Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

https://partyflock.nl/party/273844:HardClassics

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al mijn kaartje binnen, lekker dansen met Jordy, Pieter en nog wat meer mensen :) Ik neem aan dat je gaat, Jordy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 10:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wil hier heel graag een keer heen. Binnenkort eens kijken of ik dan kan en of het te doen is

EDIT: na het zien van de line-up wil ik hier bij zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ook al mijn kaartje binnen, lekker dansen met Jordy, Pieter en nog wat meer mensen :) Ik neem aan dat je gaat, Jordy?

Jazeker. Ik ben erbij! :D We kunnen weer samen reizen.

Early birds zijn uitverkocht trouwens en morgen komt die line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens even kijken of ik kan tegen die tijd en of ik mensen meekrijg/met mensen kan reizen. Ik ken niet veel Early maar zou het wel o zo graag een keer live mee willen maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eergisteren Raoul Coolman gesproken op DJ Mani's B-day Bash, morgen maar eens kijken of hij eerlijk was over de lineup. Hij vertelde in ieder geval dat er dit keer is gekozen voor de iets minder bekende namen (bij het grote publiek dan), maar om wel namen neer te zetten die een vette set kunnen draaien.

Toffe kerel trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticket binnen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 15:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Los gezien van het feit dat dit niet de bekende namen zijn, zijn het ook geen namen waarvan ik denk wauw. Ben benieuwd of ze het met een dergelijke line-up kunnen uitverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Los gezien van het feit dat dit niet de bekende namen zijn, zijn het ook geen namen waarvan ik denk wauw. Ben benieuwd of ze het met een dergelijke line-up kunnen uitverkopen.

Bij welke namen denk jij dat wel dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Los gezien van het feit dat dit niet de bekende namen zijn, zijn het ook geen namen waarvan ik denk wauw. Ben benieuwd of ze het met een dergelijke line-up kunnen uitverkopen.

Bij welke namen denk jij dat wel dan...

Namen als Technoboy, Showtek, Dana misschien? Showtek zou ik wel echt vet vinden trouwens, alleen die lijken mij zeer onwaarschijnlijk.

Maar ik ben uiterst tevreden met deze line-up. Ben benieuwd naar A-Lusion (originele Talk Iz Tomorrow met reversed die er overheen inklapt :drool: ) en DHHD heb ik volgens mij ook nog nooit gezien. Thera ook altijd goed, nu weer met een nieuw vriendje en met de rest vermaak ik me ook wel. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Los gezien van het feit dat dit niet de bekende namen zijn, zijn het ook geen namen waarvan ik denk wauw. Ben benieuwd of ze het met een dergelijke line-up kunnen uitverkopen.

Bij welke namen denk jij dat wel dan...


Gok namen als Mani, Silvio Aquila enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 17:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Technoboy - staat laatste tijd wel vaker als early artiest geboekt, draait vrij standaard
Showtek - draait geen hardstyle meer
Dana - is nog aan het herstellen, draait nog niet
Mani en Silvio Aquila zijn met alle respect a) geen grote namen, b) staan vaker op hardclassics dus echt verrassend is dat ook niet dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij had het toch ook over de niet bekende namen :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ho ho Qz het is pas DHHD met Luna erbij he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 04:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ho ho Qz het is pas DHHD met Luna erbij he :)

Maar Luna is juist de persoon die de 'standaard' hitjes draait. Ik ben er niet rouwig om dat Trilok & Chiren de DHHD set verzorgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 11:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ho ho Qz het is pas DHHD met Luna erbij he :)

Met Luna erbij is het DHHD Extreme, zonder is het gewoon DHHD.

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Los gezien van het feit dat dit niet de bekende namen zijn, zijn het ook geen namen waarvan ik denk wauw. Ben benieuwd of ze het met een dergelijke line-up kunnen uitverkopen.

Bij welke namen denk jij dat wel dan...

Trance Generator, Überdruck, Russenmafia, Re-play (alias van The I's), Silvio, Mani, Ruff J (als hij nog draait?), Activator, Slideout, Toyax, Wavolizer (kan ook prima early setjes draaien, net als Geck-o), Enerjay, Seszami, Sixth Sense (laatste drie op Atmosphere gehoord, draaiden prima setjes), Tuneboy, Antolini/Montorsi en ik denk dat Edwinn van hier er ook wel wil draaien. Natuurlijk het zijn geen namen waarmee je het uitverkocht krijgt, maar daar vroeg je ook niet om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAA ... Sand.dhtml
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verplaatst naar Amsterdam Studios. Iemand ervaring met de locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Verplaatst naar Amsterdam Studios. Iemand ervaring met de locatie?


Ja, vond het wel een leuke locatie. Geluid was ook oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kunnen we muziek van 2006-2009 verwachten? Of perse daarvoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HC was altijd echt early (2000-2005), maar de laatste paar edities was het vooral 2002-2005/2006. Ik denk, kijkende naar deze lineup, dat er ook wel wat 2007/2008 plaatjes gedraaid gaan worden (A-Lusion), maar over het algemeen verwacht ik dat de nadruk zal liggen op platen die rond 2004 zijn uitgekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig als ik tickets win via PF, anders sowieso niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Verplaatst naar Amsterdam Studios. Iemand ervaring met de locatie?


2x geweest, de eerste keer waren er 2 zalen en de tweede keer waren er 3. 'Grote zaal' was erg prima geluid en lekker tempo aan de bar.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten