup:

Op Partyflock lopen ze alweer te zeiken op deze line-up. Daar ben ik het niet mee eens!
Hoe kan dat? Wij zijn toch Haattraxx of is dat tegenwoordig veranderd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mwoah, ik hoop dat de line-up in de zomer wat boeiender zal zijn. Iets van Trance Generator, Russenmafia, Überdruck. Of wat onbekendere namen, die zetten vaak veel interessantere early setjes neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vetvetvet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mwoah, ik hoop dat de line-up in de zomer wat boeiender zal zijn. Iets van Trance Generator, Russenmafia, Überdruck. Of wat onbekendere namen, die zetten vaak veel interessantere early setjes neer.


En:

Warmduscher
Y.O.M.C.
Oliver Klitzing
Tomcraft
Igor S

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sooow :drool: Toch maar eens kijken of het met OV een beetje te doen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Clive King is interessant, rest is vrij standaard op Zatox na, maar daar verwacht ik weinig goeds van.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Gave line-up, hitjes ben ik wel van gediend ^^ . Proberen aanwezig te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso hierheen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Als Zatox zich aan het concept houdt kan dit zooo episch worden :love: . Ik ga in ieder geval proberen er bij te zijn, early hitjes kan ik wel waarderen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 17:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat kut dat ik dit moet missen :cry: 2 uur Zatox classics.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox en classics, dat gaat niet goed komen vrees ik. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 23:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel een optie, 2 uurs Zatox set kan ziek vet worden :) Alleen jammer van Clive King, die gast is echt zo dramatisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil hier altijd nog een keer heen, alleen het is zo ver weg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 09:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Zatox en classics, dat gaat niet goed komen vrees ik. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 10:34 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Of wat onbekendere namen, die zetten vaak veel interessantere early setjes neer.


DJ Contest plox :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ooit deze set in gezonden, maar waarschijnlijk (nooit een reactie gehad) was 't te oud voor ze. :P

http://lsdb.nl/set/123475/cordis-music- ... 12-12.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie set hoor Edwin! Technoloid is wel zo fijn he... :loving: Zo'n setje als dit is denk ik niet te oud hoor, vaak komen er wel dit soort plaatjes langs in de eerste paar uur... (tenminste, dat idee heb ik wel meestal :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Optie! Die nacht word ik 24, dan kan wel eens een mooie worden dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maat, ga mee :) Machtig mooi feest altijd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 17:32 
 
Hardtraxxer

Oude zatox en alpha 2 parels :love: :worship:
Sws weer aanwezig en nu gelukkig een langere editie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik verkoop mijn Hardclassics tickets omdat ik tickets gewonnen heb. :)

aanbod/2x-hardclassics-tickets-15-feb-2014-amsterdam-t41977.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 01:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig met Lellebel
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten