Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Nemesyz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Qz en El Mare. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kans wel vrij groot acht dat ik, eenmaal binnen, ook misschien wel met Lellebel en/of Nemesyz aanwezig ben. En nog wel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Aanwezig met Qz en El Mare. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kans wel vrij groot acht dat ik, eenmaal binnen, ook misschien wel met Lellebel en/of Nemesyz aanwezig ben. En nog wel meer.


:D

Ben alleen erg benieuwd hoeveel ik van early hardstyle ken xd Wel de bekende tracks, maar er is wel meer dan de bekende tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Aanwezig met Qz en El Mare. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kans wel vrij groot acht dat ik, eenmaal binnen, ook misschien wel met Lellebel en/of Nemesyz aanwezig ben. En nog wel meer.

Allicht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yesyes, alleen maar reversed basslines! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 20:58 
 
Hardtraxxer

ook aanwezig!! kaartjes al een tijdje liggen word weer top! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zou flink kut zijn als Zatox niet komt, hij is toch wel de echte headliner... Hoop dat ze in ieder geval een goeie vervanger vinden dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.djzatox.com/

Bij z'n schedule staat geen HardClassics... Hij zal wel niet komen dan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
http://www.djzatox.com/

Bij z'n schedule staat geen HardClassics... Hij zal wel niet komen dan. :/

Pff :thumbdown: Dat zuigt wel enorm, hoop zelf erg dat Tatanka komt dan als vervanger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David en Jeroen mee naar asot! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
David en Jeroen mee naar asot! :x

Haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel raar dit. :/ Was wel een van de namen waar ik het meest naar uitkeek. Hopen op Activator als vervanger, als de ultieme eindbaas.

Maar dat zal wel ijdele hoop zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tatanka zou idd ook heel vet zijn, maar die heeft de afgelopen HC ook al ingevallen xd Gewoon weer Tuneboy laten komen, set van hem van 1,5 geleden staat nog wel eens aan heur :loving: Als invaller aub geen extra lange set van Pavo of Luna ofzo... dat truucje ken ik onderhand wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Als invaller aub geen extra lange set van Pavo of Luna ofzo... dat truucje ken ik onderhand wel.

Dan word ik echt flink pissig :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anderzijds, het is allemaal early, dus sowieso een feestje toch! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch niet aanwezig, have fun mensen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 20:46 
 

Uberhout schreef:
http://www.djzatox.com/

Bij z'n schedule staat geen HardClassics... Hij zal wel niet komen dan. :/


Heel jammer als hij niet komt, maar mij hoor je niet klagen als Thera & Geck-o weer extra lang plaatjes gaan draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 08:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Gewoon weer Tuneboy laten komen.


Vanuit Melbourne?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
The Skribbler schreef:
Gewoon weer Tuneboy laten komen.


Vanuit Melbourne?

Ik heb geen research gedaan xd Ik vind gewoon dat Tuneboy leuke early sets draait (SAIFAM, yeah :cool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 03:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Free2Party heeft mij gevraagd om jullie in zoverre het kan te informeren over de onduidelijkheden inzake Zatox.
Zonder teveel in details te treden probeer ik dit dan even te doen.

Zatox komt i.d.d. definitief niet. Nu gebruik ik het woord definitief omdat dit een tijdje aan een draadje heeft gehangen.
Dat is ook tevens de reden dat de time-table nog niet online staat.
Over de reden kan ik heel kort en bondig zijn......Free2Party is ondanks de goed verzorgde feesten een relatief kleine organisatie, grote booking agency's weten dat en hebben over het algemeen de touwtjes in handen. Bevestiging van grote namen willen nog wel eens tot op het laatste moment uitblijven want ja......wie weet komt er wat groters voorbij...

Enfin Ik kan al wel zeggen dat er wat geschoven is nu met de time-table en dat er word afgesloten met "Members of Hardclassics"
Dit kan in principe iedereen zijn, maar als deze NA Mondello komt mogen we vast verwachten dat het los gaat ;)

Dit gezegd hebbende nog het volgende: DANA KOMT NIET!!!


Wat een onzin :-/ Zatox komt niet (die 2 uur zou draaien!) en niet eens fatsoenlijk vervangen? Hoop dat ze nog wel met iets komen. Nogal zuur voor degene die een kaartje hebben gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wat een onzin :-/ Zatox komt niet (die 2 uur zou draaien!) en niet eens fatsoenlijk vervangen? Hoop dat ze nog wel met iets komen. Nogal zuur voor degene die een kaartje hebben gekocht.

Ik las het inderdaad ook al op PF, maar ik ga pas klagen als deze set tegen valt. Misschien draaien zij wel een heel gave set. Desalniettemin is het wel kut dat Zatox niet komt... :cry: Maarja, we zien het zaterdag wel. Vermaak me toch wel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al draaien ze precies de set die zatox weg had gezet, mist er toch een stuk beleving. Ik begrijp het ook wel als ze geen vervanging konden regelen, maar doe dan niet alsof je het probleem prima hebt opgelost. De goedkoopste artiesten 2,5x zo lang laten draaien zou menig organisatie niet mee wegkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich heb je een punt, maar wie is die groep dan? Volgens mij is Members of Hard Classics gewoon een naam voor een aantal DJ's die op het feest draaien, dus wie weet is dat dit keer wel Pavo, Mondello en Thera. Ik noem maar wat he...

Of heb ik het verkeerd en is het een vaste groep dj's?
PNXRMX schreef:
Ik begrijp het ook wel als ze geen vervanging konden regelen, maar doe dan niet alsof je het probleem prima hebt opgelost.

Hier geef ik je verder wel gelijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze mogen het inderdaad wel wat beter oplossen..

En Pavo hoeft van mij ook niet, wat was dat slecht in Haarlem de laatste keer.

Al met al, wel zin in natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn 2e feestje voor dit jaar. Kijk hier wel naar uit.

Early hardstyle :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten