Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog geen eens een topic hierover?! :oh: Een avondje early hardstylen! :yay:

zaterdag 16 februari 2013
22:00 - 07:00
The Sand, Amsterdam

Citaat:
Eerste namen Line- up HardClassics in februari & de start van de earlybirdy actie!

Morgen (dat was dus vandaag, red.) vanaf 12:00 start de voorverkoop van de volgende HardClassics editie op 16 februari, de eerste 100 tickets zijn weer voor de vroege geluksvogels die een lid van free2party zijn, zij betalen slechts € 20,00 ex fee per ticket. Ben je geen Free2party lid? Dan betaal je € 22,50 ex fee voor de reguliere earlybirdy actie, waar ook 100 tickets voor beschikbaar zijn.
Free2party leden krijgen een speciale link/code waarmee ze hun tickets online kunnen bestellen.
Als je nog geen lid bent, meld je dan aan voor de nieuwsbrief op http://www.free2party.nl waarna je automatisch lid bent.



Tevens hebben wij na het beluisteren van de vele ingezonden Demoset's iemand gevonden die wij waardig vinden om deze editie te openen.
Silvio Aquila is zijn naam. Velen van jullie zullen deze man waarschijnlijk als eens in levende lijve zijn werk hebben zien doen, maar nu vinden wij het tijd om de rest van Nederland kennis te laten maken met dit Groningse talent.


Voor de mensen die met spanning hebben zitten wachten, hier de line-up van deze editie op 16 Februari in The Sand in Amsterdam.


Line-up:
22:00 - 23:00 Silvio Aquila
23:00 - 00:00 Dj Slideout
00:00 - 01:30 Deepack
01:30 - 03:00 Dj Thera b2b Geck-o
03:00 - 04:30 Pavo
04:30 - 06:00 DJ Luna, DJ Pila and Trilok aka StraightOn Recordings Dj Team
06:00 - 07:00 Raoul Coolman

https://partyflock.nl/party/228137:HardClassics.html
http://www.free2party.nl/events/hardclassics/8
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 22:42 
 
Hardtraxx Addict

Dat zijn wel goeie eerste namen.
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig hier :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Aanwezig.

Jaaa hoop dat ik ook kan :D
Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:22 
 

Even kijken ! ! Wil hier ooit eens naartoe ! ! !
Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Even kijken ! ! Wil hier ooit eens naartoe ! ! !

Lekker door de zaal stuiteren! !! !! Echt zin in !! !! ! !!!!
!


!!

!!!! ! !!
! !!




!
Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:28 
 

Power!!!
Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pila is toch Titan?

Eens even kijken, misschien wel aanwezig.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Pila is toch Titan?

Dat is Pinas xd

Pila is o.a. hier bekend van (vind ik zn vetste track althans):

Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 01:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou hier graag heen willen. Ben bang dat het te druk word, qua feestjes dan, januari is al bomvol, en hardbass 2 weken hiervoor.. hmm. Wie weet tegen die tijd.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 02:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent helemaal om, QZ, of niet? :P Ik ben er denk ik wel bij... Laatste HC was echt super!
Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

Wellicht aanwezig, vorige keer is prima bevallen :)
Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thera B2B Geck-o :drool:
optie!
Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jaaa hoop dat ik ook kan :D

Jij bent gewoon aanwezig.

Jurheinen schreef:
Wellicht aanwezig, vorige keer is prima bevallen :)

Jij ook.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jij bent helemaal om, QZ, of niet? :P Ik ben er denk ik wel bij... Laatste HC was echt super!

Jazeker, ik moest er eerst aan wennen, maar nu kan ik me goed vermaken met early!

Alleen jammer dat de data van HC nooit echt goed uitkomen. Bij die laatste kon ik niet, bij On The Beach was ik op vakantie en die keer daarvoor was het carnaval. Alhoewel dat laatste toch best wel goed uitkwam waardoor ik met mijn bazenoutfit kon komen. :P

Deze editie staat eigenlijk ook niet goed gepland, aangezien ik voor dat weekend ook al een reis had gepland. Maja, ticket voor HC is al binnen, dus die reis gaat niet door denk ik.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lijkt me wel eens leuk. moet even kijken of ik dan kan :)
Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 15:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

delange schreef:
lijkt me wel eens leuk. moet even kijken of ik dan kan :)

Mij ook ^^ Eens kijken of ik hier bij kan zijn.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Idem, moet er toch een keer van komen.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Succes gegarandeerd :thumbup:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
delange schreef:
lijkt me wel eens leuk. moet even kijken of ik dan kan :)

Mij ook ^^ Eens kijken of ik hier bij kan zijn.

Jeeeej :yay:

Firetrap schreef:
Idem, moet er toch een keer van komen.

:love:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil hier erg graag heen :) Dikke optie voor mij!
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gehele line-up staat erop. :yay:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ook een keer naar een early feestje :D
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Slideout -> Überdruck platen :D
En vet dat Silvio hier ook mag draaien :thumbup:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten