Free2Party heeft mij gevraagd om jullie in zoverre het kan te informeren over de onduidelijkheden inzake Zatox.
Zonder teveel in details te treden probeer ik dit dan even te doen.
Zatox komt i.d.d. definitief niet. Nu gebruik ik het woord definitief omdat dit een tijdje aan een draadje heeft gehangen.
Dat is ook tevens de reden dat de time-table nog niet online staat.
Over de reden kan ik heel kort en bondig zijn......Free2Party is ondanks de goed verzorgde feesten een relatief kleine organisatie, grote booking agency's weten dat en hebben over het algemeen de touwtjes in handen. Bevestiging van grote namen willen nog wel eens tot op het laatste moment uitblijven want ja......wie weet komt er wat groters voorbij...
Enfin Ik kan al wel zeggen dat er wat geschoven is nu met de time-table en dat er word afgesloten met "Members of Hardclassics"
Dit kan in principe iedereen zijn, maar als deze NA Mondello komt mogen we vast verwachten dat het los gaat

Dit gezegd hebbende nog het volgende: DANA KOMT NIET!!!
Wat een onzin :-/ Zatox komt niet (die 2 uur zou draaien!) en niet eens fatsoenlijk vervangen? Hoop dat ze nog wel met iets komen. Nogal zuur voor degene die een kaartje hebben gekocht.