ErikZ schreef:
Ho ho Qz het is pas DHHD met Luna erbij he

Met Luna erbij is het DHHD Extreme, zonder is het gewoon DHHD.
dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Los gezien van het feit dat dit niet de bekende namen zijn, zijn het ook geen namen waarvan ik denk wauw. Ben benieuwd of ze het met een dergelijke line-up kunnen uitverkopen.
Bij welke namen denk jij dat wel dan...
Trance Generator, Überdruck, Russenmafia, Re-play (alias van The I's), Silvio, Mani, Ruff J (als hij nog draait?), Activator, Slideout, Toyax, Wavolizer (kan ook prima early setjes draaien, net als Geck-o), Enerjay, Seszami, Sixth Sense (laatste drie op Atmosphere gehoord, draaiden prima setjes), Tuneboy, Antolini/Montorsi en ik denk dat Edwinn van hier er ook wel wil draaien. Natuurlijk het zijn geen namen waarmee je het uitverkocht krijgt, maar daar vroeg je ook niet om.